Agora jako pierwsza w Polsce podpisała umowę partnerską z YouTube

W ramach współpracy na YouTube m.in. powstaną kanały: Gazeta.pl i Wyborcza.pl oraz kanały dedykowane poszczególnym serialom produkowanym przez A2 Multimedia, firmę producencką, której Agora jest współwłaścicielem wraz z Grupą ATM.
W momencie startu wszystkie te kanały będą zawierać łącznie ponad 7500 filmów, a w każdym kolejnym tygodniu będzie na nie trafiać kilkaset nowych filmów.

- Cieszymy się bardzo z nawiązania współpracy z Agorą, dzięki której jej atrakcyjne treści wideo będą trafiały na YouTube, jednocześnie stając się nowym źródłem przychodów dla partnerów - powiedział Anthony Zameczkowski z YouTube. - Popyt wśród użytkowników YouTube na wartościowe i inspirujące treści, takie jak oferowane przez Grupę Agora, rośnie każdego dnia. Z przyjemnością i niecierpliwością czekamy na moment, kiedy zarówno obecni, jaki i nowi fani, odnajdą je na YouTube.

Funkcje społecznościowe YouTube umożliwiają użytkownikom ocenianie filmów wideo w kanałach YouTube, omawianie ich poprzez komentarze tekstowe i odpowiedzi wideo, a także dzielenie się nimi jednym kliknięciem w innych serwisach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter, dzięki czemu treści te odkrywają kolejni widzowie.

- Cieszy nas zaufanie globalnego partnera oraz docenienie przez niego atrakcyjności naszych treści wideo. Wierzymy, że ta współpraca przyczyni się do zwiększenia oglądalności naszych produkcji i pomoże w ich monetyzacji - mówi Maciej Wicha, dyrektor ds. transakcji i usług w segmencie Internet Agory.

Więcej o: