Sprzedaż "Uważam Rze" spadła o połowę. "Zaszkodzili publicyści"

08.02.2013 08:01
Reklama tygodnika

Reklama tygodnika "Uważam Rze" (Fot. Wojciech Surdziel / Agencja Gazeta)

Średnia sprzedaż "Uważam Rze" w grudniu 2012 wyniosła ok. 55 tys. egz. W porównaniu do listopada ub.r. jest to spadek o ponad połowę - podał portal Wirtualnemedia.pl, opierając się na nieoficjalnych danych.
Według informacji portalu numer "Uważam Rze", który ukazał się 10 grudnia 2012, sprzedany został w nakładzie około 60 tys. egz., wydanie magazynu z 31 grudnia 2012 sprzedane zostało w liczbie ok. 40 tys. egzemplarzy. Średnia sprzedaż w grudniu 2012 wyniosła ok. 55 tys. egzemplarzy. W listopadzie średnia wynosiła 125 tys. 406 egzemplarzy.

"A mówili, że nie mogą pracować dla Hajdarowicza"

- Najpierw redakcję "Uważam Rze" "porzucili" publicyści oraz część pracowników z dnia na dzień, nie respektując zawartych umów. Ich nielojalne zachowanie na pewno nam zaszkodziło, chodzi także o styl, w jakim rozstali się z tytułem, przez co wyrządzili wydawcy ogromne szkody. Mówili, że nie mogą pracować dla prezesa Grzegorza Hajdarowicza, bo łamie niezależność dziennikarską, a dziś pobierają już wierszówkę od jego firmy - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Piński, redaktor naczelny "Uważam Rze".

Po zmianach personalnych w "Uważam Rze" i odejściach z "Rzeczpospolitej" pojawiły się nowe prawicowe tygodniki: "W Sieci" Jacka Karnowskiego oraz "Do Rzeczy" jako autorski projekt Pawła Lisickiego.

Zobacz najnowsze wideo

Zobacz także
Komentarze (110)
Zaloguj się
  • konkretniekarol

    Oceniono 86 razy 62

    "Najpierw redakcję "Uważam Rze" "porzucili" publicyści oraz część pracowników z dnia na dzień, nie respektując zawartych umów. Ich nielojalne zachowanie na pewno nam zaszkodziło, chodzi także o styl, w jakim rozstali się z tytułem, przez co wyrządzili wydawcy ogromne szkody."

    A świstak siedzi... Piński chyba liczy na to, że ciemny lud już zapomniał o historii sprzed paru miesięcy i nawet takie bzdury można mu wciskać. W jednym tylko ma rację - dziennikarze, którzy wrócili po tym wszystkim pod skrzydła Hajdarowicza, a zwłaszcza Ziemkiewicz, skompromitowali się wobec wiernych dotąd czytelników.

  • a4onboost

    Oceniono 91 razy 41

    Ciekawe że nazwy prawicowych dzienników znaczą zawsze coś dokładnie odwrotnego niż sugeruje tytuł:

    Do Rzeczy = od rzeczy
    Niezależna.pl = powinno być 'zależna' (przypomnę, że udziały w wydawnictwie posiada spółka Srebrna, kontrolowana przez PIS, ten niezależny z nazwy portal jest więc w istocie partyjną tubą propagandową)

  • spokojny102

    Oceniono 55 razy 39

    Publicysci robia dla Rze to co robi minister sprawiedliwosci dla PO: poprostu ryja pod legowiskiem.

  • pogromca_mrowek

    Oceniono 54 razy 32

    Gazeta Wyborcza też pikuje. Za 3 lata połowa gazet już nie będzie się ukazywać w formie papierowej.

  • makuzy

    Oceniono 51 razy 15

    Jak można nadć tytuł gazety z błędem ortograficznym... Takie pomysły to zły omen nad pismem. To jak nazwać dziecko Katafiasz.

  • ergosumek

    Oceniono 75 razy 13

    "Zaszkodzili publicyści"....co to za bełkot?
    Dokończcie zdanie: publicyści odeszli jako ludzie honoru i pismo pada.

    Na szczęście pojawiły sie nowe tytuły, "W sieci" i "Do rzeczy" i jest co czytać.

  • ate7ier

    Oceniono 45 razy 11

    Gratuluję gazecie.pl wiernych fanów, których wpisy widzimy w tym wątku. Język rodem z PRL-u i to tego Moczarowskiego. Cyt. "parszywej', 'goowno", "belkocze", "plugastwo" - te same słowa co w SB-ckich fałszywkach z czasów stanu wojennego. Redaktorzy gazety możecie być dumni z czytelników!

  • gawor4

    Oceniono 14 razy 10

    to Uważam Rze jeszcze wychodzi ?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najnowsze informacje