agencja reklamowa

Więcej o:

agencja reklamowa

  • Palm zmienia agencję reklamową

      Jak się okazuje, kampania prowadzona w USA i Europie przez agencję Modernista nie została dobrze przyjęta przez potencjalnych klientów Palm`a. A już na pewno nie wytrzymała konkurencji z innymi markami. Co więcej, pokaźna liczba ekspertów z dziedziny telefonii komórkowych stwierdziła, że

  • Kontrowersyjna autopromocja agencji reklamowej

    Nowo powstała warszawska agencja reklamowa Bed & Breakfast postanowiła zacząć działalność od mocnego i kontrowersyjnego uderzenia - donosi presserwis.pl. Na swojej stronie internetowej agencja zamieściła Dekalog Reklamy. Na początku na ekranie widzimy hasło "Tym markom gratulujemy strategii

  • Idea nadal z Greyem

    Operator telefonii komórkowej PTK Centertel rozstrzygnął przetarg reklamowy. Główną agencją pracującą dla tej spółki i obsługującą markę Idea pozostanie Grey Warszawa. Agencją pomocniczą będzie DDB Warszawa. Obsługa marki Pop pozostanie w agencji reklamowej Testardo Red Cell. Wysokości budżetu nie

  • Młodzi z Polski rządzą w Cannes

    Katarzyna Nowacka i Tomasz Zieliński z polskiego biura agencji reklamowej TBWA zdobyli Złotego Lwa dla młodych kreatywnych w kategorii reklama prasowa. Jurorzy docenili ich reklamę dla Czerwonego Krzyża.

  • J.Walter Thompson zmienia nazwę

    Zmiana nazwy jest dla firmy jednym z bardziej radykalnych sposobów, by zasygnalizować zachodzące w niej zmiany. Szczególnie, gdy mamy do czynienia ze firmą, działającą od 127 lat, jak agencja reklamowa J.Walter Thompson. Autorem pomysłu zmiany nazwy agencji jest jej prezes - Bob Jeffrey, znany w

  • Polacy nie rozumieją reklam i tego co czytają

    poczucie senności. Wittek to nowy napój, który zapewni mi odświeżenie i chęć do działania. Wittek zawiera aktywną guaranę, która sprawi, że będę pobudzony" - ten krótki i bezpretensjonalny tekst o nieistniejącym napoju skonstruowała agencja reklamowa Poznania obsługująca takich klientów jak Kompania

  • Amillidius: Tajemnica biznesu o wysokiej wydajności

    Dlaczego biznes potrzebuje marketingu - odpowiedzą eksperci Amillidius. Prowadzenie biznesu bez strategii marketingowej jest tym samym, co żeglowanie na łodzi bez wiosła i silnika. Możesz mieć szczęście, a wiatr wyrzuci cię na dobry brzeg, ale prawdopodobieństwo negatywnego wyniku jest znacznie