Komentarze (148)
Autstralia: parlament zalegalizował małżeństwa jednopłciowe
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • rogan

    Oceniono 5 razy -1

    Wsadzanie penisa w odbyt innego faceta jest obrzydliwe! Zaden Lewako-nazista z LGBT nie ma prawa mnie zmuszac mnie do tolerowania czegos co jest obrzydliwe i nienaturalne! Malrzenstwa homo? Po co to? Ta droga prowadzi do samozaglady ludzkosci!

  • zlosliwyskrzat

    Oceniono 10 razy -2

    Nie mam pojęcia jak promotorzy założeń ideologicznych opartych na teoriach stworzonych z wykorzystaniem teorii krytycznej i postmodernistycznych koncepcji mogą jednocześnie pisać "Miłość wygrała, czas otworzyć szampana" podważając jednoznacznie koncepcje jednego z najważniejszych postmodernistów Derridy.
    Cóż, człowiek "tęczowych" nie zrozumie.

  • student_zebrak

    Oceniono 3 razy -3

    Turnbull nie wygra nastepnych wyborow i bedzie rzadzic pyerdolona paczka Partii Pracy. Ten skunks rozlozyl Liberalow na lopatki.
    Nierownosc malzenska? Kazdy gej mogl posiasc lesbijke, bez problemu. W Australii istniejace prawo dla zwiazkow partnerskich wystarczajaco zabezpieczalo zwiazki hetero i homo. To jest wylacznie sprawa ideologiczna. Mam nadzieje, ze Turnbull zostanie wydymany jeszcze przed wyborami, poki co Liberalowie kilka punktow za socjalistami.

  • gazetta-wyborcza

    Oceniono 4 razy -4

    Kolejni kretyni. To już czysty, kompletnie nieergonomiczny debilizm. Tylko idiota może wpaść na pomysł zinstytucjonalizowanego homoseksualizmu.

  • magic4-75

    Oceniono 30 razy -4

    Jestem rasista homofobem antysemita nacjonalista I wcale sie tym publicznie nie chwale wiec czemu kochajacy inaczej tak bardzo potrzebuja rozglosu

  • gazetta-wyborcza

    Oceniono 5 razy -5

    Trzeba byc zaiste redaktorem GW lub żeby użyć lidu "miłość wygrała" w tym kontekście.

  • men9

    Oceniono 15 razy -7

    Australio witaj w klubie.....zboków

  • cucurucu

    Oceniono 23 razy -7

    Chyba nie bedzie niestosownym jesli z tej okazji powiem: chooj wam w dupe!

  • Dreej TheTest

    Oceniono 27 razy -7

    Toc to jest chore,to tak jakby zalegalizowac kwadrat kolowy bo kolo chcialby byc tez kwadratem.
    Skoro malzenstwo to zwiazke faceta i laski to zadne czary parlamentu za cholere tego nie zmienia. Jakos EU nie ma problemu zakazac nazywania mleka sojowego mlekiem bo nie jest od krowy [albo innego zwierzecia] tak samo nazwa malzenstwo powinno byc zarezerowane do zwiazku zmieno plociowego a ci nie inni powinnimi miec prawo zyc z zwiazku cywilnym,
    ktory ustanawialby wspolnote majatkowa i dziedziczenie ustawowe oraz prawo do nagrody za dluglotelnie pozycie ;-) cywilne. Skonczmy z ta poprawnosc polityczna gdzie dodaje sie drugi wyraz aby zmienic znaczenie, niby to samo ale jednak nie: sprawiedliwosc - sprawiedliwos spoleczna, malzenstwo - malzenstwo jednoplciowe, mleko -mleko sojowe etc

    Wiec uwazam ze w Austali nie maja sie z czego cieszyc, bo za klika lat uznaja ze sex z dzieckiem to nie pedofilia tylko sex dzieciecy :) Upadek moralnosci i zasad powoduje upadek cywilizacji.

  • wuetend

    Oceniono 19 razy -7

    Po co w środowisku skrajnie zlaicyzowanym i mało poważnie traktującym związki jako takie taka presja na zredefiniowanie małżeństwa? Ktoś sensownie wytłumaczy?

  • men9

    Oceniono 17 razy -7

    To teraz czas na kangury

  • ZX

    Oceniono 17 razy -9

    No i z czego radość? Że zboczenie mocą ustawy stało się "normalne"? Równie dobrze można zalegalizować małżeństwa z owcami.

  • usuniety-komentarz

    Oceniono 21 razy -9

    Kiedy legalizacja małżeństw trzy, czteropłciowych. No i czekam na prawną możliwość "małżeństwa" międzygatunkowego oraz na sytuację kiedy deska do prasowania zostanie moją żoną.

  • jozbieszczad

    Oceniono 21 razy -11

    W Australii popieram .
    Nasz rząd powinien też sfinansować wyjazd popierających to osób do tego pięknego kraju

  • bronek_pierdola

    Oceniono 20 razy -12

    Kiedy Kozy?

  • Dariusz Kurka

    Oceniono 24 razy -12

    należy się tylko cieszyć za dwa może trzy pokolenia Australia wróci do rdzennych mieszkańców, gdyż "miłość" zwycięży i zabraknie białych dewiantów

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX