"Rzeczpospolita": Posłowie PO nieoficjalnie krytykują kampanię Komorowskiego. "Jego najnowszy spot jest jak z lat 90."

"Między prezydentem a PO wieje chłodem" - napisał Michał Szułdrzyński, dziennikarz "Rzeczpospolitej". Stwierdził, że szeregowi posłowie nie utożsamiają się z kampanią Komorowskiego, który w ostatnim czasie izoluje się od rodzimej partii. Według dziennikarza efekt jest fatalny: Platforma w sondażach radzi sobie przyzwoicie, a poparcie dla prezydenta spada.
Trudno znaleźć polityka Platformy Obywatelskiej, który w nieoficjalnej rozmowie chwaliłby kampanię prezydencką Komorowskiego - napisał w "Rzeczpospolitej" dziennikarz Michał Szułdrzyński. Jego zdaniem kampania obnażyła chłód panujący pomiędzy prezydentem a jego byłą partią.

Nudno i bez fajerwerków

Jak podkreślił Szułdrzyński, nikt z Platformy na pewno prezydentowi źle nie życzy. Jednak powołując się na "rozmówców z PO", stwierdza, że szeregowi posłowie nie utożsamiają się z kampanią. Zdaniem dziennikarza politycy narzekają na ostatni spot Komorowskiego. Zaznaczył, że zdaniem wielu pomysł z podziałem Polski na radykalną i racjonalną może nawet jest niezły, ale wykonanie tragiczne. Twierdzi, że wielu posłów uważa, że spot ma wiele niedociągnięć. "Wygląda, jakby był robiony w latach dziewięćdziesiątych" - napisał, cytując znanego polityka PO. Szułdrzyński zaznaczył jednak, że sam Komorowski odciął się od partii i jej problemów.

Pułapka

Jak zaznaczył dziennikarz, okazało się jednak, że całkowita izolacja od partii to dla urzędującego prezydenta pułapka. Podkreślił, że w początkowej fazie nieufności między premier Kopacz i Komorowskim zapanowały dobre relacje. "Oboje zrozumieli, że są sobie potrzebni" - napisał. Zdaniem Szułdrzyńskiego prezydent pomagał, bo spadające poparcie PO byłoby dla niego problemem podczas kampanii. Natomiast Kopacz, jak podkreśla dziennikarz, chciała wspierać prezydenta, bo "jego dobry wynik miał dać Platformie punkty jesienią podczas wyborów do Sejmu".

Okazało się, że sztabowcy Komorowskiego przedobrzyli z izolowaniem się od PO. Według dziennikarza efekt jest fatalny: Platforma w sondażach radzi sobie przyzwoicie, a poparcie dla prezydenta spada. Podkreślił jednak, że całkowite związanie się z PO oznaczałoby wzięcie odpowiedzialności za wszystkie błędy, które partia popełniła.

Cały artykuł do przeczytania w "Rzeczpospolitej".

Więcej o:
Komentarze (103)
"Rzeczpospolita": Posłowie PO nieoficjalnie krytykują kampanię Komorowskiego. "Jego najnowszy spot jest jak z lat 90."
Zaloguj się
  • piotr110660

    Oceniono 1 raz 1

    Nie chcemy Komorowskiego

  • 1997linda

    Oceniono 1 raz 1

    Ta piosenka jest dla GAJOWEGO Polski....... Powinna to byc ofiocjalna piosenka kampani wyborczej.....................PO
    Szła dzieweczka do laseczka
    Do zielonego, do zielonego, do zielonego.
    Napotkała myśliweczka
    Bardzo szwarnego, bardzo szwarnego, bardzo szwarnego.

    Gdzie jest ta ulica, gdzie jest ten dom
    Gdzie jest ta dziewczyna co kocham ją?
    Znalazłem ulicę, znalazłem dom,
    Znalazłem dziewczynę co kocham ją.

    O mój miły myśliweczku, bardzom ci rada,
    Dałabym ci chleba z masłem, alem już zjadła,
    Alem już zjadła, alem już zjadła.

    Gdzie jest ta ulica.....

    Jakżes zjadła tożes zjadła,
    To mi się nie chwal (3x)
    Jakbym znalazł kawał kija,
    Tobym cię wyprał (3x)

    Gdzie jest ta ulica...

  • elzbieta09

    Oceniono 1 raz -1

    W spocie pada zdanie: "a nie Polski, która dzieli".
    Błąd na skalę BULU w ortografii! Czy matka dzieli swoje dzieci? Co za cymbał układał to zdanie? Nie ma w nim sensu, a wręcz jest OBRAZA POLSKI (spersonifikowanej) - czyli zarzucanie jej (Polsce!), że dzieli Polaków. Bałwan skończony ten intelektualista, który to zdanie napisał. Jaka prezydentura, jaki prezydent, taki i spot. I odwrotnie, jaki spot taki to i prezydent.

  • vas-b

    Oceniono 4 razy -2

    Biedna "złotówo"za ten nędzny pieniążek jaki dostajesz za wPiS,jesteś więcej niż ladacznicą, ona to robi to na własny rachunek a ty za jednego zeta sprzedajesz się,mendy są delikatniejsze od ciebie

  • rojblik

    Oceniono 3 razy 1

    Można się zupełnie załamać. Do qrwy nędzy, na kogo mam zagłosować? Zdecydujcie w końcu, czy na młodość, czy na wiek słuszny. A może na kobitkę? Zobaczymy jeszcze, co powiedzą z ambony. Dziennikarze z GW zupełnie się pogubili, że cytują konkurencję a ja nie mam żadnych wytycznych.

  • limerick64

    Oceniono 4 razy 0

    to jest najlepsza kampania brunia od wiekow..
    zapewnia darmowa rozrywke,lepsza od komedii,bije BENNY HILLA NA GLOWE
    proponuje za caloksztalt nominowac ja do OSKARA!!!

  • notozobaczymy

    Oceniono 9 razy 3

    Uwielbiam łRz., zwłaszcza Szułdrzyńskiego i jego tajemniczych anonimowych posłów PO. Żenujące dziennikarstwo.

  • disloyall

    Oceniono 12 razy 2

    Ile kosztuje Polske ten komiczny Dfor Krula Zyrandola ? 180 baniek rocznie.
    BUL i jego Dwor : dziadkowie weterani PZPR, zlogi WSI, SB, ORMO, MO, ZOMO
    i pacynka Wujec...odwrocony KORowiec... Panie Wujec..nie wierze, ze pan kiedys walczyles przeciwko Dukaczewskiemu, Naleczowi... to pana najlepsi koledzy teraz..

    To towarzystwo wlasnie "robi" ta BLYSKOTLIWOM KAMPANIEM WYBORCZOM....

  • olecki11

    Oceniono 10 razy 0

    złodziej złodzieja złodziejem POgania

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX