Awaria w PKO BP - nie działał iPKO, nie można było płacić kartą

Od rana dostawaliśmy informacje o awarii w banku PKO BP. Nie można było zalogować się do inteligo ani iPKO. Nie były możliwe także transakcje kartą. Bank potwierdza, że ?były trudności?. Jednak o godzinie 11.30 wszystko powinno już wrócić do normy.
- Awaria w Inteligo. Nie można korzystać z kart, logowanie do konta też jest niemożliwe - pierwszą informację dostaliśmy o godz. 9.40 od Alertowicza z województwa lubelskiego. - Ciągle pojawia się informacja "Transakcja nie może zostać zrealizowana" - napisał 5 minut później "eth_0" ze Świętokrzyskiego. Od tej pory dostawaliśmy kolejne informacje od czytelników, którzy nie mają dostępu do swoich kont.

- Rzeczywiście, występują utrudnienia - mówił pracownik infolinii banku. Dodał, że nie jest to zaplanowana przerwa technicza, i nie wiadomo jeszcze, kiedy może zostać naprawiona. Awaria dotyczyła wszystkich serwisów internetowych banku.

O godzinie 11.30 biuro prasowe banku PKO BP poinformowało, ze awaria została najprawdopodobniej usunięta. Czekamy na oficjalną informację.

Więcej o: