Żadna ilość reklam nie powstrzyma ludzi przed oglądaniem filmów w internecie

Ostatnie badania wskazują, że internauci są w stanie zaakceptować znacznie większą liczbę reklam przed filmami w sieci, niż zamieszczana obecnie - donosi ?New York Times?.
Dotychczas koncerny medialne ostrożnie podchodziły do emitowania reklam w internecie. Użytkownicy przyzwyczaili się już do 15- i 30-sekundowych spotów - to zaledwie ułamek czasu przeznaczany na reklamy w telewizji. Czy będą w stanie w stanie znieść ich więcej?

- To pytanie za milion dolarów. Odpowiedź brzmi tak - powiedział dziennikowi "New York Times" Jack Wakshlag z Turner Broadcasting. Badania prowadzone przez koncern wskazały, że w internecie można zamieszczać jeszcze więcej reklam niż w telewizji. Bez względu na ich czas trwania internauci i tak spędzą czas w sieci i obejrzą film - przekonuje Wakshlag.

Do podobnych wniosków doszła telewizja CW, która zamieszcza na swojej stronie cwtv.com pełne odcinki popularnych seriali. Kilka miesięcy temu stacja ogłosiła, że zwiększy ilość reklam emitowanych na stronie internetowej. Nie wpłynęło to w żaden sposób na liczbę użytkowników i częstotliwość oglądania filmów.

Więcej o: