Wieczorna awaria w sieci Play

Osoby korzystające z modemu Play w poniedziałkowy wieczór nie mogły połączyć się z internetem. - Obsługa klienta nie odpowiada, połączenia od użytkowników są odrzucane - powiadomił Alert24 internauta AK. - Mieliśmy problemy z transmisją danych - tłumaczy rzecznik Play.
- Już ponad godzinę nie można łączyć się z internetem za pośrednictwem modemu Play. Obsługa klienta nie odpowiada, połączenia od użytkowników są odrzucane. Sieć nie działa w woj. podkarpackim -napisał na Alert24 internauta AK.

Sprawdziliśmy, obsługa klienta rzeczywiście nie odpowiada. W Warszawie sytuacja wygląda podobnie. - Od dwóch godzin nie mogę zalogować telefonu do sieci - napisał internauta Pablo.

Jak poinformował nas Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play nie było awarii sieci. - Mieliśmy problemy z transmisją danych w godzinach 18 - 20. Stąd problemy z połączeniem się do internetu. Jednak telefony działały normalnie. W tej chwili wszystko wróciło do normy - powiadomił rzecznik.

Tobie też nie działa modem Play? Napisz na Alert24, 605 24 24 24, alert24@gazeta.pl

Więcej o: