XIX edycja SEMcampu na Uczelni Łazarskiego

7 grudnia br. odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu SEMcamp. Specjaliści SEM opowiedzą m.in. o trzech poziomach optymalizacji stron mobilnych, jak wykorzystywać dane z analityki do personalizacji mailingów, o wynikach wyszukiwania Google w 2016 r., a także czy jest jeszcze miejsce na wyniki organiczne. Całodzienna konferencja rozpocznie się w auli 58 o godz. 9.30. Organizatorem spotkania jest Mariusz Gąsiewski, twórca bloga ittechnology.us oraz Przemysław Modrzewski, autor bloga marketingLAB.pl. Partnerem konferencji jest Uczelnia Łazarskiego.
SEMcamp to największe wydarzenie tego typu w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W grudniu odbędzie się na Uczelni Łazarskiego jubileuszowa, dziesiąta edycja. Celem spotkań jest szerzenie wiedzy związanej z zagadnieniami marketingu w wyszukiwarkach, analityki internetowej oraz integracja osób z branży. Każde spotkanie obejmuje prezentacje case studies związane z reklamą w internecie, szczególnie w SEM oraz performance marketingiem.

- W każdej edycji odwiedza nas około 400 uczestników, a wśród prelegentów znajdują się eksperci, z takich firm jak Google, Starcom czy K2 Search. Tematyka spotkań obejmuje: SEO i pozycjonowanie, marketing w sponsorowanych wynikach wyszukiwarek, analitykę internetową i mierzenie rezultatów kampanii, reklamę wideo i mobilną, a także rynek mobile - mówi Mariusz Gąsiewski autor bloga ittechnology.us. oraz pomysłodawca SEMcampu. - Tym razem będziecie mieli niepowtarzalną okazję, żeby dowiedzieć się m.in. o teoretycznych i praktycznych aspektach optymalizacji stron mobilnych, mierzeniu efektów działań mobilnych, optymalizacji Dynamic Search Ads, a także jak mierzyć zachowanie odwiedzających i wykorzystywać dane z analityki do personalizacji mailingów. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych tą tematyką. Spotkanie networkingowe jest doskonałą okazją do poznania praktyków z branży - dodaje Gąsiewski.

Program

9.30-10.00 Rejestracja uczestników.

10.00-10.10 Wstęp - sprawy organizacyjne.

10.10-11.00 Mariusz Gąsiewski: "Najlepsze praktyki stron mobilnych. Optymalizacja stron mobilnych".

11.00-11.40 Przemysław Modrzewski: "Wszystko o integracji danych i mierzeniu zachowań odwiedzających w Google Analytics".

11.40-12.10 Przerwa na kawę.

12.10-12.50 Grzegorz Mogilewski: "Rasy, krzyżówki, hodowle, ewolucja. O poszukiwaniach Świętego Graala i sensu wstawania z łóżka".

12.50-13.30 Paweł Sala: "E-mail marketing automation w praktyce".

13.30-14.30 Przerwa na lunch

14.30-15.10 Cezary Glijer: "Wyniki wyszukiwania Google w 2016".

15.10-15.40 Dawid Prokopowicz: "Dać Sobie Alternatywę - dynamicznie o DSA".

15.40-16.00 Przerwa na kawę.

16.00-16.40 Karol Dziedzic: "Pozyskiwanie leadów w Display. Na przykładzie obido.pl w branży nieruchomości".



Kiedy

7 grudnia 2015 r., poniedziałek, godz. 9.30-17.00

Gdzie

Uczelnia Łazarskiego (aula 58), ul. Świeradowska 43

Liczba miejsc ograniczona. Wszystkich zainteresowanych prosimy o zapisanie się na wydarzenie przez formularz elektroniczny https://semcamp.wufoo.com/forms/xix-semcamp-7-grudnia-2015/.

Po szczegółowe informacje o spotkaniu zapraszamy na stronę www.lazarski.pl oraz http://www.semcamp.com.pl/xix-semcamp-agenda-i-szczegoly/.