Olejnik lepsza od Rymanowskiego. Ogląda ją więcej widzów

Monika Olejnik jest popularniejsza niż Bogdan Rymanowski. Jej telewizyjną "Kropkę nad i" ogląda więcej widzów niż emitowaną półtorej godziny później rozmowę Bogdana Rymanowskiego. Popularność programów prowadzonych przez dwójkę dziennikarzy w TVN24 zbadała AGB Nielsen Media Research na zlecenie serwisu "Wirtualnemedia.pl".
"Kropkę nad i" między 18 stycznia a 4 lutego oglądało średnio blisko 400 tys. widzów, dając TVN24 2,38 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 1,4 proc. udziału w grupie 16-49.

Okazuje się jednak, że program przyciąga mniej widzów niż przed rokiem. Według serwisu "Wirtualnemedia.pl" rok temu na "Kropkę nad i" telewizory włączyło średnio 487 tys. widzów i program przyniósł stacji 2,94 proc. udziału w rynku.

Dla porównania "Rozmowę Rynanowskiego" ogląda średnio 340 tys. widzów. Stacja ma w tym paśmie 2,3 proc. udziału w grupie 4+ oraz 1,2 proc. udziału w grupie 16-49. Przed rokiem kanał nadawał w tym paśmie "Magazyn 24 godziny", który gromadził 404 tys. widzów i 2,65 proc. udziału w rynku.

Oba programy mają zbliżoną formułę. Olejnik i Rymanowski goszczą w studiu bohaterów minionego dnia. "Kropka nad i" jest obecna na antenie TVN24 od 2006 roku, zaś "Rozmowa Rymanowskiego" od stycznia 2010. Wcześniej Rymanowski był gospodarzem magazynu "24 godziny", emitowanego w tym samym paśmie.

Więcej o: