Obsługa hotelowa nie jest służbą. Ekspert od savoir-vivre'u o tym, jak należy zachowywać się w hotelu

12.06.2015 16:52
Jak należy zachowywać się w hotelu? Bez względu na to w jakiej klasy hotelu się znajdujemy, należy pamiętać o tym, że obsługa hotelowa nie jest służbą. Nie podnosimy głosu i nie krzyczymy. Jest to nieeleganckie. W hotelu obowiązuje też określony dress code. Nawet jeśli w hotelu jest sauna czy basen, nie powinniśmy paradować w kąpielówkach po korytarzu.

Zasady etykiety i dobrych manier nie zawsze są oczywiste. Dlatego wraz z Adamem Jarczyńskim, dyrektorem generalnym i współzałożycielem Polskiej Akademii Protokołu i Etykiety oraz autorem bloga 'Savoir Vivre 24h' przybliżamy wam te zasady. Z naszym cyklem nie popełnicie już żadnego 'faux pas'. Pozostałe odcinki cyklu znajdziecie tutaj
Więcej o: