W WSPiA rusza Pogotowie Sesyjne

Jak przebiegają zaliczenia, egzaminy i poprawki, kto i kiedy robi wpisy, jak kontaktować się z prowadzącymi zajęcia oraz jak ubrać się na egzamin czy kolokwium? Studenci szukający odpowiedzi na te pytania mogą skorzystać z pomocy Pogotowia Sesyjnego w WSPiA. Codziennie od poniedziałku do czwartku problemy związane z sesją egzaminacyjną spróbuje rozwiązać Rzecznik Prawa Studenta WSPiA.
Akcja to pomysł Karoliny Brzyskiej, studentki i Rzecznika Praw Studenta w WSPiA. - Jest to tak naprawdę reakcja na potrzeby studentów. Głównie tych, którzy są na pierwszym roku i dopiero zaczynają przygodę ze studniami. Przed nimi pierwsza w życiu sesja egzaminacyjna. Dzięki Pogotowiu Sesyjnemu chcemy pomóc im przebrnąć przez egzaminy, zaliczenia i wpisy. Można zgłosić się do nas z każdym pytaniem i problemem. Pytań, jak się okazuje, jest bardzo wiele, często prostych, ale ważnych. Jeden ze studentów pierwszego roku chciał np. wiedzieć, czy na kolokwium należy przyjść w garniturze. Dlatego będziemy też tłumaczyć studentom, jaki dress kod obowiązuje na egzaminie, zaliczeniu czy właśnie kolokwium - tłumaczy Karolina Brzyska, Rzecznik Praw Studenta.

Dodaje, że aby trochę rozluźnić przed sesyjną atmosferę, Pogotowiu Sesyjnemu patronuje uczelniana maskotka - Chomik Maciej, czyli postać z gry przygotowanej przez WSPiA.

Do Pogotowia Sesyjnego można zwracać się ze sprawami dotyczącymi m.in. ocen, zaliczeń, egzaminów, poprawek, wpisów, przepisania ocen, zmiany terminów egzaminów i zaliczeń, przedłużenia sesji, kontaktu z prowadzącymi, dress kodu podczas sesji i innymi sprawami studenckimi.

Pogotowie Sesyjne działa od poniedziałku do czwartku w godzinach od 11:00 do 13:00 w pokoju Samorządu Studenckiego (p. 2.02 II piętro, budynek A). Z pomocy Rzecznika Praw Studenta można także skorzystać za pomocą maila: rps@wspia.eu, telefonicznie (17-8670490) oraz przez profil na facebooku.