Dobry tablet za 1 zł? Klient wykrył poważny błąd sklepu i został zlekceważony. Dyrektor przeprasza

W sklepie internetowym RTV EURO AGD z powodu błędu systemu można było za grosze kupić sprzęt wart tysiące złotych. Wykrył to jeden z klientów i poinformował obsługę sklepu. Miał dostać nagrodę, zamiast tego został zrugany przez pracownika za nagłośnienie sprawy. - Po przeczytaniu odpowiedzi uznałem, że nie traktują mnie poważnie - pisze zirytowany klient. EURO przeprasza.
Klient sieci EURO RTV AGD odkrył poważny błąd w funkcjonowaniu sklepu internetowego firmy. Okazało się, że artykuły kosztujące nawet ponad tysiąc złotych można było kupić za złotówkę. Uczciwy klient postanowił poinformować o tym obsługę sklepu. Wysłał na podany na stronie internetowej adres wiadomość z dokładnym opisem błędu. Zadeklarował pomoc w rozwiązaniu problemu, nie żądając niczego w zamian.

Po wymianie korespondencji otrzymał wiadomość, w której pracownik sieci przekonywał, że błąd nie jest groźny i nie umożliwia zakupu przedmiotu za cenę niższą od obowiązującej.

Klient postanowił sprawdzić, czy system rzeczywiście działa prawidłowo. Złożył zamówienie na tablet Nexus 7 o wartości 1023,93 zł. Zapłacił 1 zł. Poinformował o tym fakcie pracowników sklepu i dokładnie wyjaśnił, w jaki sposób błąd może zostać naprawiony. Tym razem firma dostrzegła problem, naprawiła lukę i poprosiła klienta o kontakt w celu zwrotu tabletu. W zamian zaoferowano mu rabat. "Jeśli jest Pan zainteresowany zakupem jakiegoś lub jakichś produktów, to bardzo proszę o przesłanie listy na mój adres, postaram się zaproponować atrakcyjną ofertę po cenach zakupowych" - zaproponował pracownik sklepu.

Rabat? Tak, ale nie na Nexusa

Klient poprosił więc o zniżkę na to samo urządzenie: tablet Nexus 7. Niestety okazało się, że sklep akurat tego produktu nie może przecenić. - Odpowiedź mnie zdziwiła. Spytałem, o co chodzi - dostałem odpowiedź, że rabatu nie ma na ten konkretny model, ale mogę wybrać inny tablet - pisze w wiadomości przesłanej portalowi Gazeta.pl.

Klient poprosił zatem o rabat na inne urządzenie: Apple Ipad 16 GB. Obecnie cena tego produktu na stronie Euro RTV AGD wynosi 2099 zł. Klientowi zaproponowano inną cenę: 2399 zł. - Po przeczytaniu odpowiedzi uznałem, że chyba nie traktują mnie już poważnie. To mnie wkurzyło - relacjonuje zdenerwowany klient.

Pracownik odczuwa niesmak, bo klient nagłośnił sprawę w internecie

Okazało się, że był to błąd. Pracownik sklepu uwzględnił rabat w wysokości 200 zł, ale pomylił urządzenia. Obniżył cenę najdroższej wersji tabletu. Sytuacja się wyjaśniła, jeden z pracowników sklepu skontaktował się z klientem. Zapewnił, że rabat może odliczyć także od wersji wyjściowo kosztującej 2099 zł. Poinformował także klienta, że czuje niesmak z powodu faktu, że nagłośnił on sprawę w internecie.

- Gdyby nie zachowanie końcowe kierownika, to nie byłoby sprawy. Oddaję towar, jestem zadowolony, że pomogłem. A teraz kierownik odpisuje mi, że coś "wolałem umieścić w internecie" - podkreśla zdziwiony klient. - Dla mnie ich odpowiedź z rabatem to było coś naprawdę pozytywnego. No, ale okazało się, że to mogą być gruszki na wierzbie - dodaje.

EURO: Postawa klienta jest godna naśladowania

Sprawą zajął się Tomasz Siedlecki, dyrektor ds. marketingu firmy. - Przyznajemy, że cała sytuacja wynikała z kilku popełnionych przez nas błędów - technicznego w mechanizmie sklepu oraz z nieprzemyślanej komunikacji z Klientem - napisał w przesłanym nam oświadczeniu. Siedlecki przyznaje, że firma jest wdzięczna klientowi, który wykrył nieszczelność systemu i zachował się bardzo uczciwie. - Jego postawa jest godna naśladowania - podkreślił przedstawiciel sieci Euro. - Co ważniejsze, uświadomił nam braki, które mieliśmy jako firma w kontaktach z takimi Klientami - dodał.

Zdaniem Tomasza Siedleckiego sytuacja stanowi "cenną lekcję, z której zostały wyciągnięte wnioski". Przedstawiciele firmy skontaktowali się także z klientem. - Pan Tomasz Siedlecki przeprosił, podziękował, wyjaśnił sprawę, powiedział, jakie kroki podejmą, by nie doszło do podobnej sytuacji w przyszłości - informuje klient.

Więcej o:
Komentarze (85)
Dobry tablet za 1 zł? Klient wykrył poważny błąd sklepu i został zlekceważony. Dyrektor przeprasza
Zaloguj się
  • fajny_zajety

    Oceniono 42 razy -34

    Niby uczciwy i dobry klient ale za to chętnie zbrukał markę. Mógł już lepiej kupić tego tableta za 1 zł niż niszczyć markę w internecie.

  • sselrats

    Oceniono 15 razy -11

    "Powazny blad sklepu"... Upiardliwi Polacy wszystkim chca zwracac uwage i pouczac a potem sie dziwia...

  • 0icoztego

    Oceniono 17 razy -3

    uczciwy klient nieuczciwie okradany, debil?

  • gizmodo10

    Oceniono 2 razy -2

    No rzeczywiście sprawa mogła być lepiej załatwiona, ale czy to jest temat do mediów? Kogo to obchodzi, że ktoś nie pracuje jak należy? Czemu media piszą o tym? To teraz o każdym podpadniętym pracowniku będzie się robić newsa? Ja mam dobry <a href="ipads5.com">ipad</a>.

  • aja_88

    Oceniono 3 razy -1

    legalnie kupił za złotówkę i o to powinien teraz walczyć w sądzie.za to że są takimi durniami

  • ctomczyk.pl

    Oceniono 5 razy -1

    "Zadeklarował pomoc w rozwiązaniu problemu, nie żądając niczego w zamian." - to raz. Dwa, że "Pan Tomasz Siedlecki przeprosił, podziękował, wyjaśnił sprawę, powiedział, jakie kroki podejmą, by nie doszło do podobnej sytuacji w przyszłości". Czy wszystko od razu musi być wymienialne na pieniądze czy "ferrarri"? Już zwykłe "przepraszam i dziękuję" nie wystarcza? Nie rozumiem.

  • tommen

    0

    Ooops to oni mają nawet dyrektora marketingu. Już wiadomo komu zatem zawdzięczać płatną reklamówkę do telewizora za 7 tys. zł :-)))

  • robal_pl

    0

    Euro RTV AGD to chyba najdroższy sklep tego typu jaki znam. Droższy nawet od Media Markt...

  • klint_lugg

    0

    OK Euro walnela skruche. Teraz dla klienta tablet za darmo i oledowa telewizornie gratis. Naglosnic. I wtedy beda mieli szczelny system i zadowolonych UCZCIWYCH KLIENTOW (Szacunek dla tego Pana)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX