USA: Poważna awaria samolotu United Airlines. Osłona silnika zaczęła się rozpadać w powietrzu

Pasażerowie samolotu linii United Airlines lecącego z Denver do Orlando najedli się strachu. Kiedy maszyna była już w powietrzu, zauważyli, że jeden z silników trzęsie się, a jego osłona zaczyna się rozpadać.

Do zdarzenia doszło podczas niedzielnego lotu nr 293 z Denver do Orlando. Samolot wystartował z płyty lotniska o godzinie 7:50, jednak niedługo po tym wrócił do portu. Kiedy samolot wzbił się w powietrze, pasażerowie zauważyli, że z jednym z silników jest coś nie tak. Jedna z osób znajdujących się na pokładzie samolotu United Airlines nagrała to zdarzenie i opublikowała w internecie. 

 

USA: Samolot z Denver do Orlando wrócił bezpiecznie na lotnisko. Nikt nie został ranny

Kiedy pasażerowie przekazali obsłudze informacje o problemie z silnikiem samolotu, piloci podjęli natychmiastową decyzję o powrocie na lotnisko w Denver. W czasie lotu nikomu nic się nie stało, a samolot bezpiecznie wylądował. Pasażerowie musieli jednak poczekać na inny samolot, który zabrał ich do Orlando. Dotarli do celu z ponad trzygodzinnym opóźnieniem. Wciąż nie wiadomo, co było przyczyną awarii silnika - informuje portal CBS Denver

Więcej o:
Komentarze (35)
USA: Poważna awaria samolotu United Airlines. Osłona silnika zaczęła się rozpadać w powietrzu
Zaloguj się
  • stasi1

    Oceniono 8 razy 8

    kiedyś z chłopakami w nocy wracamy do domu pks-em siedzimy na końcu a tam dym się pojawił oczywiście nie zgłosiliśmy do kierowcy bo to był ostatni autobus dojechaliśmy szczęśliwie

  • cmok_wawelski

    Oceniono 7 razy 7

    Mechanik, który w ten silnik oststatnio zaglądał ma przechlapane.
    Można zapomnieć nie zakręcić 1 zameczka (jak wkręt) ale nie 4-ch.

  • alberto_srapovoli

    Oceniono 13 razy 7

    Personel naziemny na stawkach minimalnych. Za to prezes zapewne ma wysokie bonusy za ograniczanie kosztow.

  • siwywaldi

    Oceniono 7 razy 5

    Wciąż nie wiadomo, co było przyczyną awarii silnika - informuje portal CBS Denver.

    Może drut był za słabo zakręcony? :-)
    A na poważnie, zabezpieczanie osłon silników AN-24 drutem, było w latach 80-tych standardem... :-)

  • piotr.ryka

    Oceniono 14 razy 4

    Ten "samolot" to, jak rozumiem, producenta nie posiada. I silnik też.

  • jagopa

    Oceniono 5 razy 3

    Robi przegląd i po prostu zapomnieli zamknąć pokrywy silnika. Not a big deal.

  • agnrodis

    Oceniono 9 razy 3

    Mechanikowi pewnie dali wiecej samolotow do przegladu, niz to mozliwe do wykonania, bo zwonili pare osob w ramach ciecia kosztow i facet zapomnial dokrecic srubek do oslon.... a prezes dostal za to ogronmy bonus.

  • siupak1

    Oceniono 2 razy 2

    ...tak to się kończy gdy księgowy , nie inżynier. projektuje samolot.

  • natter2

    Oceniono 2 razy 2

    Ludzie, tych osłon nie zamyka się na żadne "śrubeczki":
    h ttps://safetyfirst.airbus.com/preventing-fan-cowl-door-loss/

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX