Awaria systemu Inteligo PKO BP

Wiadomości >  Alert24 >  Alert24 - teksty
Nadesłały: Iwona, Joanna / ALert24.pl, mar
07.02.2009 22:32
A A A Drukuj
W sobotę nastąpiła awaria systemu kont Inteligo PKO BP

W sobotę nastąpiła awaria systemu kont Inteligo PKO BP (Źródło: PKO BP)

Prawie do północy trwała nieplanowana przerwa techniczna w działaniu systemu elektronicznego kont Inteligo banku PKO BP. O awarii dowiedzieliśmy się od czytelników, którzy nie mogli wypłacić pieniędzy ani zalogować się na konto. Niestety, w niedzielę były znowu problemy z kontem.
Sygnały przychodziły na serwis Alert24:

- Dzisiaj wieczorem, czyli 7 lutego, nie byłam w stanie zapłacić kartą Inteligo w sklepie, a także wypłacić pieniędzy w żadnym bankomacie. Bankomat PKO BP w ogóle nie przyjmował karty (po włożeniu od razu ją wyrzucał), a bankomat Euronetu pisał, że 'komputer centralny Twojego banku nie może sfinalizować transakcji'. Obecnie nie mogę się zalogować do swojego konta w serwisie internetowym, wyświetla się komunikat 'Przepraszamy, w tej chwili trwa przerwa techniczna. Spróbuj ponownie w późniejszym terminie'. Dodam, że na elektroniczny serwis PKO BP też nie da się zalogować - wyświetla się analogiczny komunikat - pisze Joanna.

Sygnały o zwracaniu przez bankomat kart Inteligo dostaliśmy też od innych zdenerwowanych użytkowników systemu Inteligo, którzy nie mogli zrobić w sobotni wieczór zakupów. Jak dowiedzieliśmy się na infolinii PKO BP, nastąpiła usterka, ale nie wiadomo dokładnie, co ją spowodowało. Prace nad jej zlikwidowaniem mogą potrwać nawet do północy - usłyszeliśmy. Rzeczywiście, tuż przed północą serwis internetowy Inteligo zaczął działać. Niestety, od rana pojawiają się kolejne informację od zirytowanych użytkowników. - Działało, i znów nie działa. Wczoraj nie mogłam zapłacić za bilet w kinie, dziś nie ma szans na zakupy. Nie chcę się kompromitować w sklepie. Bank traktuje nas niepoważnie - złoszczą się ludzie. Pan Marek pisze: - Przerwa techniczna trwa dalej. Może Inteligo usunęło awarię, ale jakoś mało skutecznie. Tak się składa, że dzisiaj potrzebowałem dostępu do mojego konta. Trochę wydatków miałem zaplanowanych. Może nic bez czego nie dałoby się żyć ale to jedyny dzień w najbliższym czasie, kiedy mógłbym dokonać tych zakupów. Niestety przez "drobną awarię" muszę całkowicie zmienić moje plany. Szkoda, że nie ma żadnej informacji na stronie Inteligo. Bank mógłby choć trochę stwarzać pozory, że zależy mu na klientach a nie tylko na ich pieniądzach - dodaje.

To kolejna już ostatnio awaria systemu kont Inteligo. Ostatnia, o której pisaliśmy, miała miejsce w maju 2008. Klienci banku są rozczarowani - Jestem w Inteligo bez mała od początku jego istnienia, bank ma kilka swoich zalet, jednak coraz cześciej zaczynam dostrzegać ich wady, małą elastyczność a przede wszystkim totalne ignorowanie klienta - piszą na Alert24.

"Przerwa techniczna w sobotni wieczór? Czy największy polski detalista musi robić swoim klientom takie numery? Przypuszczalnie tysiące ludzi nie może zrobić zakupów, czy zapłacić za kino, restaurację" - skarży się Joanna.

"Po raz kolejny konta Inteligo są niedostępne. Bank nie przekazał żadnej informacji swoim klientom. Nie tylko nie można było korzystać z serwisu Inteligo online, ale nie można było korzystać z kart płatniczych. Rzecz niewyobrażalna aby w XXI wieku człowiek w jednej chwili był pozbawiony własnych pieniędzy. Ośmieszenie siebie w sklepie, kiedy próbuje zapłacić za zapakowany po brzegi wózek z zakupami można jakoś przeżyć, ale sytuacja kiedy nagle trzeba bratu pożyczyć pieniądze i nie można ich ruszyć z konta jest nie do przyjęcia" - pisze na Alert24 Iwona.

Tagi:

Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX