Samolot czekał na spóźnionego pasażera, by mógł się zobaczyć z umierającą matką

08.03.2013 09:03
Gdy Kerry Drake z San Francisco stracił już nadzieję, że zobaczy się jeszcze ze swoją umierającą matką, z pomocą przyszli pracownicy United Airlines. Specjalnie dla niego opóźnili odlot samolotu.
Wydarzenia, do jakich doszło 24 stycznia, przedstawił wczoraj CNN. Kerry Drake otrzymał wiadomość, że stan jego matki, chorej na reumatoidalne zapalenie stawów, pogorszył się i kobieta umiera. Natychmiast, aby zdążyć się z nią zobaczyć jeszcze przed śmiercią, zamówił bilety na lot do Lubbock w Teksasie z przesiadką w Houston. Miał na nią tylko 40 minut.

Kiedy pierwszy lot Drake'a opóźnił się, zrozumiał, że nie zdąży na drugi. A był to już ostatni tego dnia samolot do Lubbock. Mężczyzna rozpłakał się. Jedna ze stewardes, która zauważyła płaczącego pasażera, przyniosła mu chusteczki do otarcia łez i wysłuchała jego historii. I choć powiedziała, że zrobi wszystko, by mu pomóc, Drake nie miał już nadziei, że zdąży zobaczyć się z matką.

"Czekaliśmy na ciebie"

Kapitan samolotu przez radio poinformował o sytuacji Drake'a, a załoga maszyny do Lubbock postanowiła opóźnić lot. Kiedy zrozpaczony mężczyzna wreszcie znalazł się na lotnisku w Houston, ruszył biegiem w stronę bramki odpraw. - Miałem jeszcze ze 20 metrów, gdy pracownik linii lotniczych krzyknął: "Drake, czekaliśmy na ciebie" - opowiada.

Jak mówi Drake, dopiero gdy usiadł w fotelu drugiego samolotu, uświadomił sobie, jak bardzo pracownicy linii lotniczych poszli mu na rękę. Nawet jego bagaż dotarł na czas. - Byłem wzruszony - powiedział CNN.

Wzór dla wszystkich

Mężczyzna jeszcze tego samego dnia spotkał się z matką. - W pewnym momencie otworzyła oczy i myślę, że mnie rozpoznała. Około 4 nad ranem miała ostatni prześwit świadomości - powiedział Drake, który spędził noc w szpitalu. Rano jego matka zmarła.

Drake napisał do United Airlines podziękowania za pomoc, jakiej udzielili mu personel pokładowy, piloci i obsługa naziemna. Jego historia została opisana w newsletterze do wszystkich pracowników jako wzór tego, jak mogą pomagać pasażerom.

Zobacz także
Komentarze (102)
Zaloguj się
  • romek4805

    0

    ciekawe czy to możliwe w LOCIE. A na marginesie nie jest to cud tylko ludzki odruch zwykły odruch współczucia którego jest coraz mniej i dla tego taki odruch budzi tyle reakcji!!!!!!!!!

  • mexxi20

    Oceniono 2 razy 2

    no cóż.. CUD SIĘ PO PROSTU WYDARZYŁ, BO AKURAT PILOT I OBSŁUGA BYLI UPRZEJMI.. A GAZETA SIĘ TAK PODNIECA JAKĄŚ LINIĄ !!

    Od siebie polecam:

    Ciekawe miejsca na urlop czy wakacje
    bylestam.pl/

  • alinaw1

    Oceniono 3 razy 3

    W polskim samolocie wiekszość pasażerow wkurzyłaby się, pisała komentarze na forum o spóźnieniu i braku fachowości załogi, oczywiście napisałaby reklmacje do dzialu obsługi klienta, wymyślajac pilne konferencje i spotkania biznesowe, na które spóźnili się 10 minut i stracili przez to milionowe kontrakty.

  • melkor79

    Oceniono 3 razy 3

    PKP działa tak samo. Parę dni temu okazało się, że pociąg, na który miałem się przesiąść kolejarze opóźnili o kilkadziesiąt minut. Widocznie wiele osób spieszyło się do umierających krewnych :)

  • kloakier

    Oceniono 3 razy 3

    Problem nie zależy od miejsca na mapie, tylko od tego czy na swojej drodze spotkamy człowieka rozumiejącego
    nasza sytuację...Ludzi wszędzie od cholery, ale o człowieka trudno.

  • cleryka

    Oceniono 3 razy 1

    Oby taki przykład,dal do myslenia naszym lotniskowej obsłudze. U nas raczej sie zneca nad pasażerem,bo 2 paczki papierosów ponad normę,to przestępstwo,opóżniaja lot z tego powodu.! (LOTNISKO w GDAŃSKU)

  • prof.dr.hab.eustachygzymek

    Oceniono 2 razy -2

    A je przeczytałem ,ze samolot zaszczekał .-To byłaby wiadomość na pierwsza stronę.

  • big_gadu

    Oceniono 2 razy -2

    I przy okazji linie maja reklamę gratis !

    Jacy dobrzy !

  • elisheba7

    Oceniono 1 raz 1

    Tak, wszystko zależy od człowieka, jeden postara się opóźnić samolot aby ktoś zdążył, a inny nie wyśle karetki do chorego dziecka... To prawda, nie ma lepszej reklamy dla linii lotniczych i dla każdego - niż szlachetne postępowanie.
    A jak mówi Dobra Księga - Kaznodzieja Salomonowy 11:1 ​"Rozdawaj swój chleb w obfitości, a po wielu dniach odnajdziesz go."
    Kaznodz.Sal. 12:14: "Ponieważ każdy uczynek, i każdą rzecz tajną, lub dobrą, lub złą, Bóg na sąd przywiedzie."(BG)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane

Najnowsze informacje