Problemy techniczne PKO BP. Ludzie bez dostępu do pieniędzy

PKO BP miało duże problemy techniczne. Od południa nie działało iPKO. Ludzie mieli też problem z korzystania z bankomatów. Doszło do awarii systemu komputerowego banku. Awaria trwała ponad 4 godziny.
Do awarii doszło ok. godz. 11. Od tego czasu dostajemy kolejne informacje od czytelników o problemach z PKO BP. Według relacji internautów zablokowany jest dostęp do bankowości internetowej, bramki sms, nie działają bankomaty. Wiesz więcej? Poinformuj Alert24

O 12.38 Alertowicz "cr3pt" napisał - Padły przelewy PKO BP. Konsultanci nie są w stanie określić, kiedy nastąpi usunięcie problemu.

W tej samej minucie Alertowiczka "Klientka" napisała, że zablokowany jest dostęp do bankowości elektronicznej.

Konsultantka PKO BP, z którą się połączyliśmy, mówiła że problem dotyczy tylko przelewów do PKO BP, przelewy do innych banków podobno działają.

Niestety, te informacje, nie potwierdzają się. Ludzie nie mają dostępu do swoich pieniędzy.

Damian wysłał nam zrzut ekranu, który pokazuje, że nie da się zalogować na stronie Inteligo. Alertowicz z Brzeszcz o godz. 13.06 opisuje sytuację w swoim mieście. Nie działają tam bankomaty PKO BP, zamknięte są placówki, a transakcje kartą odrzucane. Serwis ipko nie działa. Alert24 jest dla ludzi. Pisz o tym, co dla Ciebie ważne

Łukasz Z napisał, że nie mógł dokonać wypłaty środków w bankomacie ani w kasie banku. Ludzie pozbawieni są dostępu do swoich środków. Jak donosi, w bankach ustawiają się kolejki zdenerwowanych ludzi.

Strona PKO BP na zmianę pada i się podnosi.

Marcin Leśko z PKO BP poinformował, że problem jest rozwiązywany, ale nie wiadomo kiedy awaria systemu komputerowego zostanie usunięta.

Nie wiadomo nawet, czy uda się to zrobić dzisiaj.

Zespół prasowy banku potwierdza, że awaria rzeczywiście ma miejsce. W mailu otrzymanym przez nas po godz. 14, pracownicy banku oznajmiają, że od godzin południowych występują problemy techniczne utrudniające działanie placówek PKO BP, oraz uniemożliwiające dostęp do bankowości elektronicznej (iPKO, iPKO Biznes, serwis telefoniczny). - Pragniemy zapewnić, że wszystkie złożone przez klientów w dniu dzisiejszym zlecenia będą zrealizowane. Nasi klienci mogą korzystać z sieci bankomatów i kart płatniczych. Za wszystkie utrudnienia serdecznie przepraszamy - możemy przeczytać.

PKO zamieścił na swojej stronie komunikat, że trudności to wynik "przerwy technicznej".

O godzinie 15.35 zaczęło działać iPKO. Miejmy nadzieję że już na stałe. O godzinie 16.18 Zespół Prasowy PKO BP wysłał informację, że przed godz. 16 usunięto trudności techniczne w funkcjonowaniu systemu informatycznego. Obecnie wszystkie oddziały Banku, serwis iPKO i call center pracują normalnie. Za wszystkie utrudnienia serdecznie przepraszamy - oznajmiają pracownicy banku.

Idąc za radą rzecznika prasowego PKO BP, Dariusz Zalewski z TOK FM udał się po 15 do placówki banku, żeby sprawdzić, czy klienci obsługiwani są bez problemów. Posłuchaj materiału audio



Więcej o: