MNI chwali się wynikami

Wejście w usługi turystyczne oraz przejęcie firm zajmujących się marketingiem mobilnym zapowiada giełdowa Grupa MNI
Zysk netto na poziomie 18 mln zł jest wyższy od ubiegłorocznego o 115 proc., przychody wynoszące 178 mln zł wzrosły o 10 proc. W posiadaniu grupy jest m.in. niszowy kanał telewizyjny iTV docierający za pośrednictwem kablówek i platform cyfrowych do 4,5 mln abonentów, dwa kanały randkowe, nadawane w Wielkiej Brytanii: Dating Channel i Gdate TV, a także dwie marki wirtualnej telefonii komórkowej - Simfonia i Ezo mobile. Spółka ma jednak wejść w tym roku w kolejne przedsięwzięcia. - Chcemy przejąć firmę świadczącą usługi turystyczne oraz spółkę z branży marketingu mobilnego - zapowiada prezes MNI Piotr Majchrzak. Na te przejęcia MNI chce przeznaczyć w tym roku 30-40 mln zł. Jednym z planów grupy jest wprowadzenie spółki BreakPoint (zajmującej się m.in. produkcją gier na komórki) na giełdowy rynek New Connect. - Nie robimy tego jednak po to, by zdobyć pieniądze na akwizycje - zastrzega Majchrzak.