Komentarze (85)
Dobry tablet za 1 zł? Klient wykrył poważny błąd sklepu i został zlekceważony. Dyrektor przeprasza
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • zalobanarodowa

    Oceniono 6 razy 6

    "Pan Tomasz Siedlecki przeprosił, podziękował, wyjaśnił sprawę, powiedział, jakie kroki podejmą, by nie doszło do podobnej sytuacji w przyszłości"

    Wpisali kolesia na tablicę:
    Tych klientów nie obsługujemy

  • camparis

    Oceniono 6 razy 6

    Sklep ma dostęp do towaru elektronicznego za grosze. Powinien sprezentować ten tablet facetowi i wyjść z sytuacji z twarzą. Na razie się ośmieszają.

  • onyx_70

    Oceniono 6 razy 6

    Euro - niestety w wielu sklepach maja najmniej sympatyczna obsluge niz inne sieci. A ich promocje w sklepie internetowym... w innych sieciach jest taniej nawet bez promocji. Sorry, ale przekonalem sie o tym nie jeden raz i juz tam niestety zakupow nie robie.

  • markos44444

    Oceniono 5 razy 5

    Zapamiętajmy tylko nazwę sklepu RTV EURO AGD. To RTV EURO AGD zachowało się haniebnie i to RTV EURO AGD jest sklepem, z którego usług nie będziemy już korzystać.

  • zanimmnieznowzbanuja

    Oceniono 5 razy 5

    200 zyla rabatu to kpina gosc mogl se sprzet kupic za 1 zyla ................ no ale zostal potraktowany wlasciwie reakcja pracownikow tez byla wlasciwa .................. bo jak "debil" nie chce towaru za 1 zyla to niech placi i sie cieszy ze dostanie 200 zyla rabatu na cokolwiek.............. "normalny" czlowiek kupil by z 10 takich tabletow i wystawil w dobrej cenie na allegro ............. i gowno sklep moglby mu zrobic bo temat pomylek cen byl "trenowany" swojego czasu na alegro bylo kilka osob ktore sie pomylily w cenie (przecinek nie w tym miejscu) i przegrywali w sadzie musieli oddac towar za cene za ktora wystawili.
    Chcial byc uczciwy.......... to mu pokazali jak sie w Polsce traktuje uczciwosc............... i niech sie cieszy jak EURO nie wytoczy mu procesu ze "zszargal" wizerunek firmy................. i nie ma sie co smiac w tym kraju przy obecnym systemie prawnym i sadach wszystko jest mozliwe.
    Osobiscie tez zwrocilem uwage na blod w pewnym systemie "netowym" ale firma olala temat i dalej jest po "staremu" co prawda chodzilo o 60 gr na transakcji system raz doliczal na korzysc firmy raz na korzysc klienta.

  • majer119

    Oceniono 5 razy 5

    Nauka kosztuje, a im drożej się za nią płaci, tym lepiej lekcje zostają w pamięci. Wniosek z tego taki, że klient powinien wykupić wszystkie tablety i i-Pady po złotówce i czekać aż sklep sam zgłosi się po naukę. Wtedy miałby lepszą pozycję przetargową do negocjacji zniżek i dogodniejsze warunki do udzielania nauk. A tak głupiec jeszcze mądrego opieprzył, że ten stara się odgrywać mądralę.

  • polskiezero

    Oceniono 7 razy 5

    Jak trafie taką okazję będę domagał się dostawy za 1 zł. To jest prawidłowa uczciwa postawa. Klient w sklepie ma prawo kupić towar za taka cenę jaka jest wystawiona. No chyba że jest głupkiem.

  • vonjakob

    Oceniono 4 razy 4

    zebys wiedzial....
    sklep w swietochlowicach
    swego czasu kupowalem na swje pierwsze mieszkanie i tylko i wylacznie za swoje zaoszczedzone pieniadze srzet pt pralka kuchenka i lodowka
    wyszlo ze 4 tys zl...
    zapytalem sie o rabat , na co niezbyt wczesniej mily sprzedawca z drwiacym toen glosu odpowiedzial ze to w sumie nie jest duza kwota i na niksie kwoty rabatow nie udzielaja
    to byl ostatni raz, kiedy z ta siecia mialem do czynienia

  • pl2512

    Oceniono 4 razy 4

    Euro AGD wciska ubezpieczenie Hestii na jakiekolwiek uszkodzenie. A Hestia jak dochodzi co do czego ma klienta głeboko w dupie. Sam się na tym przejechałem!

  • orzellodz

    Oceniono 5 razy 3

    Jaki z tego morał? Nie opłaca się być uczciwym... zwłaszcza wobec dużych firm

  • zablokowany-obrazliwy-nick

    Oceniono 5 razy 3

    to jest przykład że firmy należy kroić jak się da a nie być nadgorliwcem, ja rozumiem jak babcia zgubi 100 zł i się jej odda, ale nie korporacyjne firmy

  • dwie_szopy_jackson

    Oceniono 17 razy 3

    Bez watpienia Gazeta czyta Wykop. To juz czwarty artykul w ostatnich dwoch tygodniach zaczerpniety z wykopu.

  • lisa2

    Oceniono 4 razy 2

    Uczciwa firma podarowałaby takiemu klientowi samochód w cenie 60-80 tysięcy złotych w nagrodę, że poinformował firmę o błędzie wartym kilka milionów złotych.

    Ten kupiony tablet też powinien zostać u klienta, bo go kupił zgodnie z prawem. Jeśli na półce w sklepie jest niższa cena towaru niż przy kasie - klient ma prawo zapłacić właśnie tą cenę.

    Firma oprócz chamskiego potraktowania klienta, powinna kosztami obciążyć wykonawcę systemu sklepu internetowego.

    Ponadto firma natychmiast powinna zwolnić pracownika od kontaktu z klientami i zatrudnić odpowiedzialnego.

  • shyster1231

    Oceniono 2 razy 2

    Kilka lat temu kupiłem nawigację w Euro RTV AGD za chyba 1900 zł. Pech chciał, że po 11 miesiącach się zepsuła. Wysłaliśmy za pośrednictwem sklepu i się zaczęło...nikt nie umiał nam powiedzieć, co się dzieje z urządzeniem, gdzie poszło, kiedy, kiedy wróci. Dzwoniliśmy do serwisu do Warszawy, nie dostali...okazało się, że centrala RTV AGD przetrzymała urządzenie u siebie prawie miesiąc czasu, a serwis był tylko podobno dwie ulice dalej...żona poprosiła numer kierownika, podano jej zupełnie inną komórkę. W końcu zagroziła rzecznikiem praw konsumenta. Po 15 minutach zadzwonił kierownik z Warszawy i poinformował, że w sklepie w naszym mieście możemy sobie wybrać dowolne urządzenie do kwoty na fakturze za urządzenie zepsute. Nie można było tak od razu?

  • the_foe

    Oceniono 8 razy 2

    ktos ustawil wszytko pod fajny przekret a tu klient im to zepsul!

  • cheffin

    Oceniono 2 razy 2

    Dla klientow nic poza reklama nic nie zostaje .....bo obsuga wykupi i uplynni wszystko co mozna kupic za male pieniadze. stara zasada kto przy korycie....................itd.na targu mozna kupic za mniejsze a korzystne pieniadze wszystko od elektroniki po oprocz gwiazdki z nieba.

  • java77

    Oceniono 1 raz 1

    Czytalem podobne sytuacje w UK czy USA.Tam klient dostalby tego Appla czy dobrego laptopa a nawet nowy TV 42 calowy od sklepu za darmo a do tego dostalby caloroczny rabat plus oficjalne pismo od dyrekcji sklepu z podziekowaniami.Bo gdyby klient nie zrocil uwagi na powstaly blad to sklep mialby straty liczone w conajmniej kilkunastu tysiacach zloty jesli nie wiecej.Ja bym mu dal tego Appla za free plus rabat i jeszcze serdecznie podziekowal.Ale to jest nasze Polskie pazernictwo sklepow.Widzial ktos prawdziwe obnizki 50-90% w sklepie?W innych krajach to norma a u nas egzotyka.Kiedy konczy sie rok sklepy za granica pozbywaja sie towaru za ulamek ceny-by zrobic miejsce dla nowego towaru.A u nas towar czesto lezy i kilka lat.A jak zrobia obnizke to zwykle 10-20%.Lub pisza ze 50% obnizki a dopisuja cene wyzsza niz byla wczesniej.Mnie osobiscie w EuroAGD udalo sie kupic sprzet po przecenie.to byly discmany z najwyzszej polki.Za 1/10 ich wartosci.Ale.......w czasach kiedy MP3 juz dawno goscilo na rynku i nikt normalny juz nie uzywal discmanow....Mozna wiec sobie wyobrazic ile lat lezaly te discmany w sklepie......

  • klm747

    Oceniono 1 raz 1

    najgorsze, ze w tej sprawie wypowiada sie zgraja idiotow, ktorzy nie potrafia czytac ze zrozumieniem...
    gdzie tam jest napisane, ze byla wystawiona cena za tablet - 1 zl??
    z tresci wynika, iz wystarczylo wplacic jakakolwiek sume, aby system ja zaksiegowal jako pelna wplate - gdyby zatrzymal zakupiony tablet, odpowiadalby za oszustwo...

  • deejay444

    Oceniono 1 raz 1

    To wszystko jeszcze nic. Dopiero jak wam się zepsuje sprzęt który u nich kupiliście to się przekonacie gdzie was mają. Ja to przeszedłem i nikomu tego nie życzę, dlatego ostrzegam innych. Nigdy u nich nic nie kupujcie!!!

  • marko_uk

    Oceniono 1 raz 1

    Idiota.
    Bycie uczciwym w Polsce jeszcze nikomu nie przyniosło nic dobrego. Następnym razem chłopak się dwa razy zastanowi zanim do czegokolwiek się przyzna.

  • izasz0

    Oceniono 1 raz 1

    Podobny przypadek miałam w "największym sklepie internetowym", czyli w Merlinie. Kupilam tablet za 2400, wpłaciłam nawet kasę, a oni napisali, ze towar jest niedostępny, a po kilku godzinach był juz dostepny, ale za 3400., Ktoś się pomylił, ale szanowny sklep ma gdzieś klienta - unieważnia tak ot transakcję i nawet nie raczy odpowiedzieć na maile. Nie ma żadnej odpowiedzialności ze strony handlarzy,tylko chęć zgarnięcia kasy i to najlepiej kosztem "naiwnych" klientow.

  • gelbigel

    Oceniono 3 razy 1

    moja mama znalazła ajfona nowego leżał na ulicy, pofatygowała się zadzwoniła, oddała i w zamian od paniusi otrzymała ozdobną świeczuszkę zapachową

    już pomijam że nalezy się znalazcy 10% czyli ok 300 zł wtedy ale ludzie próbują drugiego oszukać na kazdym kroku, nawet tego z dobrymi intencjami. Świat schodzi na psy

  • tomyp

    Oceniono 1 raz 1

    Kiedys chcialem kupic w kamere, konkretny model. Chodzilem i notowalem ceny w roznych sklepach, takze w EURO. Przychodze razu pewnego po raz kolejny do EURO, widze, ze maja przecene , to sie ucieszylem. No ale przygladam sie 'mojej' kamerze i cenom - okazalo sie, ze podniesli cene bazowa i po przecenie bylo tak jak bylo kilka dni wczesniej bez przeceny.

  • leopard21

    Oceniono 15 razy 1

    2 dni temu sklep IKEA pomylil sie na swoja niekorzysc na kwote $250. Wrocilem, doplacilem, podziekowano mi. Nie, nie otrzymalem nagrody. Nie oczekiwalem jej. Jest cos takiego, co sie nazywa UCZCIWOSC. To, ze niektore sklepy "zdzieraja"... no coz, nikt nam nie karze tam kupowac. Ale w zadnym sklepie wlasciciel nie wklada mi reki do kieszeni i nie okrada mnie.
    Te $250 nie wzbogaci mnie, a czulbym sie z tym zle. Tyle na ten temat.

  • marych

    Oceniono 1 raz 1

    w sklepach Euro pracują ludzie z łapanki chyba. Głównym ich zadaniem jest wciskanie niechodliwego towaru nieświadomym klientom. Oczywiście są chlubne wyjątki, np salon na Bema, ale to pojedyncze przypadki. Lepiej się samemu zorientować w sieci niż liczyć na pomoc fachową sprzedawców.

  • naz_niepoprawna

    Oceniono 3 razy 1

    Co by nie mówić, Siedlecki dość dobrze się wybronił. Cóż, firma kijowa, pracownicy podobni - wszak zmieniają się jak rękawiczki. Przypomina mi się sytuacja, gdy były już pracownik dostał "podziękowanie" za pracę, bo raczył wiedzieć na temat sprzętu więcej niż kierownik.

  • naczelny_troll_forum

    Oceniono 23 razy 1

    BZDURA! Na dodatek sponsorowana!
    Już kolejny raz w tym roku czytam tu, że w sklepie internetowym wspomnianej przez was sieci można było coś kupić za 1 zł. Ma to na celu nagonienie im jeleni.

  • wyjadacz_parkietuf

    Oceniono 33 razy 1

    Panie Klient! Powiem krótko: DUPA WOŁOWA JESTEŚ!

  • tommen

    0

    Ooops to oni mają nawet dyrektora marketingu. Już wiadomo komu zatem zawdzięczać płatną reklamówkę do telewizora za 7 tys. zł :-)))

  • robal_pl

    0

    Euro RTV AGD to chyba najdroższy sklep tego typu jaki znam. Droższy nawet od Media Markt...

  • klint_lugg

    0

    OK Euro walnela skruche. Teraz dla klienta tablet za darmo i oledowa telewizornie gratis. Naglosnic. I wtedy beda mieli szczelny system i zadowolonych UCZCIWYCH KLIENTOW (Szacunek dla tego Pana)

  • piotrek-tour

    Oceniono 6 razy 0

    No to niezła reklama przy okazji - teraz wiele osób spróbuje zapłacić 1 zł za towar w tym sklepie ;) Ten artykuł wg mnie to szwindel :) Po artykule na stronach sklepu będzie niezły ruch :/ Zgrozo - manipulacja !!!

  • aja_88

    Oceniono 3 razy -1

    legalnie kupił za złotówkę i o to powinien teraz walczyć w sądzie.za to że są takimi durniami

  • ctomczyk.pl

    Oceniono 5 razy -1

    "Zadeklarował pomoc w rozwiązaniu problemu, nie żądając niczego w zamian." - to raz. Dwa, że "Pan Tomasz Siedlecki przeprosił, podziękował, wyjaśnił sprawę, powiedział, jakie kroki podejmą, by nie doszło do podobnej sytuacji w przyszłości". Czy wszystko od razu musi być wymienialne na pieniądze czy "ferrarri"? Już zwykłe "przepraszam i dziękuję" nie wystarcza? Nie rozumiem.

  • gizmodo10

    Oceniono 2 razy -2

    No rzeczywiście sprawa mogła być lepiej załatwiona, ale czy to jest temat do mediów? Kogo to obchodzi, że ktoś nie pracuje jak należy? Czemu media piszą o tym? To teraz o każdym podpadniętym pracowniku będzie się robić newsa? Ja mam dobry <a href="ipads5.com">ipad</a>.

  • 0icoztego

    Oceniono 17 razy -3

    uczciwy klient nieuczciwie okradany, debil?

  • sselrats

    Oceniono 15 razy -11

    "Powazny blad sklepu"... Upiardliwi Polacy wszystkim chca zwracac uwage i pouczac a potem sie dziwia...

  • fajny_zajety

    Oceniono 42 razy -34

    Niby uczciwy i dobry klient ale za to chętnie zbrukał markę. Mógł już lepiej kupić tego tableta za 1 zł niż niszczyć markę w internecie.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX