Pasażerka easyJet siedziała na fotelu bez oparcia. Linie zapewniają: Bezpieczeństwo to nasz priorytet

Do nietypowej sytuacji doszło podczas lotu z lotniska Londyn Luton do Genewy. Pasażerka siedziała na fotelu bez oparcia. Jej zdjęcie obiegło media społecznościowe. Tymczasem przewoźnik easyJet, który realizował lot, zapewnia, że bezpieczeństwo jest dla niego najwyższym priorytetem, a pasażerowie nie mogli siedzieć na uszkodzonych fotelach.

Gdyby nie media społecznościowe, o sytuacji prawdopodobnie nikt by się nie dowiedział. Ale partner jednej z pasażerek lotu U2021 z lotniska Londyn Luton do Genewy upublicznił na Twitterze fotografię innej pasażerki, która siedziała na fotelu, przy którym nie było oparcia.

Na zdjęciu widać, że oparcia nie ma nie tylko fotel, na którym siedzi pasażerka. Brakuje go również w siedzeniu obok. "Jak to możliwe, że na to pozwolono?" - zapytał mężczyzna, który udostępnił wpis.

O sprawie poinformowały media brytyjskie, m.in. dziennik "The Independent".

easyJet: Bezpieczeństwo jest naszym priorytetem

Przewoźnik odpowiedział na zdjęcie, że na tych siedzeniach pasażerowie nie mieli pozwolenia siedzieć, ponieważ były one nieczynne i czekały na naprawdę. 

- Bezpieczeństwo jest naszym najwyższym priorytetem. Linie easyJet obsługują swoją flotę samolotów, ściśle przestrzegając wszystkich wytycznych bezpieczeństwa - podkreśliła firma.

Firma chciała usunięcia zdjęcia

Linie easyJet skontaktowały się z mężczyzną, który opublikował zdjęcie na Twitterze, prosząc o jego usunięcie i przesłanie informacji na temat incydentu, aby mógł go wyjaśnić. Nie zgodził się on na usunięcie zdjęcia.

Mężczyzna wyjaśnił jednak, że ponieważ wykupione przez kobietę siedzenie było uszkodzone, przed startem załoga poprosiła ją, aby przesiadła się na wolny fotel. - Nie jestem pewien, co stałoby się, gdyby samolot był pełen - napisał.

Więcej o:
Komentarze (62)
Pasażerka linii easyJet siedziała na fotelu bez oparcia. Firma komentuje: Bezpieczeństwo to nasz priorytet
Zaloguj się
  • fruqo3

    Oceniono 29 razy 23

    Aha, czyli kolejny frustrat który postanowił zaistnieć w sieci. Załoga przesadziła pasażerkę na sprawny fotel i tematu nie ma. Żadne przepisy nie zostały złamane bo pasażerka nie leciała na tym miejscu, tego typu historie nie są rzadkością. Ale dziecko angielskiej neostrady musiało błyszczeć przed znajomymi w sieci.

  • lodzermensz1

    Oceniono 22 razy 18

    <<Not sure what would have happened if the flight was full.>>
    Gdyby samolot był pełen, to pewnie wyprosili by tę kobietę z samolotu.

  • parsom

    Oceniono 36 razy 12

    Czyli siedziała przez chwilę, a potem się przesiadła. Cenię dobre dziennikarstwo.

  • kzet69

    Oceniono 12 razy 10

    Czyli pani usiadła na nieczynnym siedzeniu (w EasyJet nie ma rezerwacji numerowanych miejsc), personel ją musiał przesadzać a jakiś kretyn zrobił aferę, pytanie tylko kogo ta pani i ten pan od filmiku reprezentowali i kto im płacił za zniszczenie konkurencji? Virgin, Ryan czy Wizz???

  • 45rtg

    Oceniono 12 razy 10

    Czyli załoga zrobiła wszystko, co powinna, tylko w samolocie był jeden uszkodzony fotel. Faktycznie szkandał.

  • zec

    Oceniono 11 razy 7

    Aaa, to se tylko tak do zdjecia usiadła. Dziennikarze to jednak debile.

  • mkk3a

    Oceniono 8 razy 6

    Debile robia afere z niczego. Rownie dobrze mozna bylo sfotografowac stojacego pasazera i sugerowac, ze on lecial na stojaco.

  • zielony_wesolek

    Oceniono 6 razy 6

    nierozumne te ludziska podali nie siadać a te se siadają i foty strzelają

  • cezaryk

    Oceniono 10 razy 6

    Mogła nie siadać. Chytra baba.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX