Kurs autokaru dla 1 pasażera nie opłacał się. Ale firma wybrnęła z pułapki. Bezbłędnie

25.12.2015 08:39
Polski Bus - w wersji autokarowej i osobowej

Polski Bus - w wersji autokarowej i osobowej (Fot. KAMILA KUBAT/AG/Łukasz Wysoczański/Facebook)

Pan Łukasz wracał na święta do domu Polskim Busem o godz. 19.15. Bardzo się zdziwił, gdy zamiast znajomego czerwonego autokaru podjechał... samochód osobowy z kierowcą. Okazało się, że w wigilijny wieczór został jedynym pasażerem na tej trasie.

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas

"Tego jeszcze nie było, a przynajmniej o tym nie słyszałem" - napisał na forum Polskiego Busa na Facebooku bardzo zadowolony pasażer. Jak opisał, z osobowego auta wysiadł kierowca Polskiego Busa i wyjaśnił, że pan Łukasz jest jedynym pasażerem, który zdecydował się na podróż o tej porze. A w związku z tym zamiast autokaru firma podstawiła osobowego Forda Focusa.

Tego jeszcze nie było, a przynajmniej o tym nie słyszałem :DAutobus w dniu dzisiejszym, trasa Kraków - Wrocław. Pojawił...

Posted by Łukasz Wysoczański on Thursday, December 24, 2015


"Przeogromne i jak najbardziej pozytywne zaskoczenie. Dziękuję za zorganizowanie i pomoc w dotarciu do domu, za miłą, szybką podróż i sympatyczną rozmowę z Panem Arturem. Oby więcej takich przykładów! Wesołych Świąt - napisał pan Łukasz.

Można? Można.

Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE!

Zobacz także
Komentarze (275)
Zaloguj się
  • A Ch

    0

    A ja mam pytanie: Czy PolskiBus.com - Szybko Tanio Komfortowo zapłacił Wam za rozgłoszenie tego przypadku? Bo jakoś o tym, że tego samego dnia PolskiBus.com - Szybko Tanio Komfortowo wyrolował pewnie z 30-40 pasażerów to jakoś nie piszecie.. Tego samego dnia - 24 grudnia na trasie Kraków - Warszawa ww. firma podstawiła zwykłego Polskiego Busa zamiast PolskiBusGold (rzekomo z powodu awarii tego właściwego), zupełnie nie informując klientów i nie przepraszając za zaistniałą sytuację. Ponieważ kursy GoldBusa są co do zasady droższe, zwróciłam się do PolskiBus z prośbą o zwrócenie różnicy w biletach pomiędzy kursami standardowymi a 'lepszymi' - w końcu częścią usługi GoldBus wg reklam jest podwyższony standard i niesiedzenie w kucki jak w zwykłych busach. Niestety PolskiBus ma klientów PolskiBusGold w poważaniu i odpowiada: "Kurs został zrealizowany na trasie podanej na bilecie, więc zgodnie z ustawą Prawo Przewozowe podróżny nie może rościć sobie praw do odszkodowania.". Podsumowując, klienci mogą zapłacić za PolskiBusGold więcej niż za inny PolskiBus i liczyć na to, że BYĆ MOŻE dostaną standard usług za jaki zapłacili, ale wg PolskiBus nic ich przed tym nie chroni. Czemu jakoś o takich sytuacjach słowem się nie zająknięcie? To ma być rzetelny news?

  • Karolina Hruby

    0

    A co to? Świąteczna reklama Polskiego Busa po tych wszystkich zwolnieniach w Trójmieście i podkarpackim? Odbudowa wizerunku firmy? "Około 20-stu ludzi straciło pracę przed świętami, ale, jak widzicie, Polski Bus nawet w święta robi tylko to, co się się mu opłaca"?

  • Anse Royal

    0

    "Bardzo się zdziwił, gdy zamiast znajomego czerwonego autokaru podjechał... samochód osobowy z kierowcą." Mnie by zdziwiło, gdyby samochód podjechał bez kierowcy :D

  • acurator

    Oceniono 1 raz 1

    i dzięki jednemu pasażerowi na dość dobrze skomunikowanej transportowo trasie pan kierowca nie zjadł wigilijnej kolacji z rodziną. gratulacje.

  • sceptyk2009

    0

    ...nikt nikogo nie zmusza do korzystania
    z usług Polskiego Busa.
    Chcę to jadę PB, nie pasuje mi to jadę "pendolino"
    albo przewozami regionalnymi lub tzw. okazją z p. Mietkiem.
    Decydując się na tego czy innego przewoznika,
    decydujemy się na plusy i minusy tegoż.
    Ot, i to wszystko.

  • hejadmin1

    Oceniono 2 razy 2

    Bardzo fajnie

  • hejadmin1

    Oceniono 2 razy 2

    Hej!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najnowsze informacje