Zmieniasz nazwisko? Dla banku to spory problem

Wiadomości >  Alert24 >  Alert24 - teksty
Nadesłała Anna, wow
06.10.2008 11:56
A A A Drukuj
Jedna z naszych czytelniczek wyszła niedawno za mąż. Gratulujemy! Niestety małżeńskie szczęście zakłócił Polbank, który przez 4 miesiące nie był w stanie wprowadzić nowego nazwiska klientki do bazy danych.
Pani Anna w czerwcu bieżącego roku założyła konto oszczędnościowe w Polbanku. Konto zostało założone na nazwisko panieńskie pani Ani. Po 2 tygodniach od założenia konta, pani Anna wyszła za mąż i tu zaczęły się jej problemy z bankiem.

- Od razu złożyła w banku wniosek o zmianę nazwiska - pisze na Alert24 pani Anna. - Dostałam potwierdzenie, że dane zostały zmienione. Jednak po 4 miesiącach odazało się, że zmian dokonano tylko na moich umowach - dodaje pani Anna.

- Za każdym razem spędzam w banku min pół godziny i znoszę oburzenie pracowników dlaczego nie mam jeszcze zmienionych danych. Nawet wczoraj podałam mój nowy dowód w celu wystawienia karty, niestety pani nawet chyba na niego nie spojrzała, bo kartę dalej wystawiła na stare nazwisko - żali się pani Anna.

Kiedy pani Anna zwróciła na to uwagę, została zbesztana za... niepoinformowanie o zmianie nazwiska:

- Po raz kolejny musiałam siedzieć i czekać na zmianę danych w programie, dostałam kolejne potwierdzenie o zmianie do mojej kolekcji (będę miała czym palić na zimę) z obietnicą, że dziś będzie już zmienione, najpóźniej na drugi dzień, ale niestety po zalogowaniu się na stronie banku dalej nie widzę zmian.

- Skontaktowaliśmy się już z klientką w celu ustalenia optymalnego sposobu załatwienia sprawy - mówi jeden z pracowników <b>Polbanku</b>.

Tagi:

Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX