Problem z telefonami w sieci Orange: brak zasięgu

Nie lada kłopot mieli wczoraj niemal przez cały dzień mieszkańcy Wrocławia i okolic. Zasięg pojawiał się i znikał. Kłopoty trwały przez kilka godzin. Orange przyznaje się do awarii i przeprasza.
Arv napisał na Alert24 -

Mój telefon w Orange zgubił zasięg. Po krótkim dochodzeniu okazało się że to nie tylko mój problem. W całym Wrocławiu Orange mocno szwankuje, ale co najciekawsze awaria nie jest ciągła - zasięg co jakiś czas pojawia się. Według Biura Obsługi Klienta Orange trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Czyżby sabotaż konkurencji? - zastanawia się Alertowicz - Osobiście miałem okazję sprawdzić następujące lokalizacje (na zewnątrz budynków): - ul. Kamienna (okolice pl.Powstańców Śląsich) - ul. Strzegomska (krzyżówka) - ul. Długa (okolice Tesco). We wszystkich kłopoty występowały.

Pan Piotr również z Wrocławia również się skarży - Od godz. 13.40 we Wrocławiu i okolicznych miasteczkach, np. Oborniki Śląskie brak jest sieci Orange - napisał do nas - Panie konsultantki na początku nic o tym nie wiedziały, po trzech godzinach już mówiły, że wiedzą. Ale wciąż nie wiadomo, kiedy awaria się skończy... Wrocław ok. godz. 20 już podłączono. Ale okolicy w dalszym ciągu nie - żalił się serwisowi Alert24 - Kto chciał wziąć w tej firmie telefon niech ucieka do każdego innego operatora - zaleca innym.

Maria Piskier, szefowa śląskiego biura prasowego TP przyznaje, że wczoraj we Wrocławiu około godziny 15 nastąpiła awaria w sieci komórkowej Orange. - Spowodowała ona brak dostępu do usług mobilnych w technologii 2G - poinformowała nas rzeczniczka - Przestały prawidłowo funkcjonować dwie centrale Pafawag 1 i Pafawag 2 oraz cztery stacje kontroli masztów.

Klienci Orange, którzy korzystają z tej własnej technologii, odczytywali na wyświetlaczach swoich telefonów dwa rodzaje komunikatów " Tylko alarmowe" lub "Brak zasięgu". Awaria całkowicie została usunięta około godz. 21 - mówi Maria Piskier.

Przyczyny awarii są obecnie sprawdzane. Wczoraj wszystkie siły i środki zostały skierowane na jak najszybsze usunięcie tej awarii. - W imieniu operatora sieci Orange przepraszam klientów za niedogodności spowodowane wczorajszymi zakłóceniami - dodaje Piskier.

Więcej o: