"Uważam Rze" wyprzedziło "Politykę"! To najlepiej sprzedający się tygodnik opinii

W marcu najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii był "Uważam Rze". Wydawany przez Presspublikę magazyn wyprzedził tym samym "Politykę". Jednak w całym pierwszym kwartale to "Polityka" jeszcze zachowała pozycję lidera w swoim segmencie.
Średnie rozpowszechnianie płatne "Uważam rze" w marcu wyniosło 140 687 egz., "Polityki" - 133 184 egz., "Newsweek Polska" - 115 455 egz., a "Wprost" - 112 390 egz. To pierwszy miesiąc, kiedy tygodnik Presspubliki wyprzedził "Politykę".

"Uważam Rze" jednak jest też liderem innego rankingu - wydatków na promocję. Branżowy "Press" przytacza dane Kantar Media, według których do końca marca br. na reklamę "URze" wydano blisko 5,2 mln zł. W tym samym czasie "Polityka" wydała na promocję 1,3 mln zł.

Najczęściej cytowane gazety: "Wyborcza", "Rzeczpospolita" i "Wprost"

Wczoraj pojawiły się także dane dotyczące liczby cytowań poszczególnych tytułów prasowych. Według Newton Media, w kwietniu najczęściej najczęściej powoływano się na "Gazetę Wyborczą" - 287 razy. Dalej w kolejności uplasowały się: "Rzeczpospolita" (246 cytowań), "Dziennik Gazeta Prawna" (59) i "Fakt" (55). Spośród tygodników opinii najczęściej powoływano się na "Wprost" - 78 razy.

Kliknij, by zobaczyć zdjęcia

Więcej o: