Internauci wygrali. Heyah wstrzymuje kampanię z Leninem

Wiadomości >  Archiwum
wg
07.01.2013 19:17
A A A Drukuj
Lenin rozpoczyna rewolucję w sieci komórkowej

Lenin rozpoczyna rewolucję w sieci komórkowej (Gazeta.pl / Youtube.com, materiały prasowe Heyah)

Po krytyce internautów Polska Telefonia Cyfrowa wstrzymuje kampanię sieci Heyah z wizerunkiem Lenina. - Decyzja podyktowana jest wolą poszanowania odczuć odbiorców - mówi w rozmowie z Gazeta.pl Agata Borowska z biura prasowego PTC.
- W związku z nieprzychylnymi komentarzami formułowanymi pod adresem kampanii oraz pojawieniem się w dyskusji wątków ideologicznych zdecydowaliśmy o jej wstrzymaniu - mówi Agata Borowska. Jednocześnie sieć zamieściła w tej sprawie komunikat na oficjalnym profilu Heyah na Facebooku.

"Przepraszamy wszystkich, którzy..."

Telefonia tłumaczy, że to "decyzja podyktowana wolą poszanowania odczuć odbiorców". - Wynika z zasad etyki biznesu, których przestrzeganie jest dla nas sprawą nadrzędną - czytamy.

Heyah przekonuje, że kampania nie miała nikogo obrażać. - Przepraszamy wszystkich, którzy mogli poczuć się w jakikolwiek sposób dotknięci - nigdy nie było to naszym zamiarem - mówi Borowska.

"Granice dobrego smaku zostały przekroczone"

Co było w reklamie Heyah? Podczas kolacji z oka dziewczyny wypada Lenin, gdyż "rewolucja dzieje się na naszych oczach". Były czerwone flagi z informacjami o cenach rozmów, a cała reklama utrzymana była w rewolucyjnym stylu.

Na sieć spłynęła fala krytyki. Na Facebooku Heyah (obserwuje go prawie 450 tys. użytkowników) pojawiły się setki krytycznych komentarzy. Niezadowoleni wpisywali się też pod spotem z Leninem w serwisie YouTube. Według internautów sieć odwołuje się do totalitaryzmu. "Granice dobrego smaku zostały przekroczone! Heyah reklamuje się z pomocą gwiazdy ZSRR i Lenina - mordercy. Dzięki tej reklamie wiem, że już nigdy żadnej usługi w Heyah nie kupię" - pisał jeden ze zbulwersowanych facebookowiczów.

Tagi:

Komentarze (201)

Zaloguj się
  • wiwi2662_beauty

    Oceniono 206 razy 174

    Zróbcie teraz coś z tą kretyńską jąkającą się reklamą PLUSA.
    Rzygać mi się chce jak ja widzę i słyszę: Spier....spier...spier...olisz?Spie..spie...spie....dalaj!

  • sampak

    Oceniono 334 razy 94

    Gdybyście wszyscy wrzucili troche na luz i zajęli się życiem a nie oglądaniem i sprowadzaniem swojego życia do reklam to ta Polska co do której macie tyle pretensji byłaby bardziej przyjazna i żyło by się wszystkim lepiej. ;)

  • trollenci0

    Oceniono 115 razy 65

    Nic o tej reklamie nie wiedziałem, podobnie jak o tym że coś takiego jak Heyah jeszcze istnieje - a tu, proszę, wielki nagłówek na pierwszej stronie gazeta py ly! Taka nowa metoda. Robią durną kampanię, potem sami ją hejtują, gazetki (zapewne odpowiednio podbechtane kopertkami) rozdmuchują sprawę - i mamy! Taki wynalazek marketingowy, jak "wyciekły do sieci zdjęcia tego czy owego", albo "wielka akcja hejtowania koncertu starej małpy Madonny w święto maryjne" itd. Więc Creative Director nie tylko nie wyleci, ale i nawet dostanie uścisk prezesa i premię kokainową.

  • jerjar

    Oceniono 52 razy 30

    Albowiem pomysłowość agencji reklamowych nie zna granic smaku ani przyzwoitości. Parę lat temu coś tam reklamował Adolf H. hasłem o ostatecznym jakiejś kwestii zakupów.

    Naprawdę przesłodkie, kreatywne palanty.

  • judaszowy

    Oceniono 142 razy 28

    nie rozumiem, internauci napierdzielają na kler, na wolność słowa, a sami robią cenzurę,
    ja mam w d. kto w reklamie występuje, i jak dla mnie to niech se będzie ktokolwiek.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX