Groupon zwraca pieniądze klientom Alba Tour

14.07.2012 08:12
Komunikat Groupon

Komunikat Groupon (Fot. Groupon.pl)

Turyści, którzy wykupili wakacje w biurze Alba Tour, poprzez stronę Groupon.pl, mogą odzyskać pieniądze lub wybrać inną ofertę dostępną na stronie. Komunikat w tej sprawie wydał zarząd Groupon Polska. Alba Tour zawiesiło działalność w czwartek, a jego właściciel zniknął.
Zarząd Groupon Polska zapowiada na blogu pomoc dla użytkowników Groupon.pl, którzy wykupili przez tę stronę wycieczkę z biura podróży Alba Tour Polska, które dwa dni temu zawiesiło działalność. "Klienci, którzy wykupili jedną z ofert Alba Tour Polska, jednak nie wpłacili pozostałej kwoty na konto Alba Tour Polska, otrzymają pełny zwrot pieniędzy wpłaconych do Groupon Polska" - pisze w komunikacie zarząd.

Groupon zrekompensuje również straty klientom, którzy już wpłacili całą sumę na konto upadłego biura. W ciągu 30 dni mogą wybrać na blogu inny wyjazd lub też odzyskać pieniądze nie tylko wpłacone na konto Groupona, ale i Alba Tour Polska. "Opracowując powyższe propozycje, kierowaliśmy się przede wszystkim dobrem klientów oraz chęcią odzyskania ich zaufania. Wprawdzie obowiązujące przepisy obligują nas jedynie do zwrotu środków wpłaconych przy zakupie kuponu, jednak postanowiliśmy wziąć pełną odpowiedzialność za udane wakacje klientów Groupon" - tłumaczy swój krok zarząd.

W czwartek biuro Alba Tour Polska poinformowało, że zawiesiło swoją działalność i w najbliższym czasie nie będą realizowane kolejne wyjazdy. Tego dnia wielkopolski samorząd, po informacjach otrzymanych od klientów biura, zdecydował, że sprowadzi do Polski turystów, którzy przebywają w Egipcie. Nawet 3 tys. osób może być poszkodowanych przez poznańskie biuro.

Alba Tour zostało zarejestrowane na początku roku. Jego właścicielem jest obywatel Egiptu. Jak donosi Radio TOK FM, do policji wpłynęło wczoraj zawiadomienie o popełnieniu oszustwa przez firmę.

Zobacz także
Komentarze (42)
Zaloguj się
  • jaola59

    Oceniono 46 razy 24

    Korzystam z wyjazdów z Grouponem od dawna,wciągnęłam siostrę, Mamę i ZAWSZE jesteśmy bardzo zadowolone.Dlaczego,gdy firma zachowuje się przyzwoicie to plujecie na nia???

  • kurde-balans11

    Oceniono 38 razy 22

    Szefowie Groupona zachowali się bardzo profesjonalnie, widać , że naprawdę zależy im na Klientach. Takie posunięcie z pewnością zaowocuje pozyskaniem nowych Klientów.Tak trzymać.

  • satrustequi

    Oceniono 27 razy 19

    Solidna firma. Płaci choć nie ona zawiniła tu.

  • dyndalski_bis

    Oceniono 14 razy 14

    Po 1. Grupon płaci swoim kontrahentom po zrealizowaniu usługi, a więc prawdopodobnie jeszcze nie przekazali kasy Albie - dlatego mogą im oddać...
    Po 2. Nawet jeśli przekazali to tak jak ktoś napisał - prowizje pokryją im straty...
    Po 3. Czy to straty? NIE... to jest SUPER REKLAMA dla firmy... przecież po takim artykule każdy będzie kupowal wycieczkę za pośrednictwem Grupona mając gwarancję zwrotu kasy !!!

    Nie zmienia to faktu, że zachowują się w porządku i chwała im za to !!!

    Też miałem przypadek zakupu pewnego towaru za pośrednictwem tym razem Grupera - firma padła i sądziłem, że kasa utopiona...
    Ale okazało się, że po miesiącu kasa wróciła na moje konto !!!

    Tak więc, jeśli nic się nie zmieni to zakupy grupowe będą coraz bardziej trendy... ;-)

  • pani_uli

    Oceniono 13 razy 11

    To dziwne...
    ja mam właśnie nieprzyjemność korespondowania z grouponem w sprawie niezrealizowania zwrotu pieniędzy za niezrealizowaną usługę. Ogólnie mam poczucie niesmaku...

  • mary_an

    Oceniono 12 razy 10

    Nie jestem fanka Gruponu, ale kiedys tez kupilam u nich droga usluge pewnej nieprofesjonalnej firmy - Grupon zwrocil mi pieniadze w bardzo krotkim czasie. I super, zachowali sie profesjonalnie i teraz maja darmowa reklame, byle takich firm wiecej! Ciekawe o jakie pieniadze chodzi, bo jesli sprzedali 3 wycieczki po 2000zl to taka reklama za 6k to niezly deal.

  • zelenyles

    Oceniono 25 razy 9

    Zawsze Groupon wyrzucałem do kosza bez czytania teraz się zastanowię.
    Nie chce mi się w to uwierzyć ale wygląda na to że są jeszcze ludzie uczciwi z honorem , a cała reszta harpaganów na kasę niech bierze z nich przykład.

  • tojuzchyba10konto

    Oceniono 14 razy 6

    Nie będę piał peanów na temat groupona. Chcę zwrócić uwagę na niepojętą dla mnie wiarę ludzi, że z pomocą zakupów grupowych można coś kupić np. wakacje za 1/4 ceny. Ludzie, włączcie mózgi. Czy naprawdę chytrość aż tak wam odbiera wewnętrzną zgodę na analizę?

  • hektorspyke

    Oceniono 8 razy 6

    Grupon więcej zarobi na promocji niż zwrot pieniędzy za wycieczki. Od siebie, polecam kupować wakacje kartą kredytową - wtedy można odzyskać pieniądze od naszego banku.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najnowsze informacje