Wiadomości >  Wiadomości dnia

Wypadek na drodze krajowej nr 7 pod Mławą. Autobus zderzył się z tirem, co najmniej 10 osób rannych

kdauk
30.01.2014 09:35
A A A Drukuj
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe

Lotnicze Pogotowie Ratunkowe (Mikołaj Kuras / Agencja Gazeta)

Do wypadku doszło w Wiśniewie pod Mławą (woj. mazowieckie). Według Lotniczego Pogotowia Ratunkowego 17 osób zostało rannych, na miejsce wysłano trzy śmigłowce ratunkowe. Droga krajowa nr 7 będzie zablokowana przez ok. 3 godziny, samochody kierowane są objazdem przez Ciechanów.
Policja poinformowała, że autobus rejsowy relacji Warszawa-Olsztyn wjechał w tył zaparkowanego samochodu ciężarowego. Na miejscu są już służby ratunkowe.

Według Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad i policji w wypadku zostało rannych "co najmniej 10 osób". Drogowcy informują, że droga będzie nieprzejezdna przez ok. 3 godziny. Policja radzi, aby omijać Wiśniewo objazdem przez Ciechanów.

Lotnicze Pogotowie Ratunkowe nie podało jeszcze informacji o stanie rannych.

Chcesz wiedzieć więcej i szybciej? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE! Tutaj znajdziesz wersję na telefony z Androidem >>> A tutaj wersję na Windows Phone >>>

Tagi:

  • 1
Komentarze (28)
Zaloguj się
  • Oceniono 67 razy 21

    ten autobus to na pewno nie należy do firmy "Polski bus" bo gdyby tak było to czerska na czołówkę by to wielką czerwoną czcionką to wybiła.. Tak bardzo lubią tam tą firmę tylko dlatego, ze jest ona własnością gościa o konserwatywnym światopoglądzie.. :-)

  • Oceniono 31 razy 13

    "Autobus zderzył się z tirem pod Mławą. Bo taki 'tir pod Mława" już tak ma.

    Składnia, idioci, najlepsza jest, gdy jest polska. I wtedy można pięknie napisać:
    "Pod Mławą autobus zderzył się z tirem".

  • Oceniono 11 razy 3

    Jesteście kłamliwym i bezczelnym portalem. Daliście dowód na waszą bezczelność zamieszczając na dole strony głównej przeprosiny za wasz kłamliwy artykuł. Dodatkowo czcionka w kolorze szarym jednoznacznie określa, że chcecie to ukryć. Jesteście zerem absolutnym, a nie rzetelnym portalem informacyjnym.

  • Oceniono 1 raz 1

    Nie kwestionując w najmniejszym stopniu winu kierowcy należy wskazać dwóch głównych odpowiedzialnych za zaistnienie tego wypadku.
    Od dawna nie było kwestią CZY wypadek taki bądź podobny się zdarzy ale KIDY i GDZIE będzie on miał miejsce oraz jakie będą jego skutki.

    PIERWSZYM ODPOWIEDZIALNYM za zaistnienie wypadku jest kierownictwo firmy RADEX - właściciela autokaru realizującej liniowe przewozy pasażerskie na trasie Orneta - Olsztyn - Warszawa.
    Odległość pomiędzy Olsztynem a Warszawą to ca 200 km zaś rozkład jazdy firmy przewiduje na pokonanie tej trasy ~3 godziny 20 minut w tym zjazdy z DK-7 do Olsztynka oraz na Lotnisko w Modlinie.
    Pytanie: jaką to daje średnią prędkość busa oraz aby zmieścić się w tej średniej z jaką szybkością rzeczywista musi on jechać na trasie?

    DRUGIM ODPOWIEDZIALNYM za zaistnienie wypadku jest nie kto inny tylko INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO a w tym osobiście jej szef prawem kaduka czyli de facto bezprawnie awansowany do policyjnego stopnia nadinspektora (jakby ITD funkcjonowała w ramach Policji) oraz co już jest absolutnym bezprawiem, za które osoby dopuszczające się go powinny mieć po prostu obite pyski - zwanego w mediach GENERAŁEM.... - bezprawnie, bo generałowie to są w Wojsku Polskim oraz w BOR i nigdzie więcej tak więc jeżeli ta osoba mieni się być generałem to jest to uzurpacja i przywłaszczenie sobie stopnia!
    A na czym polega zawinienie ITD?

    Już dawno temu pisałem na ten temat i teraz jedynie przytoczę treść swojego postu sprzed ca 8

  • Oceniono 1 raz 1

    Ostatnie dane:
    "Według ostatnich informacji od policji, w autobusie jechało 34 pasażerów - poszkodowanych zostało 21 osób, w tym 18 przewieziono do ościennych szpitali. 3 pasażerów ma obrażenia wielonarządowe - zabrały ich śmigłowce. Po pozostałych podróżnych przyjechał autobus PKS Mława."
    naszamlawa.pl/wypadek-na-e-7-najnowsze-informacje-21-osob-rannych-18-w-szpitalach-3-pasazerow-ma-wielonarzadowe-obrazenia,news,6388,aktualnosci.html
    Jak wynika z komentarzy - duża wina drogowców i włodarzy powiatu mławskiego

  • 0

    WIRTUALNA POLSKA od 4 godzin, pomimo wielokrotnie ponawianych prób zamieszczenia komentarza dot. tej katastrofy o treści takiej samej jak na niniejszym portalu - STOSUJE CENZURĘ i nie dopuszcza do jego wyświetlenia!!
    Treść komentarza:
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Nie kwestionując w najmniejszym stopniu winu kierowcy należy wskazać dwóch głównych odpowiedzialnych za zaistnienie tego wypadku.
    Od dawna nie było kwestią CZY wypadek taki bądź podobny się zdarzy ale KIDY i GDZIE będzie on miał miejsce oraz jakie będą jego skutki.

    PIERWSZYM ODPOWIEDZIALNYM za zaistnienie wypadku jest kierownictwo firmy RADEX - właściciela autokaru realizującej liniowe przewozy pasażerskie na trasie Orneta - Olsztyn - Warszawa.
    Odległość pomiędzy Olsztynem a Warszawą to ca 200 km zaś rozkład jazdy firmy przewiduje na pokonanie tej trasy ~3 godziny 20 minut w tym zjazdy z DK-7 do Olsztynka oraz na Lotnisko w Modlinie.
    Pytanie: jaką to daje średnią prędkość busa oraz aby zmieścić się w tej średniej z jaką szybkością rzeczywista musi on jechać na trasie?

    DRUGIM ODPOWIEDZIALNYM za zaistnienie wypadku jest nie kto inny tylko INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO a w tym osobiście jej szef prawem kaduka czyli de facto bezprawnie awansowany do policyjnego stopnia nadinspektora (jakby ITD funkcjonowała w ramach Policji) oraz co już jest absolutnym bezprawiem, za które osoby dopuszczające się go powinny mieć po prostu obite pyski - zwanego w mediach GENERAŁEM.... - bezprawnie, bo generałowie to są w Wojsku Polskim oraz w BOR i nigdzie więcej tak więc jeżeli ta osoba mieni się być generałem to jest to uzurpacja i przywłaszczenie sobie stopnia!
    A na czym polega zawinienie ITD?

    Już dawno temu pisałem na ten temat i teraz jedynie przytoczę treść swojego postu sprzed ca 8 miesięcy":

    A może by tak ITD. Zamiast bawić się fotoradarami wreszcie by się wzięła do pracy? Konkretnej pracy do której została PIERWOTNIE powołana czyli do podejmowania działań mających przeciwdziałać zagrożeniom dla bezpieczeństwa ruchu drogowego ze strony różnej maści i proweniencji PRZEDSIĘBIORCÓW? Ot, chociażby inspektorzy ITD. Mogli by zapoznać się z rozkładami jazdy przedsiębiorstw realizujących autokarowe przewozy liniowe. Rozkłady te są przecież bez problemu dostępne na stronach internetowych przedsiębiorstw przewozowych a ich lektura prowadzi do ciekawych wniosków. Wniosków, które jednoznacznie wskazują na programowe i systemowe, odgórne narzucanie kierowcom drastycznego łamania przepisów ruchu drogowego. Jak bowiem ocenić sytuację, gdy z takiej analizy wynika, iż według rozkładu trasę 250 km (nie po autostradzie) autobus ma pokonać w czasie poniżej 3 godzin mając przy tym po drodze kilka zatrzymań na przystankach? ŚREDNIA prędkość wychodzi POWYŻEJ 90 km/h. Czy to jest zgodne z przepisami ruchu drogowego? Czy do weryfikacji tego potrzebne SA systemy warte setki i miliony złotych czy wystarczy kilku po prostu MYŚLĄCYCH ludzi? A przecież wystarczy, że najpierw przeprowadzi się analizę rozkładów a potem, jeden inspektor na przystanku początkowym odnotuje nr rej. busa oraz dokładną godzinę jego odjazdu a potem na przystanku końcowym inny odnotuje czas przyjazdu tegoż busa... No...ale jak widać takie proste a skuteczne sposoby są nie po myśli decydentów bo przy takiej robocie nie ma jak urwać sobie prowizji od zakupionego sprzętu... A zagrożenie dla bezpieczeństwa ze strony samochodu osobowego jadącego 100 km/h jest chyba o wiele mniejsze aniżeli ze strony jadącego z tą samą prędkością wyładowanego na ludźmi na maxa busa wiozącego nierzadko po 60 kilka osób na swym pokładzie...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX