andrzej pągowski

Więcej o:

andrzej pągowski

  • Jak Coca-Cola. Armia ma swój znak promocyjny

    każda dobra firma XXI wieku. Chcemy, żeby żołnierze z różnych jednostek mogli się z nim identyfikować - mówi Łazowski. Znak wybrano w konkursie. Projekt kosztował 22 tys. zł, a jego autorem jest Andrzej Pągowski, artysta plastyk, który wcześniej zaprojektował dla MON serię plakatów promocyjnych "Zawód

  • Krzysztof Lisek i jego satyryczny plakat

    PO zapomniał dopisać Podlasie... - Jak powiedział twórca plakatu, artysta Andrzej Pągowski, "drób w Polsce stał się niebezpieczny" - komentuje treść plakatu Krzystof Lisek. - Takie posunięcia są bardzo medialne - ocenia Jarosław Flis, politolog z Uniwersytetu Jagiellońskiego. - Ale to nic innego jak folklor

  • Prokuratura zbada sprawę logo województwa pomorskiego

    Andrzej Pągowski, autor plakatu "Papierosy są do dupy". Artysta został wybrany poza konkursem, a jego firma Kreacja Pro otrzymała za wykonanie zlecenia niemal 93 tys. zł, wpasowując się w budżet wynoszący ok. 100 tys. zł. - Na podstawie analizy rynku zadecydowano, że Kreacja Pro Andrzej Pągowski

  • Pozytywne miasto

    oraz optymistyczne prace Andrzeja Pągowskiego. Ekspozycja plakatów w BUW potrwa do 21 grudnia (w godzinach od 9.00 do 21.00, wstęp wolny), a następnie rusza w Polskę. Na początku 2005 roku odwiedzi Poznań i Kraków. Organizatorzy zapowiadają, że z miesiąca na miesiąc ekspozycja będzie się powiększać. W styczniu ruszy