Podlaskie: 25 lat więzienia za otrucie rtęcią teściowej

14.06.2013 15:45
Temida. Bogini sprawiedliwości i porządku

Temida. Bogini sprawiedliwości i porządku (Fot. Agnieszka Sadowska / Agencja Gazeta)

Na 25 lat więzienia skazał Sąd Okręgowy w Białymstoku 40-letniego mężczyznę, oskarżonego o zabójstwo teściowej przez dodanie jej do jedzenia trującego chlorku rtęci. Wyrok nie jest prawomocny, obrońcy zapowiedzieli apelację.
Zobacz także
Komentarze (12)
Podlaskie: 25 lat więzienia za otrucie rtęcią teściowej
Zaloguj się
  • zigzaur

    Oceniono 1 raz -1

    Z mowy obrońcy:

    - Wysoki Sądzie! Mój klient jest niewinny. To teściowa truła. Truła słowem i gestem. Mój klient tylko zastosował adekwatną obronę konieczną.

  • gruzek

    Oceniono 16 razy 8

    Otrucie teściowej nie powinno być karane.

  • dziadekbronek

    Oceniono 12 razy 10

    Mogę prosić o dokładny przepis?

  • tyberium1111

    Oceniono 7 razy 1

    robicie z tego kabaret z dowcipami o teściowej, która przecież sama jest trucicielką. Truciciel otruty.

    a tak na prawdę to mężczyzna otruł kobietę.
    Albo

    zięć otruł swoją teściową.

  • kingstonny

    Oceniono 10 razy 0

    Skazany morderca, ale nadal anonimowy. Nawet jak wyrok bedzie prawomocny to morderca pozostanie anonimowy. ZADEN demokratyczny kraj na swiecie, od Norwegii do Nowej Zelandii, nie troszczy sie tak o ukrycie tozsamosci swoich przestepcow – w tym nawet straszliwych bandytow - jak Polska. No ale, moze to i racja. Wszak mogli by sie obrazic za pokazanie buzi jednego czy drugiego i zrobic komus kuku – to raz. A dwa, to przeciez mozna sie komus waznemu strasznie narazic publikujac zdjecie i nazwisko jego syna, brata czy pociotka. Nalezy pamietac, ze nigdy nie wiadomo jakie ”uklady” i powiazania moze miec przestepca. Czyli, sluchaj uwaznie Kowalski: jezeli sie zapytasz dlaczego polski system troskliwego ukrywania tozsamosci nawet skazanych juz prawomocnie bandytow jest tak sumiennie przestrzegany, to ci odpowiem – wlasnie dlatego. A jak sie zapytasz dlaczego takiego tajnego systemu nie ma zaden demokratyczny kraj na swiecie, to ci odpowiem – oni po prostu nie wiedza, ze to jest idealny system dla kogos kto sie dochrapal jakiegos stolka i nie chce aby mu byle pismak czy reporter szperal po rodzinie i znajomych. Jasne? Najwazniejszym jednak, Kowalski, jest to: masz swiecie wierzyc, ze to wszystko jest dla TWOJEGO dobra. A dlaczego? A no dlatego, ze moze ty sie tez kiedys stolka dochrapiesz. Jasne?

  • bardzouparty

    Oceniono 11 razy -1

    W zaistniałej sytuacji, ja przyznałbym się zarówno do piromanii, jak i wszystkich innych stawianych zarzutów.
    Czasy są ciężkie, a będzie tylko gorzej i gorzej.
    Na żonę facet nie może liczyć.
    Mały pokoik, telewizor, dwa razy dziennie spacerek...
    I wreszcie miałbym czas od dechy do dechy przeczytać Pismo Święte, Koran, Talmud...
    Facet zmarnował życiową szansę.

  • mryetan

    Oceniono 7 razy 3

    Czym różnią się te pojęcia?

    - stopień społecznej szkodliwości czynu
    - stopień szkodliwości czynu

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najnowsze informacje