Turyści z Selectours w Tunezji. Bez kontaktu z biurem i rezydentem. Ale w hotelu

14.09.2010 17:45
Dostajemyy na Alert24 informacje od turystów, którzy wyjechali na wakacje z biurem Selectours. Grupy, które były na wczasach w miejscowości Monastyr w Tunezji pozostają w hotelach, czekając na informacje, kiedy będzie zorganizowany ich wylot. Od wczoraj ludzie nie mieli żadnego kontaktu ani z biurem, ani z jego rezydentem, który odezwał się dopiero dziś rano i umówił z grupą na spotkanie Tymczasem ostatni turyści Selectours przebywający w Egipcie mieli wrócić do Polski w dziś nad ranem.
Zobacz także: Zbankrutowało biuro podróży Selectours

Zobacz także: Klienci Selectours wyrzuceni z hotelu w Egipcie .

- Hotel nas nie wymeldował, mamy dostęp do normalnych posiłków i internetu - mówił wczoraj Piotr, który jest obecnie w Tunezji, gdzie wyjechał z biurem podróży Selectours. Według jego relacji grupa nie otrzymała żadnych informacji od rezydenta. Nie ma także kontaktu z biurem podróży. - Udało się nam nawiązać kontakt z ambasadą w Tunisie. Czekamy na informacje o tym, kiedy będziemy wracać do kraju. Według Alertowicza, poza trudności z uzyskaniem informacji "nie jest źle". Cały dzień i noc z grupą nie skontaktował się nikt z biura podróży. - Totalna dezinformacja - pisała na Alert24 inna osoba pozostająca w hotelu El Hana w Monastyrze.

Dopiero dziś rano z jedną z grup przebywających w Monastyrze odezwał się rezydent biura - O 10 mamy spotkanie, może czegoś się dowiemy - pisze "allol"

Jak pisaliśmy wczoraj rano, po tym jak zbankrutowało warszawskie biuro podróży Selectours, przebywający w Egipcie turyści zostali wyrzuceni z hotelu. Podobny problem może dotyczyć 239 turystów przebywających w Turcji. - Transport dla klientów biura powinien zostać zorganizowany dziś lub jutro - mówiła dyrektor biura dziś, na konferencji prasowej zorganizowanej przez Urząd Marszałkowski woj. mazowieckiego.

- W tej chwili naszym priorytetem jest sprowadzenie do kraju wszystkich turystów, którzy pozostają poza jego granicami - mówiła Sylwia Mikiel z Signal-Iduna, ubezpieczyciela Selectours.

Byłeś klientem Selectours? Ty lub Twoja rodzina utkwiliście za granicą? Poinformuj Alert24

Komentarze (13)
Zaloguj się
  • marooned.mb

    Oceniono 3 razy 3

    Zwiedziłem świat całkiem sporo jak na swój wiek, od małej części Azji i Afryki, przez bliski wschód aż po drugą stronę globu, ale jeszcze nigdy nie korzystałem z biur podróży. Dziś słysząc tę informację popadłem w zadumę po co w ogóle oni są? Po co pośrednik, który dorzuca swoje koszty i na dodatek istnieje ryzyko jak na obrazku powyżej? Czy tylko dlatego, że ludzie są leniwi albo nie mają nikogo, kto po angielsku załatwi im hotel w miejscu docelowym? Bo i przelot czy tam autokar można samemu sobie zorganizować. Atrakcje na miejscu też nie są problemem zazwyczaj.. ciekawa sprawa z tymi biurami..

    Życzę szczęśliwych powrotów i zwrotu kasy za niewykorzystane dni.

  • marooned.mb

    Oceniono 1 raz 1

    @ihateidiots: no to jak nie ma ochoty to ryzykuje, jak widać - a wyszukiwanie wszystkich potrzebnych rzeczy trwa kilka dni maksymalnie, rzekłbym, od 2 do 7 - zależnie od wielkości wyprawy i kraju(ów) docelowego;
    @rossigurs: dlatego napisałem o osobach nieznających języków - jeśli wnuczek nie pomoże to fakt, pozostaje biuro

    Nie staram się być uszczypliwy, ale bez biura ma się więcej swobody, nikt na mnie każe akurat dziś zwiedzać nudnego muzeum 100km od hotelu.

  • milu100

    Oceniono 3 razy 1

    @irzyk22 kiedy w tym roku wybierałem biuro podróży naczytałem sie bardzo wiele negatywnych opinie o Neckermanie, więc nie wciskaj tu swojej pseudoreklamy

    piszcie maile w wyrazami oburzenia na adres hotelu: sales@golden5.com.eg może do arabusów dotrze, że nie postąpili mądrze

  • milu100

    Oceniono 3 razy 1

    "Klienci Selectours zakwaterowani w hotelu Golden 5 w Hurghadzie (Egipt) zostali dzisiaj rano zmuszeni przez obsługę hotelową do opuszczenia pokoju. Kazano im zostawić swoje bagaże i zabrać ze sobą wyłącznie paszporty - pisze Michał."

    zapamiętajcie nazwę tego hotelu i nigdy tam nie jedźcie, może do muslimów dotrze wtedy, że takich rzeczy się nie robi?
    jak można zabronić zabrania bagaży, przecież to rozbój, polska ambasada w imieniu turystów powinna wytoczyć hotelowi proces o kradzież, dla mnie jest to prawie jak akt terroryzmu, omijajcie Egipt

  • xolaptop

    Oceniono 3 razy 1

    Nie bójcie się tak. Na pewno już któryś polityk z naszych podatków wyczarterował samolot, abyście wygodnie wrócili do Polski.

  • wojec

    Oceniono 1 raz 1

    najpierw wyprowadzili forsę a potem UPADŁOŚĆ!klasyk!!!jakie zaległości w ściąganiu należności jak biorą OPŁATY Z GÓRY!!!!!!?????

  • muppetshow1982

    0

    wojec jakie zaległości?? to się dowiedz więcej w temacie kooperacji i partnerstwa z miejscowymi biurami podróży, np. co się stało z partnerem Selectoursa w Turcji i jakie z tego tytułu wynikły komplikacje.

  • rossigurs

    0

    Współczuje turystom, @marooned.mb masz racje fajnie sobie zorganizować samemu ale pamiętaj o tym że dużo jest osób które nie znają angielskiego i ciężko im załatwić samemu wyjazd więc nie przesadzaj z ta wypowiedzią. Sam spotkałem się z sytuacja w której musiałem na zwykłym wyjeździe przez biuro pomagać innym osobom w dogadać się np w recepcji.

  • adamschodowy

    0

    w czym problem?
    BAKLOUTI SAMI - CZŁONEK ZARZĄDU
    ATTIA ZOUHAIER - CZŁONEK ZARZĄDU
    www.facebook.com/people/Sami-Baklouti/1718065917

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX