Problemy z logowaniem do mBanku

Wiadomości >  Alert24 >  Alert24 - teksty
Nadesłał Janusz; am/Alert24
30.06.2008 16:23
A A A Drukuj
Jeden z komunikatów, jaki pojawiał się dziś po południu przy próbie zalogowania się do swojego konta

Jeden z komunikatów, jaki pojawiał się dziś po południu przy próbie zalogowania się do swojego konta (Fot. Janusz/Zrzut ekranowy ze strony www.mbank.pl)

W poniedziałek klienci banku mBank mogli mieć problem z wejściem na swoje konto. - To rutynowa procedura. Wyłączamy możliwość logowania niektórym klientom, gdy nasze serwery zaczynają być przeciążone - wyjaśnia Magdalena Ossowska, rzecznik mBanku.
- Od rana coś dziwnego dzieje się z witryną mBanku. Nie można się zalogować na swoje konto bankowe. Jedyny komunikat, jaki się pojawia to "Przykro nam, usługa w tej chwili jest niedostępna" - pisze na Alert24 internauta Janusz.

- Dzwoniłem na infolinię mBanku, jednak niczego konkretnego się nie dowiedziałem. Bank nie tłumaczy czemu nie można załogować się do własnego konta, tylko każe czekać. Czyżby to atak hakera? - zastanawia się internauta.

Z kolei inny internauta przez cały dzień nie mógł skorzystać ze swoich pieniędzy.

wredny] - Przez cały dzień nie mogłem się logować, a jak już się udało, to po paru minutach wygasa sesja - pisze na Alert24 internauta wredny.

- To nie wszystko. Robiłem zakupy w sklepie i nie mogłem zapłacić kartą. Odrzucało transakcje. Za mną ogonek klientów, a tu odrzuca kartę z eKonta, później mBiznes. W końcu poszedłem do bankomatu. Bankomat początkowo nie chciał wypłacić mi pieniędzy. Próbowałem parę razy i nic. Gdy przy ostatniej próbie zrezygnowałem z operacji i wcisnąłem opcje "rezygnuję", bankomat oddał mi kartę, wydrukował potwierdzenie przerwania transakcji i wydał 100 zł! Oczywiście na koncie wszystkie te nieudane próby są odnotowane jako udane, a środki przez mBank zablokowane. Żenada - denerwuje się internauta.

Rzeczniczka mBanku Magdalena Ossowska wyjaśnia, że trudności wynikają z przeciążenia serwerów banku:

- Dziś od południa do ok. godz. 15 mogły występować przejściowe trudności w logowaniu do systemu transakcyjnego - dotyczyło to części logowań. Obecnie system działa bez problemów - deklaruje rzeczniczka.

- Są to chwilowe przerwy spowodowane przeciążeniem serwerów. Kiedy serwery są przeciążone, wtedy uniemożliwiamy wejście do systemu niektórym klientom, żeby ci którzy już są zalogowani mogli bez problemu dokończyć transakcje - wyjaśnia Ossowska.

Przeczytaj inne informacje dotyczące mBanku:

Zablokowana karta - błąd banku czy próba fałszerstwa



Zablokowane karty klientów mBanku i Multibanku - ciąg dalszt



Tagi:

Skomentuj:

Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX