Wypadek na wrocławskiej strzelnicy - zginął młody mężczyzna

20.09.2014 14:42
Policja w Kamiennej Górze dostała zgłoszenie,  że po ulicy biega 6 - letni chłopiec bez butów. Jego matka tłumaczyła się, że zasnęła.

Policja w Kamiennej Górze dostała zgłoszenie, że po ulicy biega 6 - letni chłopiec bez butów. Jego matka tłumaczyła się, że zasnęła. (Fot. Przemysław Kozłowski / Agencja Gazeta)

Młody mężczyzna zginął na jednej z wrocławskich strzelnic. Doszło do postrzelenia. Sprawę bada policja, nie znamy szczegółów.
- Mogę jedynie potwierdzić, że dziś na jednej z wrocławskich strzelnic zginął mężczyzna. Wszystko, co jest związane z tą sprawą, jest w tej chwili przedmiotem czynności operacyjnych - powiedział nam oficer dyżurny Komendy Wojewódzka Policji we Wrocławiu. Na miejscu zdarzenia są już funkcjonariusze policji, którzy badają okoliczności wypadku, powiadomiona została także prokuratura.

Komentarze (48)
Wypadek na wrocławskiej strzelnicy - zginął młody mężczyzna
Zaloguj się
  • ciotka_ltd

    Oceniono 100 razy 68

    Ktos nizej juz to probowal cepom tlumaczyc, ale dostal - jak na te chwile - 11 minusow.
    A wiec i ja sie cepom podkladam: niemalze jedyna mozliwoscia zastrzelenia na standardowej strzelnicy (moderne maja indywidualne, bezpieczne "kanaly" dla posczegolnych strzelcow wlasnie z tego powodu) jest marsz do wlasnej tarczy, by wynik sprawdzic, gdy inni ciagle jeszcze strzelaja - i jest to, o zgrozo!, relatywnie czeste.
    Inna mozliwoscia jest wymachiwanie karabinkiem czy pistoletem, bo "wzial i sie zacial", w czym przoduja panie, ktorym czasem udaje sie wlasnorecznie zastrzelic, gdy w lufe takiego "niewypala" zajrza.
    Mowiac brutalnie: nastepuje tu selekcja naturalna pod wzgledem wysokosci IQ.
    Oczywiscie mowimy tu o wypadkach, bo zawsze pozostaje znikoma szansa, ze bylo to morderstwo z pelna premedytacja.

  • ministrant15

    Oceniono 47 razy 35

    Czytajac te komentarze, nalezy stwierdzic, ze przypadkowe postrzelenie na strzelnicy ze skutkiem smiertelnym jednej osoby, wywoluje narodowy onanizm, ale nikt nie porusza i nie rozwija tematu smierci tysiecy ludzi zabitych w wypadkach samochodowych, smierci w szpitalach, spowodowanych przez indolencje personelu medycznego, smierci osob napadnietych i pobitych ze skutkiem smiertelnym. Jezeli sporadycznie i jednostkowo nastapi wypadek z bronia to wzniecane szalenstwo pokazuje wyraznie, ze komus (wiadomo komu) zalezy na takim precedensie, zeby zmienic ustawe i odebrac ludziom prawo do popsiadania broni. Moze ktos odwazny sie znajdzie i podrazy ten temat, komu na tym zalezy. Ja wiem juz od dawna, ale bezmyslnym durniom, piszacym dzisiejsze komentarze nie bede ograniczal dalszego pisania bzdur.

  • ciotka_ltd

    Oceniono 10 razy 6

    Prosba do Polakow, bo nim sie polska policja obudzi, to juz moze byc "po ptokach"
    3 tygodnie temu zniknal w Londynie w bialy dzien 14-letni podlotek. Z monitoringu ulicznego wiemy, ze dziewczyna wybrala sobie dosc ustronna sciezke, na ktorej odnaleziono jej plecak, ale bez portmonetki z jakas suma pieniedzy, iphona i paru innych rzeczy. Z tego samego monitoringu wiadomo, ze za mala jechal mezczyzna na rowerze gorskim, ktory tez odnaleziono (zreszta z donosu) w b. mieszkaniu domniemanego rowerzysty, sledzacego dziewczyne, oddalonym raptem 15 min drogi od miejsca, gdzie dziewczyna zniknela (kolejna kamera monitoringu na sciezce juz jej nie zarejestrowala). Mlodej niz zywej, ni martwej dotad nie odnaleziono, ale zidentyfikowano faceta na rowerze:
    to 41-letni Lotysz Arnis Zalkalns,
    karany uprzednio w swym kraju za zatluczenie zony na smierc. Chyba nie musze dodawac, ze Lotysz tez zniknal - nie ma go ni w miejscu zamieszkania w Ealing, gdzie zyl z rosyjska partnerka i ich dzieckiem, ni w domku innej londynskiej kochanki, nie pojawil sie tez u swej wczesniejszej przyjaciolki na Lotwie, matki jego 2 dzieci, choc kobieta zeznala, ze przeslal jej pewna sume pieniedzy 3 dni po zniknieciu angielskiej dziewczyny.
    Wszelkie detale i wiele fotek podejrzanego i zaginionej (+ monitoring i fotki z dzialan policji) mamy tu:
    www.dailymail.co.uk/news/article-2763253/Prime-Suspect-hunt-missing-Alice-Gross-sent-money-ex-partner-Latvia-disappeared.html
    Dla nieznajacych angielskiego - wystarczy kliknac na pierwsza fotke, by otworzyla sie cala ich galeria w pokazie slide'ow.
    Facet moze byc dzis wszedzie, w calej EU - takze w Polsce. Szczesliwie morde ma dosc charakterystyczna. Co zrobic, gdy sie go przypadkiem zlokalizuje? Pojecia nie mam, bo po tym, co tu czytam nt.polskiej policji wyglada to na strate czasu - sama bym powiadamiala ITAKE (skontaktowalam sie z nia osobno), powinna sobie z wasza policja poradzic i sklonic do dzialania.
    Co was ta mala Angielka obchodzi? Coz, przy otwartych granicach w EU juz jutro moze to byc i wasza corka.

  • popijajac_piwo

    Oceniono 9 razy 5

    Pacz pan, jeden zgniął na strzelnicy i wielka afera. A ilu codziennie ginie na drogach? I co? I jajco...

  • Sebastian Pietrzak

    Oceniono 4 razy 4

    tak sobie to czytam i mam wrażenie że jesteście jakimiś nie dorozwijami bo dla kogoś dla jakiejś rodziny dziś wydarzyła się tragedia, a wy przytaczacie jakieś bzdury jest to niewiarygodne ( policyjna strzelnica, PO) idiotyzm do potęgi trochę współczucia to było by najwłaściwsze w tym miejscu. Zawsze to mogło być wasze dziecko nie patrząc na wiek.

  • ciotka_ltd

    Oceniono 22 razy 4

    Widze, ze paru osobom bardzo sie nie podobaja wyliczone przeze mnie mozliwosci smiertelnych strzalow na strzelnicy, a wiec moze zechca je rozszerzyc, he?

  • siekier35

    Oceniono 14 razy 4

    kandydat do nagrody Darwina?!

  • sselrats

    Oceniono 5 razy 1

    Dezinformacja jak za komuny. Wiemy nie powiemy. W USA wsystko juz by bylo kawa na lawe.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane

Najnowsze informacje