Prezes odciął dziennikarzy w Zielonej Górze od TVN24. "Został nam jedynie słuszny kanał TVP Info"

Tylko jeden kanał informacyjny, TVP Info, mogą oglądać dziennikarze Radia Zachód z Zielonej Góry. Prezes odciął im dostęp do TVN24 i Polsat News.

Dziennikarze publicznego Radia Zachód z Zielonej Góry nie obejrzą już w pracy kanałów informacyjnych TVN24 i Polsat News - opisuje zielonogórska "Gazeta Wyborcza". Prezes spółki Piotr Bednarek stwierdził, że konieczne są oszczędności i zrezygnował z cyfrowej telewizji. Delikatnie mówiąc, prezes nie przepadał za tym "wrogim" kanałem - opowiadają dziennikarze. - Został nam jedynie słuszny kanał TVP Info - dodają.

Bednarek nie ukrywa, że to on podjął decyzję o zmianach. Tłumaczy, że za cyfrowe dekodery trzeba było płacić prawie 500 zł miesięcznie. - Dlatego przeszliśmy na telewizję naziemną. Jeżeli w pakiecie naziemnym nie ma TVN 24, to jest to problem TVN, nie mój - tłumaczy. Sprawę skomentował już Tomasz Lis. "Proponuję zmienić nazwę na Radio Wschód" - napisał na Twitterze. "To zaskakujące, że dziennikarz z takim doświadczeniem, wyciąga tak pochopne wnioski. Więcej obiektywizmu redaktorze" - odpowiedziało Radio Zachód. 

Dziennikarz Witold Głowacki dopytywał natomiast, czy redakcji faktycznie wystarcza dostęp tylko do TVP Info. "Jesteśmy redakcją regionalną. To tvn24 podsłuchuje nas, żeby mieć info z terenu" - skomentowało Radio Zachód.

O sprawie przeczytasz więcej na zielonagora.wyborcza.pl.

Zobacz także: Pomogliśmy "Wiadomościom" zrobić materiał o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy

Więcej o:
Komentarze (328)
Prezes odciął dziennikarzy w Zielonej Górze od TVN24. "Został nam jedynie słuszny kanał TVP Info"
Zaloguj się
  • foreks

    Oceniono 22 razy -20

    Przeciez TVN24 to blok reklamowy przerywany wypowiedziami Marcinkiewicz, Kuzniara i Krzeminskiego.

  • tom-pek

    Oceniono 17 razy -15

    i w czym problem?ze nie będą mieli robionego prania mózgu przez żydowskie media...tu trzeba dziękowac a nie ganić

  • kalowiec

    Oceniono 18 razy -14

    a lisia morda jest wszędzie, czujna jak agent ubecji...no ale po kimś to ma...

  • jeunesse1

    Oceniono 17 razy -13

    Doskonale. To co wyrabia zwłaszcza tvn, to przechodzi ludzkie pojęcie. Powinno im się odebrać koncesję.

  • val_drakul

    Oceniono 17 razy -13

    A GAzetke tez zakazał??

  • dziadekjam

    Oceniono 15 razy -13

    A ci "odcięci" dziennikarze telewizję mieli tylko w robocie? :-)

  • lendo

    Oceniono 12 razy -12

    Ja też nie płacę za "wiadomościi" TVN24 - i dziwię się ze ktokolwiek za to g doplaca ( są tacy)
    Inna sprawa że nie trzeba płacić aż 500pln - chyba że to koszt roczny ( też absurdalny ale w firmie to nie jest wydatek)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX