Problem z biletami na Ligę Światową

04.02.2008 14:34
Jako sympatyk siatkówki i kibic reprezentacji Polski chciałem kupić bilety na mecz Ligi Światowej w Katowicach i na chęciach się skończyło. Nie wiem dlaczego PZPS i PZPN uparcie współpracują z www.kupbilet.pl. System internetowy jest wręcz żenujący. Zakup biletu graniczy z cudem - napisał na Alert24 Kamil z Rudy Śląskiej.
O ile mogę zrozumieć duże zainteresowanie (przeciążenie serwera itp.) o tyle system kolejki działający na tym portalu jest dla mnie zagadką. Przez godzinę oczekiwałem na możliwość zalogowania sie do systemu. Zaczęło się od 180 miejsca w kolejce. Po paru minutach byłem 140. Po chwili nagle spadłem na 184 pozycję... Kolejne miejsca: 84, 23, 184... W momencie pisania tej wiadomości, jestem 189 osobą w kolejce...

Kpiną z kibiców jest komunikat poniżej licznika "Prosimy o cierpliwość i zrozumienie". Nie rozumiem, dlaczego PZPS karze tych, dzięki którym polska siatkówka żyje - kibiców.

Jeżeli uda mi się zalogować do systemu, to prócz niemałej kwoty za bilet będę musiał zapłacić za rezerwację internetową (biletu można kupić tylko przez internet) plus koszty wysyłki (mimo że mieszkam 20 minut drogi od firmy, która te bilety produkuje i wysyła- nie ma możliwości odbioru osobistego). To w efekcie spowoduje, że cena biletu wzrośnie o ponad 40 proc.

Rozumiem, że jest bum na siatkówkę i ostatnio na mecze naszej kadry w piłce nożnej, ale traktowanie kibiców jak krowy, która można doić z każdej strony jest karygodne. Chciałem pokusić się jeszcze o małe podsumowanie, ale właśnie zobaczyłem, że jestem 207 w kolejce...

Na końcu pytanie: Dlaczego PZPS oraz PZPN korzystają z usług firmy, która zarabia sporą kasę na polskich kibicach, oferując usługę o nędznej jakości (system zamówień)? Dlaczego polski kibic musi płacić takiej firmie haracz za zakup biletu i dorabiać firmy kurierskie lub pocztę polską?

To pytanie zadaliśmy Katarzynie Kochaniak z wydziału prasowego PZPS. - Zdecydowaliśmy się na sprzedaż przez internet, bo z naszych doświadczeń wynika, że to najlepszy sposób na dystrybucję - mówi rzeczniczka. - Gdy dwa lata temu sprzedawaliśmy bilety w kasach w Łodzi doszło do poważnej bójki.

Jeśli chodzi o problemy z kolejką na serwisie odsyła do firmy KupBilet.pl

- System działał poprawnie do 9 rano w poniedziałek - wyjaśnia Marcin Krysiński, przedstawiciel KupBilet.pl. - Problem jest po stronie providera, który obsługuje nasze serwery. Niestety, nie wiem, kiedy awaria zostanie usunięta. Po prostu zrywa się połączenie między komputer użytkownika a serwerem.

Marcin Krysiński nie był nam w stanie powiedzieć, kiedy usterka zostanie usunięta. - Mogę tylko zapewnić, że to wyłącznie problem techniczny, a nie próba sprzedaży komuś biletów poza kolejką.

Tagi:

Zobacz także
Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX