Tygodniki nadal spadają

21.03.2007 00:00
Prawie wszystkie największe tygodniki społeczno-polityczne zakończyły styczeń spadkami sprzedaży. Wynik udało się poprawić jedynie "Wprost".
Liderem rynku pozostaje "Polityka", która w styczniu sprzedawała średnio 161 tys. egzemplarzy, czyli o 5,7 proc. mniej niż przed rokiem. Drugie miejsce ze sprzedażą na poziomie 150 tys. egzemplarzy zajął "Newsweek Polska". To o 1,1 proc. gorszy wynik niż ten, który wydawany przez Axel Springer Polska tytuł zanotował w styczniu 2006 r. Pierwszą trójkę najlepiej sprzedających się tygodników opinii zamyka "Wprost", którego sprzedaż wyniosła 140,2 tys. egzemplarzy i była o 3,1 proc. lepsza niż przed rokiem.

Największego spadku doświadczył "Przekrój" wydawany przez Edipresse Polska. Sprzedaż tego tygodnika zmalała o ponad 15 proc. i po raz kolejny spadła poniżej 60 tys. egzemplarzy.

Zobacz także
  • Sprzedaż tygodników społeczno-politycznych spadła
Skomentuj:
Tygodniki nadal spadają
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane

Najnowsze informacje