Czwarta wpadka banków w tym tygodniu. Dziś było Pekao

?To już chyba plaga bankowości internetowej w Polsce. Tym razem dotknęła wszystkie kanały zdalnego dostępu - internet oraz konsultantów w Pekao. Nie działał również dostęp do rachunku maklerskiego? - narzekali klienci banku w listach do serwisu Alert24. Jak informuje bank, to nie była awaria, a system już działa
W piątek od godziny 9.30 serwis Pekao24 nie działał. Po wpisaniu nr klienta pojawiał się komunikat: "Witryna sieci Web nie może wyświetlić strony" - jak pisali klienci banku.

Na stronie banku pojawił się komunikat: "Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że z przyczyn technicznych mogą wystąpić trudności w dostępie do serwisów Pekao24 oraz funkcjonalności brokerskiej. Za niedogodności przepraszamy. Bank Pekao SA".

Już ok. godziny 10.20 sytuacja wróciła do normy. Według przedstawicieli banku to nie była awaria, tylko chwilowe przeciążenie systemu.

- Około 9.30 mieliśmy sygnały, że system działa wolniej, ale działa. Po godzinie 10 dostaliśmy informację, że wszystko wróciło do normy. To było chwilowe przeciążenie systemu. To nie była awaria, tylko spowolnienie - powiedział Mirosław Kuk z biura prasowego Pekao.

Więcej o: