Bez trzymanki: Konia z rzędem temu, kto odczyta wszystkie te znaki w kilka sekund. Uratował ich refleks

Bez Trzymanki
08.01.2015 07:49
'Bez Trzymanki' - program poświęcony kulturze drogowej polskich kierowców. Mariusz Sokołowski oraz Alvin Gajadhur komentują ryzykowne zachowania na drodze.
Pozostałe odcinki znajdziesz tutaj.
Więcej o:
Komentarze (41)
Zaloguj się
  • xsawer

    Oceniono 88 razy 82

    Za tym totemem stoi Straż Miejska i ona już uczy szybkiego czytania znaków. A swoją droga prawie codziennie jestem w tym miejscu, ale nie opanowałem treści tego oznakowania pionowego. To jest część takiej maszynki do poprawy budżetu Warszawy.

  • Alex Alexandrowicz

    Oceniono 38 razy 38

    Ja mam propozycję niech panowie sokolowski i gajaghur, przejada sie po drogach i usuna wszyskie zbedne i nielogiczne znaki! (czesto wykluczajace sie)

  • drzejms-buond

    Oceniono 50 razy 38

    Akurat wczoraj byłem na australijskich stronach dotyczących ruchu drogowego.
    ZAPOMNIJCIE o polskim PRAWIE drogowym. My mamy NAKAZY drogowe ,nie prawo.
    Wyobraźcie sobie ,że tam prawo o ruchu drogowym jest tak skonstruowane żeby obywatelom łatwiej się poruszało po jezdniach a pieszym łatwiej i bezpieczniej przechodziło przez te jezdnie. Granda, nie? Zachęcam do spojrzenia na australijskie znaki drogowe
    (połowa naszych) oraz prawa i "obowiązki" kierowców. Prawko i testy można załatwić przez ..uwaga, groza !...przez internet ! A głównym obowiązkiem kierowcy jest odpowiedzialna jazda ! Co do znaków typu "szaszłyk" -czy to nie policja powinna zrobić porządek z takimi znakami? Nie wystarczy pokazać i powiedzieć - tak być nie powinno. Zróbcie z tym porządek, bo jak nie wy , to kto?

  • roweroraffi

    Oceniono 37 razy 35

    Konia z rzedem temu, kto odczyta te znaki? Ale przecież policja musiała wydać opinię do ich ustawienia w tym miejscu :P

  • fafarafafafa

    Oceniono 34 razy 30

    Głównym problemem - i to nie tylko w tym miejscu - nie jest nawet to, że znaków jest dużo. Problemem jest to, że znaki np. zakazu wjazdu pojawiają się już po tym jak skręcisz w daną drogę. I co masz teraz biedny człowieku zrobić? Jechać prosto wbrew zakazowi? Cofać na skrzyżowanie?

  • eurotram

    Oceniono 31 razy 27

    To nie był czasem ten most nad Wisłą,który jest zamknięty dla ruchu indywidualnego w godz 15-18?Jeśli to ten o którym myślę,to wszystko jest tak "świetnie" zorganizowane,że kierowca spoza Warszawy nie ma szans się zorientować w tym bajzlu (nawigacja oczywiście o tym szczególe nie wspomina) i wpada wprost w łapy (oczywiście "przypadkowo" akurat w tym miejscu) stojącego patrolu straży miejskiej. Dlatego właśnie szczerze nienawidzę jeździć po Warszawie samochodem.

  • atsunpalmer

    Oceniono 34 razy 26

    przecież ktoś to postawił , bo nie wyrosły same, jakiś kretyn wydał na to decyzję , uważa że personalnie powinno się obciążyć kosztami to może następnym razem pomyślał by ze cztery razy nad sensem tego oznakowania.

  • erwu123

    Oceniono 28 razy 24

    Pan Mariusz Sokołowski niech się odniesie lepiej do tego, jak to się dzieje, że policja nie potrafi nawet właściwie określić przyczyn wypadków: Krzysztof Kwiatkowski, prezes NIK: połowa przyczyn wypadków podawanych przez policję jest zmieniana w sądach

  • albwu

    Oceniono 17 razy 17

    Przecież postawienie KAŻDEGO znaku drogowego wymaga akceptacji Policji oraz Zarządu Drogi/Inżyniera Ruchu. Ale oni - wydając takie zezwolenie nie zwracają uwagi na to (nie ma tego na planie projektu oznakowania) jakie znaki JUŻ TAM STOJA. I tak dokłada się nowe znaki nie zwracając uwagi na poprzednio postawione, a czasami te nowe są sprzeczne z poprzednio postawionymi. Oddzielna sprawą są informacje POD ZNAKIEM - czasami tak długie komentarze, a dodatkowo napisane takim językiem - że trzeba długo myśleć co autor miał na myśli (a czasami niemożliwe jest ustalenie interpretacji tego tekstu).

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX