11 milionów Polaków nie korzysta z usług bankowych

Jest się o co bić. Jesienią na polskim rynku pojawią się dwa nowe banki. Pozostałe oferuja coraz bardziej niestandardowe usługi, rozwijać się będą produkty strukturyzowane - czytamy w ?Gazecie Prawnej?.
Od 30 do 50 proc. Polaków w ogóle nie korzysta z usług bankowych. Dlatego banki walczą o klienta na wszelkie sposoby. Pojawiły się produkty typu moneyback m.in. konto Wydajesz&Zarabiasz banku BZ WBK. Teraz także "zwykłe", a nie tylko internetowe banki zaczynają dołączać do konta bezpłatnie kartę. Citi Handlowy i Pekao maja w swojej ofercie SMS-owe lokalizatory bankomatów. Santander Bank oferuje razem z kredytem samochodowym niezależną od producenta uata gwarancję na samochód - wylicza "Gazeta Prawna".

Spadki na giełdzie przyciągają Polaków do lokat, polis inwestycyjnych, polis, certyfikatów czy obligacji - dzięki którym można ochronić cały zgromadzony kapitał.

Na polski rynek wchodzą niedługo dwa nowe banki. Przedstawiciel włoskiej grupy Carlo Tessara - Alior Bank pod komendą Wojciecha Sobieraja oraz Allianz Bank, za którym będzie stał trzeci ubezpieczyciel w Polsce.