"Przekrój" przyspiesza: nowa makieta, ambitne cele

21.09.2010 07:50
Przekrój, nr 38, 21 września 2010

Przekrój, nr 38, 21 września 2010 (Źródło: Przekrój)

"Przekrój" startuje dzisiaj z nową makietą. Trochę odświeżoną, trochę wracającą do tradycji, trochę idącą w stronę multimediów.
Właściciel tygodnika i jednocześnie firmy producenckiej Gremi Film Production, Grzegorz Hajdarowicz, powiedział "Pulsowi Biznesu", że realizuje trzyletnią strategię dochodzenia do 120-180 tysięcy sprzedawanych egzemplarzy "Przekroju". Jest to ambitny cel, zważywszy, że rozpowszechnianie płatne tygodnika od stycznia do lipca tego roku wyniosło niespełna 47 tysięcy egzemplarzy.

Kolejnym krokiem rozwojowym ma być otwarcie portalu opartego na "Przekroju" i multimediach filmowych, pokazującego na przykład animowaną grafikę czy filmy.

Do końca roku "Przekrój" i Gremi Film Production mają być połączone w jedną spółkę Gremi Media. Dla inwestorów najciekawsza może być informacja o planowanym wejściu Gremi Media na giełdę warszawską.

Zobacz także
  • Idealnie wyrzeźbione ciało premiera Tuska w promieniach słonecznych. "Fakt" ma złagodnieć. Będzie nowy agresywniejszy tabloid?
Skomentuj:
"Przekrój" przyspiesza: nowa makieta, ambitne cele
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane

Najnowsze informacje