Erotyczny kalendarz z logo spółki należącej do PGZ. "To nie do zaakceptowania"

Polska Grupa Zbrojeniowa reaguje na sprawę kalendarza spółki Rosomak, na którym umieszczono zdjęcie mocno roznegliżowanej kobiety. Fotografię kalendarza umieściła na Twitterze parlamentarzystka PSL Urszula Pasławska.

Posłanka PSL Urszula Pasławska umieściła na Twitterze zdjęcie kalendarza z wyzywającą fotografią kobiety. Na samej górze kalendarza znalazło się logo spółki Rosomak, której większościowym udziałowcem jest Polska Grupa Zbrojeniowa. Z prawej strony kalendarza umieszczono także logo PGZ.

"To kalendarz PGZ czy rozkładówka Playboya?" - skomentowała parlamentarzystka.

PGZ: To nie do zaakceptowania

Na wpis zareagowała Polska Grupa Zbrojeniowa. "W PGZ mamy inne kalendarze i choć jest połowa roku, możemy pani jeden podarować. Sprawdzamy oczywiście tę informację, aczkolwiek takie projekty są nie do zaakceptowania" - brzmiała odpowiedź na Twitterze.

Jak udało nam się dowiedzieć w Polskiej Grupie Zbrojeniowej, druk kalendarza bez porozumienia z PGZ zleciła spółka Rosomak. Był on przeznaczony dla pracowników warsztatowych. Polska Grupa Zbrojeniowa zapewnia, że prowadzi działania, by uniknąć takich sytuacji w przyszłości i wprowadzić jasne, jednolite zasady dotyczące produkcji gadżetów promocyjnych w swoich spółkach.

"Stosowanie implantów seksualnych w reklamie czy na firmowych kalendarzach z pewnością rozbudza ciekawość, zaskakuje i przyciąga uwagę, o czym świadczy zainteresowanie tematem, ale niekoniecznie powoduje zainteresowanie firmą czy produktami, które oferuje dla wojska" - komentuje PGZ na Twitterze w odpowiedzi na post Pasławskiej.

Próbowaliśmy skontaktować się z działem marketingu Rosomaka. Nikt nie odebrał telefonu, wysłaliśmy zatem wiadomość e-mailową.

Spółka Rosomak zajmuje się produkcją transporterów opancerzonych. Do 2014 r. działała pod nazwą Wojskowe Zakłady Mechaniczne.

Więcej o:
Komentarze (232)
Erotyczny kalendarz z logo spółki należącej do PGZ. "To nie do zaakceptowania"
Zaloguj się
  • stachkaz47

    Oceniono 32 razy 12

    Z nudów te dewoty SEJMOWE dostają małpiego rozumu.
    Niedługo PsL z PiSem majtki krowom założą.

  • nanabun

    Oceniono 12 razy 10

    Zupełnie odrębną kwestią jest, że mało kto już robi kalendarze. Najczęściej to spółki skarbu państwa. A tu głąby z PGZ jeszcze się chwalą, że mają inne. Czyli trwonią kasę na bzdety, zamiast na to co jest ich zadaniem.

  • icehunter

    Oceniono 17 razy 9

    Mogli zrobić dwie wersje kalendarza. Z kotem prezesa dla kobiet w menopauzie oraz dla facetów. Kolejna g*wnoburza.

  • 1234pablo

    Oceniono 32 razy 8

    Gazeta Wyborcza jak zwykle w pierwszym szeregu walki z erotyką. No chyba, żeby na zdjęciu była grubaska z Wysokich Obcasów, wtedy to byłaby sztuka. :-D

  • yuo7leo9

    Oceniono 7 razy 7

    Nazywanie kobiety "implantem seksualnym" nie jest - delikatnie mówiąc - eleganckie. No ale mamy do czynienia z firmą opanowaną przez PiS

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX