Popek: wytatuowane oczy, samookaleczenie, film z pobicia. Czy są granice autopromocji w internecie?

27.08.2012 17:25
O Popku, polskim raperze, byłym zawodniku MMA i współzałożycielu firmy odzieżowej JP, robi się w internecie coraz głośniej. Po wytatuowaniu sobie oczu i samookaleczeniu muzyk poszedł o krok dalej. Opublikował w sieci film pokazujący pobicie młodego mężczyzny. Czy takie działanie mieści się jeszcze w granicach autopromocji i marketingu? - Granice autopromocji są w rozumie - mówi Anna-Maria Siwińska z agencji SociAll.
Zobacz także
  • Wypadek Pobici w samym centrum. Sprawców szukają przez FB
Komentarze (142)
Popek: wytatuowane oczy, samookaleczenie, film z pobicia. Czy są granice autopromocji w internecie?
Zaloguj się
  • bucowski

    Oceniono 157 razy 135

    Spokojnie. Nie mylmy pojęć. Jeśli gość ma dużo odwiedzin, to wcale nie oznacza to, że ludzie lubią to co robi, tylko odwiedzają daną stronę, żeby zobaczyć debila.

    Internauci lubią oglądać ludzi ekstremalnie głupich..To norma.

  • mikro76

    Oceniono 92 razy 86

    Nie rozumiem, po co o tym pisać, przecież dla niego to darmowa promocja. Zresztą, takich kretynów w sieci jest MNÓSTWO, dlaczego akurat ten?

  • his_dudeness

    Oceniono 71 razy 63

    Trochę to pogmatwane albo może ja to źle zrozumiałem.
    Ten człowiek pozuje na twardego gościa, człowieka ulicy. Znany z tego, że nie lubi policji, posiadania firmy "JP" i tego, że stoczył parę walk MMA i zamieszczenia jakiegoś filmiku na fejsbuku.
    Z tego co można wyczytać w artykule wygląda na to, że ten twardy gość chcąc pokazać, że potrafi pobić człowieka wkleja video z rzekomym pobiciem, które jak się potem okazało jest ustawką na potrzeby teledysku. Jego kariera w sztukach walki skończyła się po tym, jak jego sympatycy niezadowoleni z tego, że dostał po mordzie w ringu postanowili temu niesamowitemu twardzielowi pomóc rozpoczynając mini zamieszki w stylu 24 na jednego a swoją nienawiść do policji wyraża w homoerotycznej filozofii "Jebać Policję" której nie tylko nie wstydzi (jakby się mogło wydawać po tym jakie poglądy głosi), ale jeszcze promuje potencjalnie w całym kraju sprzedając koszulki z tym hasłem ?

    Twardziel, że ho ho!

  • big_bezet

    Oceniono 69 razy 57

    Popek idealnie trafia w swoją grupę odbiorczą a więc w gimnazjalistów, którym imponują takie małpie zachowania. Dokładnie ich poziom.

  • reporter34

    Oceniono 62 razy 52

    Takich indywiduom nie nowino się poświęcać miejsca w mediach. To psychol.

  • jarko20

    Oceniono 54 razy 46

    Gazeto opanuj sie, to jest przypadek dla psychologow a nie specjalistow od sociala. Radze zglaszac profil jako promujacy agresje, jest przeciez taki przycisk w facebooku i youtube.

  • janusztracz77

    Oceniono 44 razy 42

    Dobrzy specjaliści, szczególnie ten od 'polskiego hip-hopu'. Koleżka rozrabia od dekady i zdążył już zainfekować 1/2 gimbusiarni JP-filozofią, a tu dla nich nowość, kinder niespodzianka.

  • zofiadyrman

    Oceniono 46 razy 38

    Kolejny milowy krok "Gazety Wyborczej" w promowaniu dewiantów i psycholi :(

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najnowsze informacje