"Resortowe dzieci" i upadająca cebula - to tylko początek spotu reklamowego "Gazety Polskiej"

Są cytaty z Piłsudskiego i Kaczyńskiego, a także wyrzucanie śmieci z balkonów. Tak wygląda reklama nowego, magazynowego wydania "Gazety Polskiej".

Od marca konserwatywny tygodnik Tomasza Sakiewicza "Gazeta Polska" będzie ukazywał się w nowej, bardziej magazynowej odsłonie. Gazeta promuje nowe wydanie spotem reklamowym, który będzie ukazywał się m.in. w TV Republika i TVP1.

30-sekundowe wideo opublikowano dziś także na Twitterze, a użytkownicy portalu zaczęli zwracać uwagę na niektóre elementy.

Po pierwsze, w pierwszych sekundach spotu na ziemi ląduje... foliowa torebka z cebulami i marchwią. 

Po tym widzimy gazety wyrzucane z balkonu bloku. Szczególnie ten motyw zwrócił uwagę wielu osób na Twitterze.

Pomiędzy ujęciami lecących gazet i wpatrzonych w nie osób, pojawiają się hasła, mające prawdopodobnie charakteryzować nowe wydanie "Gazety Polskiej". Jest "bez resortowych dzieci" (termin pochodzi z tytułu książki dot. powiązań przedstawicieli "elit" z osobami ze struktur PRL), pada hasło "cześć i chwała bohaterom". 

Są też nawiązania do cytatów - o "lepszym sorcie" (parafraza słów Jarosława Kaczyńskiego) oraz "bić k...y i złodziei" Piłsudskiego.

Pod koniec gazetę zachwala redaktor naczelny Tomasz Sakiewicz. - Nowy, magazynowy format. Doskonały papier. Ponad 100 stron - mówi. 

Prawicowe gazety zarabiały więcej m.in. dzięki państwowym reklamom

W  pierwszym półroczu 2016 roku "Gazeta Polska" zarobiła na reklamach 4,1 mln zł, o 287,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wzrosty odnotowały też inne prawicowe tytuły - podawały wirtualnemedia.pl. 

- Głównym powodem tych wzrostów są przede wszystkim wzmożone wydatki spółek Skarbu Państwa oraz ministerstw - komentował na łamach portalu wirtualnemedia.pl Mateusz Kapłan, specjalista z domu mediowego ZenithOptimedia Group.

 

 

 

Więcej o:
Komentarze (207)
"Resortowe dzieci" i upadająca cebula - to tylko początek spotu reklamowego "Gazety Polskiej"
Zaloguj się
  • ewangelizator_carvingu

    Oceniono 33 razy 27

    dla mnie najciekawsza jest szklanka w koszyczku, przypomina mi ona lata 80te, za komuny piło się herbatę z takich szklanek, widać o czym marzą czytelnicy GP, o powrocie pięknych ormowskich czasów, gdy życie było proste, dwa kanały tv, pochody, capstrzyki, czyny społeczne, czy sie stoi czy sie leży itd...

  • fakiba

    Oceniono 24 razy 20

    Widać do kogo adresowana ta anty reklama , do śmieciarzy i buraków bez odrobiny kultury , którzy swoje nieczystości przez balkon na głowy porządnych ludzi wywalają

  • tom_aszek

    Oceniono 20 razy 16

    "W pierwszym półroczu 2016 roku "Gazeta Polska" zarobiła na reklamach 4,1 mln zł, o 287,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wzrosty odnotowały też inne prawicowe tytuły'

    I gdzie wy byście byli bez katastrofy smoleńskiej? Ciągle na zakurzonej półce, między "Poradnikiem Wędkarskim" a "Nauką gotowania w weekend". Z nieba wam spadł ten tupolew...

  • elsu

    Oceniono 17 razy 15

    Wiesz, że magazyn jest wartościowy gdy reklamuje się przez...
    ...."doskonały papier" :))))

  • furious07

    Oceniono 20 razy 14

    Czuję się jak w pętli czasu. Kiedyś Kraj Rad też był wydawany na ładnym papierze ale wartość tego, summa summarum, była taka, że nawet do podtarcia du.y się nie nadawało.

  • Jan Osik

    Oceniono 12 razy 12

    Ssakiewicz stara się jak może aby poziomem dorównać do Komsomolskiej Prawdy.

  • justas32

    Oceniono 20 razy 12

    Atak na resortowe dzieci to atak na Jarosława i Lecha Kaczyńskich oraz ich komuszych rodziców !!! Lewackiej propagandzie Gazety "Polskiej" mówimy NIE ...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX