Poliposiłek: dieta dla naszego serca

Wojciech Moskal
2005-01-03 , aktualizacja: 05.01.2005 00:00
A A A Drukuj

Warto jeść czosnek, ryby i ciemną czekoladę, a wszystko zapijać winem. Zdaniem holenderskich naukowców to najlepszy przepis na długie życie bez zawału czy udaru mózgu

Choroby układu krążenia wciąż zajmują pierwsze miejsce na liście najczęstszych przyczyn zgonów na świecie. Nic dziwnego, że naukowcy nie ustają w wysiłkach, by im zapobiegać. W czerwcu 2003 r. dr Nicholas Ward z Wolfson Institute of Preventive Medicine w Londynie zaproponował na łamach "British Medical Journal", aby wszyscy po przekroczeniu 55. roku życia raz dziennie łykali specjalną polipigułkę, która miałaby znacząco zmniejszyć ryzyko zawału serca czy udaru mózgu....


pozostało 89% treści.

Artykuł zamknięty. Wykup kod i wpisz go w pole Kod dostępu.

Usługa Cena Rodzaj płatności
Dostęp do 1 artykułu 2,46 zł brutto (z VAT) Wyślij SMS o treści GA na nr 7216 »
Płatność online »
Dostęp do 3 artykułów 4,92 zł brutto (z VAT) Wyślij SMS o treści GA na nr 7416 »
Płatność online »
Dostęp do 10 artykułów 12,10 zł brutto (z VAT) Płatność »
Zasady udostępniania Archiwum Portalu Gazeta.pl: Usługę świadczy Agora SA

Podziel się