Wiadomości >  Alert24 >  Alert24 - teksty

Polbank24.pl wciąż nie działa

Nadesłał Radek, Artur; am/Alert24
11.03.2009 10:11
A A A Drukuj
Komunikat, który pojawiał się w środę na stronach polbank24.pl z informacją o prowadzonych pracach serwisowych

Komunikat, który pojawiał się w środę na stronach polbank24.pl z informacją o prowadzonych pracach serwisowych (Zrzut ekranowy ze strony www.polbank24.pl)

Wczoraj pisali do nas zdenerwowani internauci, którzy nie mogą wejść na swoje konto poprzez stronę www.polbank24.pl. Rzeczniczka banku zapewniała, że problem został już naprawiony. A dziś sytuacja się powtórzyła. Strona znów padła.
- Jestem klientem Polbanku i od trzech dni system bankowości internetowej Polbank24 nie działa. Nie można się zalogować, sprawdzić stanu konta ani zrobić przelewu. Po lub przed zalogowaniem wyświetla komunikat, że strona nie działa z powodu prowadzonych prac serwisowych. Nie ma słowa, kiedy serwis zacznie działać. We wtorek zapewniano mnie, że serwis podobno już działa, ale jest przeciążony i nadal nie da się zalogować - napisał Radek.

Ten sam problem miał inny Alerttowicz - Artur, który od wczoraj próbuje wejść na stronę. Bezskutecznie.

Wczoraj Aleksandra Bodzińska z firmy PR "Media & Doradztwo", która reprezentuje bank tłumaczyła, że podczas weekendu bank wprowadzał zmiany do systemu, jednak nie wszystko zadziałało prawidłowo, stąd kłopoty z logowaniem. Bank zdecydował się wycofać z projektu. Zapewnia, że wszystko powinno być już w porządku. Bodzińska obecne kłopoty tłumaczy tym, że problemem jest prawdopodobnie zbyt duża liczba użytkowników logujących się do systemu w tym samym momencie. Informatycy Polbanku cały czas pracują, żeby pomóc klientom, dlatego też wrócili do starego systemu, który dotychczas przecież był sprawny - dodaje.

Dziś sami próbowaliśmy wejść na stronę www.polbank24.pl. Raz pojawiał się komunikat o braku możliwości połączenia z serwerem. Innym razem komunikat Polbanku, który przeprasza za niedogodności, ale trwają prace serwisowe. Kiedy prace zostaną zakończone? Nie wiadomo. Bank nie informuje o tym swoich klientów.

Tagi:

Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX