"W czasie awarii banku zaksięgowano mi kwotę trzykrotnie"

Klient Alior Banku nie może się doprosić o zwrot kwot trzykrotnie zaksięgowanej w czasie awarii systemu. Po naszej interwencji bank obiecał pilnie załatwić reklamację.
Dzień dobry. W nawiązaniu do problemów opisanych w artykule "" - chciałbym poinformować, że problem wydaje się sięgać głębiej i być poważniejszy.

Zgłosił się do nas Alerowicz, który po kłopotach z kontem w Alior Banku sygnalizuje, że problem może być poważniejszy.

- Jestem właścicielem rachunku i karty płatniczej w tym banku. W piątek 5 marca o godz. 17.15 dokonałem zakupu na stacji benzynowej w Krakowie za 100 zł. Po zalogowaniu się do systemu internetowego banku stwierdziłem, że Alior potrącił mi tę kwotę aż trzykrotnie - żali się Alertowicz - Od piątku moje środki były pomniejszone aż o 300 zł, a nie 100zł. Tego samego dnia bank (po około 3 godzinach) zwolnił 100 zł, jednak nadal bezprawnie blokuje mi jeszcze jedną stówę - pisze internauta.

Próby rozwiązanie problemu telefonicznie z konsultantami Aliora spaliły na panewce - Konsultantka w sposób dosyć nieuprzejmy odesłała mnie do stacji benzynowej, która jak się potem okazało nie jest władna rozwiązać problemu, bowiem na konto Shella trafiła właściwa kwota - 100 zł - pisze Alertowicz.

I dalej - Zastanawiam się, czy problem ten nie jest globalny i czy czasem nie dotyczy większej ilości klientów Aliora. Przede mną całe postępowanie reklamacyjne oraz z pewnością zwrócę się do Komisji Nadzoru Finansowego w celu ochrony moich konsumenckich praw - pisze rozczarowany klient banku.

Julian Krzyżanowski, ekspert ds. PR Alior Banku mówi nam: - Z uwagi na tajemnicę bankową, nie mogę odnieść się szczegółowo do przesłanego zgłoszenia. Zapewniam jednak, że dołożymy wszelkich starań, aby reklamacja klienta została rozpatrzona w trybie pilnym. Po drugie, według wstępnych ustaleń, przypadek, który został opisany poniżej, nie wynikał z winy Alior Banku, a firmy - agenta rozliczeniowego, który obsługiwał terminal kart płatniczych na stacji benzynowej. Po trzecie, konsultanci Call Center zawsze na pierwszym miejscu stawiają jakość obsługi klientów. Nie mniej jednak w tym przypadku sprawdzimy nagranie z przebiegu rozmowy z klientem.

Więcej o: