Coca-Cola

Więcej o:

Coca-Cola

  • Coca Cola za juana

    Napoje będą w szklanych butelkach zwrotnych, by zmniejszyć koszty. Jednego juana ma kosztować najtańsza butelka Coca Coli. Specjalna oferta ma umocnić pozycję koncernu w centralnych i zachodnich prowincjach Chin (mają znacznie niższy dochód na głowę mieszkańca niż bogate prowincje wschodnie

  • Dzyń, dzyń, tu Coca-Cola

    Automaty, w których oprócz coli spragniony klient będzie mógł kupić melodyjkę do swojej komórki, to pomysł brytyjskiej spółki Inspired Broadcast Networks, która podpisała umowę z koncernem Coca-Cola. Jak poinformował internetowy serwis The Register, na pierwszy ogień pójdzie Irlandia - w ciągu

  • Napoje konkurentów w lodówkach Coca-Coli

    To efekt bezprecedensowego porozumienia z Komisją Europejską. Unijni urzędnicy od wielu lat wojowali z Coca-Colą. Zarzucali amerykańskiemu gigantowi - właścicielowi jednej z najbardziej znanych marek świata - zakazane praktyki monopolistyczne. Koncern miał m.in. zmuszać dystrybutorów detalicznych

  • Polacy podrabiają zagraniczne etykiety coca-coli

    opłaca się kupić partię butelkowanej coca-coli, zerwać z niej polskojęzyczne etykietki, zastąpić je angielskimi i sprzedać z zyskiem za granicą. Jak to możliwe? Coca-cola jest w Polsce dwa razy tańsza niż np. w Anglii czy Skandynawii (różnica wynika z niższych kosztów produkcji w Polsce). Np. dwulitrową

  • Marka Coca-Coli nadal najcenniejsza

    Zdaniem analityków marka Coca-Cola jest warta 67,5 mld dol. Na drugiej pozycji utrzymał się Microsoft, wyceniony na 59,9 mld dol. (pomimo spadku o prawie 1,5 mld dol.). A tuż za plecami giganta z Redmond znalazł się IBM - wart 53,7 mld dol. W pierwszej dziesiątce znalazła się tylko jedna firma

  • Udziałowcy Coca-Coli krytykują firmę za sponsoring igrzysk

    Udziałowcy firmy nie chcą, by angażowała się w promocję olimpiady w kraju, który jawnie łamie prawa człowieka. Wysunęli żądanie, by kierownictwo zmusiło Komitet Olimpijski do usunięcia Tybetu z trasy sztafety. W tym samym czasie organizacja Reporterzy bez Granic wezwała Coca-Colę do podpisania

  • Nowa odsłona Coca-Coli. Bez cukru, za to z błonnikiem

    Nowa Coca-Cola w pierwszej kolejności zostanie wprowadzona na rynek japoński. Nie wiadomo, czy koncern ma w planach wprowadzenie nowego produktu również na rynki europejskie. Co wyróżnia Coca-Colę plus? Przede wszystkim dodano do niej błonnik, który ma ograniczyć wchłanianie tłuszczu z pożywienia