Prezes odciął dziennikarzy w Zielonej Górze od TVN24. "Został nam jedynie słuszny kanał TVP Info"

Tylko jeden kanał informacyjny, TVP Info, mogą oglądać dziennikarze Radia Zachód

Tylko jeden kanał informacyjny, TVP Info, mogą oglądać dziennikarze Radia Zachód (fot. S. Kamiński/AG/Radio Zachód/Twitter)

Tylko jeden kanał informacyjny, TVP Info, mogą oglądać dziennikarze Radia Zachód z Zielonej Góry. Prezes odciął im dostęp do TVN24 i Polsat News.

Dziennikarze publicznego Radia Zachód z Zielonej Góry nie obejrzą już w pracy kanałów informacyjnych TVN24 i Polsat News - opisuje zielonogórska "Gazeta Wyborcza". Prezes spółki Piotr Bednarek stwierdził, że konieczne są oszczędności i zrezygnował z cyfrowej telewizji. Delikatnie mówiąc, prezes nie przepadał za tym "wrogim" kanałem - opowiadają dziennikarze. - Został nam jedynie słuszny kanał TVP Info - dodają.

Bednarek nie ukrywa, że to on podjął decyzję o zmianach. Tłumaczy, że za cyfrowe dekodery trzeba było płacić prawie 500 zł miesięcznie. - Dlatego przeszliśmy na telewizję naziemną. Jeżeli w pakiecie naziemnym nie ma TVN 24, to jest to problem TVN, nie mój - tłumaczy. Sprawę skomentował już Tomasz Lis. "Proponuję zmienić nazwę na Radio Wschód" - napisał na Twitterze. "To zaskakujące, że dziennikarz z takim doświadczeniem, wyciąga tak pochopne wnioski. Więcej obiektywizmu redaktorze" - odpowiedziało Radio Zachód. 

Dziennikarz Witold Głowacki dopytywał natomiast, czy redakcji faktycznie wystarcza dostęp tylko do TVP Info. "Jesteśmy redakcją regionalną. To tvn24 podsłuchuje nas, żeby mieć info z terenu" - skomentowało Radio Zachód.

O sprawie przeczytasz więcej na zielonagora.wyborcza.pl.

Zobacz także: Pomogliśmy "Wiadomościom" zrobić materiał o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy

Czy wiesz co to za stan w USA? Każdy amerykański siedmiolatek zna je wszystkie!
1/51Który ze stanów został zaznaczony na mapie?
Zobacz także
  • Zaginieni Zrozpaczone rodziny nie tracą nadziei. Dziś Dzień Dziecka Zaginionego
  • Jarosław Kaczyński i posłowie PiS w Sejmie Ponad 23 mln zł w dwa lata. Horrendalne zarobki radnych PiS w spółkach Skarbu Państwa
  • Przegląd tygodników Durczok na okładce "Wprost". Tygodnik chwali się wygranym procesem [W TYGODNIKACH]
Komentarze (328)
Prezes odciął dziennikarzy w Zielonej Górze od TVN24. "Został nam jedynie słuszny kanał TVP Info"
Zaloguj się
  • tom-pek

    Oceniono 86 razy 50

    dlaczego przyjaciele z GW usuwacie posty?

  • bart5554

    Oceniono 75 razy 45

    O czym "obiektywne" i "prawdomówne" media, jak Wyborcza czy TVN nie poinformują Polaków:

    Gazprom staje po stronie Komisji Europejskiej w procesie, jaki wytoczyło jej PGNiG - informuje "Nasz Dziennik".

    www.energetyka24.com/530922,gazprom-bedzie-wspierac-komisje-europejska-w-procesie-z-pgnig

  • gawor4

    Oceniono 83 razy 45

    to już nie będą oglądali - całej prawdy całą dobę ?
    Chyba się popłaczę.

  • gela1

    Oceniono 63 razy 45

    zresztą zespół GW też obowiazkowo oglada TVPinfo, nawet liczą czas poświęcony newsom

  • 31.februarius

    Oceniono 75 razy 45

    "Tylko jeden kanał informacyjny, TVP Info, mogą oglądać dziennikarze Radia Zachód z Zielonej Góry. Prezes odciął im dostęp do TVN24 i Polsat News."

    Ja na miejscu dziennikarzy "Zachodu" podkablowałbym prezesa do Fransa Timmermansa, a TVN24 i Polsat News oglądał sobie w necie!
    No, chyba że net też odcięty ...

  • krynolinka

    Oceniono 67 razy 45

    Świrowania ciąg dalszy .Małostkowość obecnie rządzących jest kosmiczna

  • aaz1

    Oceniono 38 razy 32

    i tak powoli, powoli, ruszyła maszyna.....................
    tylko kto ją zatrzyma- BO POLSKI SZKODA-

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane

Najnowsze informacje