Komentarze (470)
Tysiące wściekłych klientów nC+ chce wypowiedzieć umowy. Dyrektor marketingu rozstał się z firmą
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • areq1971

    Oceniono 9 razy -7

    Z tego co widzę najwiecej narzekają byli abonenci n-ki oraz ci z C+ którzy mieli małe abonamenty....Ja dziś dostałem za 99zł pakiet platynowy z darmowym PVRem,czyli to co chciałem.Obecnie płaciłem 90zł więc 9zł za Ligę Mistrzów i Ligę Europy. Oglądam praktycznie sam sport i nie wyobrażam sobie oferty z CP z ich wszechobecną siatkówką i ligami piłkarskimi azerbejdżanu czy Liechtensteinu.
    Moim zdaniem jednak robienie ludzi w bambuko i zmuszając do migracji jest przynajmniej niewłaściwe.Może gdyby nowa oferta została inaczej wytłumaczono nie doszłoby do takich zgrzytów.Moim zdaniem ktoś z wysokiego stołka powinien za to beknąć bo tylko wk**iali ludzi bez konkretnej informacji.
    A wystarczyło tak przygotować ofertę by zachowane zostały dotychczasowe przywileje DODATKOWO ewetualnie z możliwością dokupienia interesujących nas pakietów czyli na przykład dla abonentów c+ dodatkowo n+ za 10zł i vice wersa dla nkowców pakiet c+ powiedzmy za 30zł.

  • rgp7

    0

    pgr-basket.blogspot.com/2013/03/nc-oferta-mniejsza-cena-wieksza.html

  • warszawa1967

    Oceniono 8 razy 8

    Zygmunt Solorz powienien wysłać prezesowi nC+ Julienowi Verley skrzynkę dobrej whisky :-) Nikt tak jak pan Verley nie napędził klientów Cyfrowemu Polsatowi ! :-) Zygmunt Solorz oszczędził wiele milionów na reklamę i walkę z konkurencją. Konkurencja - nC+ popełniła medialne i biznesowe samobójstwo! Rada nadzorcza tej firmy powinna błyskawicznie pogonić pana prezesa Verley i zachować klientom stare pakiety ofertowe w tych samych cenach i ewentualnie dodać nowe pakiety dla chętnych. W tej chwili skrót nC+ w pałnej nazwie to : Nasza Cena + .... pln :-) Ponieważ nie lubię chamstwa juz wysłałem wypowiedzenie umowy z N-ką Wesołych Świąt wszystkim !

  • a.k.traper

    0

    Odnoszę wrażenie, że większość abonentów w ogóle nie zna warunków na jakich wykupili obsługę, chcieli mieć "satkę" i mają, ja swego czasu też chciałem i miałem przez 18 miesięcy, w międzyczasie miałem wiele propozycji "promocji", zgapiłem się w końcówce bo mnie nie było w domu i juz miałem normalna umowę za większą kasę, 30 dni i rozwód, nigdy więcej, w internecie mam to co chcę wiedzieć.
    Czy faktycznie ludzie tyle czasu spędzają przed telewizorami i chłoną tę sieczkę bo mnie jest szkoda czasu, wolę odświeżyć umysł poprzez ksiażki z półki, bo mam takowe:)))

  • youmustbejoking

    Oceniono 3 razy 3

    te darmowe ochłapy mogą sobie zabrać! HBO i nPremium nie do zastąpienia! Poza tym w AleKino+ czy Planete+ nie można nawet pooglądać w oryginale! Tragedia!!! Lektorzy odstraszają i zabierają cały urok filmów i programów! To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że cżas się z nimi pożegnać! No chyba że przed 1 kwietnia zaoferują przynajmniej takie same warunki jak poprzednio, a za to wszystko, co zrobili, to w ramach rekompensaty liczę na dużo lepsze warunki. Inaczej Arrivederci!

  • brysio76

    Oceniono 4 razy 4

    Jak komuś kto ma np. 2 miesiące do końca umowy można wcisnąć ANEKSEM nową umowę (niechby nawet i korzystną, hehehehe) na kolejne 1,5 roku?

  • grzesioo877

    0

    Pomocy!
    Umowa N dawno się skończyła. przeszła na czas nieokreślony. Czy moje wypowiedzenie będzie wynosić 3miesiące ? i czy w wypowiedzeniu musi być zawarta data podpisania umowy czy wystarczy nr klienta i umowy. (umowa zaginęła podczas przeprowadzki, a dzwoniąc do N mieli mi przesłać duplikat i od 3 miesięcy nie mogę się doczekać, kilka razy dzwoniłem i mieli to w dupie.) Więc muszę uciekać z tej.....! Pomocy.

  • laksmana

    0

    A ja głupi narzekałem na Polsat. To, co oferuje nc+ to jest jakaś totalna nędza. W pakiecie za niecałą 100 mam wszystkie kanały filmowe, HaBeO, SraBeO, HD, dekoder z HDD z nagrywaniem. A tutaj pakiet za 100 to porażka.

  • tamtenromek

    Oceniono 13 razy 11

    CZy nie uważacie, że UOKiK, który tak dał zgodę na fuzję, nie powinien przyjrzeć się teraz radosnym kpinom z klientów przez tę francuską korporację?
    A swoją drogą czy we Francji Panie Prezesie taka arogancja jest na porządku dziennym?
    Czy we Francji Wiceprezes d/s programowych też nie zna kultury i języka kraju dla którego tworzy ofertę?
    Czy we Francji też tłumaczy się abonentom, że drożej to jest lepiej? A jeżeli kogos to dziwi - to znacz, że nie rozumie oferty?
    Czy na takie kpiny pozwalacie sobie tylko wobec Polaków?
    Proszę Panie Prezesie o publiczną odpowiedź!

  • marcinbird

    Oceniono 1 raz -1

    Ktoś może wiem jak wygląda sprawa z pakietem za 59 zł ? Czy znika, ile będzie drożej, jakie kanały usuną ?
    Umowę z N mam teoretyczne ważną jeszcze 11 mies.
    Do tych k....w z nc+ nie idzie się dodzwonić. Będę wdzięczny za pomoc

  • jwojcie

    Oceniono 14 razy -10

    Polska to jednak kraj szczęśliwych ludzi z banalnymi problemami, skoro tak prozaiczna sprawa jak ilość dostępnych kanałów w TV urasta do rangi ogólnopolskiej histerii :)

  • wroclove2london

    Oceniono 2 razy 2

    W nomalnym kraju jest wybór. Idziesz do konkurencji. Głosujesz nogami i portfelem. Ignorujesz rynkowych dziadów, zbójów i chamów widzących tylko koniec własnego nosa i raporty kwartalne. Pogonić strusia zamiast go za darmo edukować! Wtedy także inni gracze na rynku poczują respekt i wyciągną wnioski...

  • tamtenromek

    Oceniono 5 razy 5

    Dopiero teraz zobaczyłem, że prezes zaprasza autora antync+ na spotkanie.
    "...dobrze by było, gdybym mógł lepiej poznać Pański punkt widzenia. Bo dobre opinie i dobre pomysły są na wagę złota"
    No, kpina goni kpinę!

  • tygrysio_misio

    Oceniono 2 razy 0

    Nie dostaliśmy jeszcze listy z C+.. możecie powiedzieć co NC+ proponuje w zamian za pakiet Comfort Canal+ i na jakich warunkach (za tyle samo co w cenniku, czy jest jakiś upust)?

  • antekguma1

    Oceniono 6 razy 6

    Możesz mi powiedzieć durny żabojadzie na ch... mi nSport?

  • letopis

    Oceniono 4 razy 4

    Zadzwonił znajomy z pytaniem, czy mi nie żal Polaka, prezesa handlowego,że stracił pracę.Nie, nie żal, bo gdyby protestował przeciw tak niedobrym zmianom i za to musiał odejść, łatwiej zanalazłby uznanie nasze i zapewne łatwiej byłoby mu znowu gdzieś się zatrudnić.A tak, to i odejść musiał, i na honorze nie zyskał.
    Mam nadzieję, że z Francji przyjdzie też wypowiedzenie dla pana Verley.

  • claudia.iwona

    Oceniono 5 razy 5

    niezłe "więcej kanałów" - guzik wielki prawda; za 149pln miesięcznie mieliśmy najwyższy pakiet w cyfra+ + dostęp hbo go, obecnie, z tego pakietu zostanie w kwietniu wycofane 5 kanałów, w tym, jeśli dobrze pamiętam dwa filmowe, w zamian będziemy mieli więcej o.. jeden! MGM zamiast TCM. za "jedyne" 199pln! prawdopodobnie za dzierżawę tunera zamiast poprzedniego "zero" pln, będzie opłata 23pln, czyli w naszym przypadku, zamiast wcześniejszych 149pln będzie opłata 222pln..(suma z panelu klienta). oglądamy tylko kanały filmowe, dokumentalne, informacyjne, na 4litery nam większa liczb kanałów hd sportowych bądź dla dzieci??? albo "dla dorosłych", które były wcześniej oddzielnym dodatkowym pakietem??? w przypadku zerwania umowy i zakupienia pakietu niższego, za 129pln, praktycznie kanałów filmowych, (bez reklam), brak, hbo go również. bandytyzm, bandytyzm, bandytyzm, tym bardziej, że jesteśmy klientem cyfry+ od prawie 20 lat, (wcześniej canal+, z przerwą na tv wizja i "n", które to były zupełnym nieporozumieniem). wrażenie jest jedno - cyfra+ do likwidacji poprzez fuzję z kiepską "n-ką" - doskonały sposób na pozbycie się konkurencji.

  • tamtenromek

    Oceniono 12 razy 12

    "Nie rozumiem mamy dla was perkal i koraliki. No, tanie nie są... Czemu wybrzydzacie? Nie jesteście przecież za bardzo rozgarnieci i nie rozumiecie naszej oferty."
    "Buntują się? Dac temu prostemu ludowi tłumacza na pożarcie!!!"
    "Nie znamy kultuy waszego kraju? A po co? Przeciż mamy sport i erotykę! Rzucajcie się na te dary! Nie patrzcie na ceny!"
    Tak zdaje się myśleć zarząd. Problemy z komunikacją... Teraz "na otarcie łez" jakaś kobinacja z darmowymi kanałami na trzy miesiące...
    Czy "ciemny abonencki lud" to kupi?
    Takiej AROGANCJI I PYCHY w stosunku do swoich klientów nie słyszałem!!!

  • letopis

    Oceniono 8 razy 8

    No i dobrze że odszedł jeden z prezesów.Pora na głównego szefa.Kiedy Francuzi doili pieniadze z TP,niczego w nie nie modernizując, takiej szansy sprzeciwu nie było, zbyt rozproszona klientela, żadnej alternatywy poza drogimi wtedy komórkami. Teraz Francuzi tak samo potraktowali klientów zapominając o konkurencyjnym rynku, i rozdrażnili klientów z górnej półki, którzy nie lubią jak się ich uważa za głupców. Prezesie - go home.Panu już dziekujemy.

  • camelot

    Oceniono 5 razy 5

    Ja miałem czuja i wypowiedziałem umowę z Cyfrą + w określonym terminie z dniem 30 kwietnia. Teraz jestem wolnym człowiekiem i oczekuję ofert z np. Polsatu czy sieci kablowych a nawet z NC+. Ale to ja teraz będę wybierał a nikt mi nie będzie narzucał swoich warunków. Polsat Cyfrowy powinien wykorzystać tę sytuację i zrobić super ofertę aby przeciągnąć rozżalonych klientów. To co zrobiła Cyfra+ mieszając w ustawieniach kanałów to tylko głupota. Tradycja jest czasami ważniejsza niż jakieś działania marketingowe, organizacyjne czy pieniądze. Zmieniając kanały strzelili sobie w stopę bo ludzie przyzwyczaili się do dotychczasowego układu programów. Oferta NC+ jest niedobra szczególnie przy wyższych abonamentach w których za każde 2 programy + 2 HD wzrasta cena po 20 złotych. Chciałem zmienić dostawcę TV a obecne działania tylko utwierdziły mnie w konieczność tej zmiany. Już nawet z konsultanci Cyfry+ przestali do mnie wydzwaniać i namydlać mnie na jakąś ofertę. Bye, bye cyfra+.

  • krzysiek.aat

    Oceniono 3 razy 3

    Ofertę zrozumiałem.
    Nie ważne czy będę oglądał ten kanał, najważniejsze aby za niego zapłacić.

  • bufu

    Oceniono 8 razy 8

    Przez 4 - 5 lat byłem abonentem N i byłem zadowolony - dostałem list w którym jest podwyzka o 20 zł / m-c z 59-79 zł. Pani na infolinii powiedziała ze nic sie nie da zrobic i albo zrezygnuje albo zostanę. Jesli jest takie podejscie firmy to ja dziekuję. Anty nc+ jest na FB 16500 osób ja i wiele osob nie mamy tam konta i wszyscy wypowiadamy umowy tak wiec panie prezesie V podejrzewam ze za miesiąc odejdzie od was lekko 50 k abonentów i tej fali juz nie zatrzymacie bo czarny PR jaki sie wokół nc+ rozniesie bedzie ciezko odrobic.
    wesołych świąt

  • maciacho30

    Oceniono 4 razy 4

    Nie ma to jak polska praworządność! BUHAHAHAHA Zwolnili dyrektora marketingu a to co on ustalał te ceny? czy zarząd jednomyślnie!!! Może to dlatego że jesteście pazerni i chcecie oszukać Polaka. Zwolnienie pana dyrektora który był w zarządzie nie miał takiej władzy no chyba że to on ustalił takie ceny!!! CENY CENY CENY!!!

  • wit44

    Oceniono 6 razy 6

    A co z rekompensatą za wyłączone kanały,samo prawo do rozwiązania umowy to nic.

  • raster10

    Oceniono 10 razy 10

    A portal polubiło już 26 tysięcy ludzi i przybywa. Należy dodać jeszcze paręstet tysięcy, które o profilu nie wie, nie używa fejsa nie wyraża tak niezadowolenia. Jak im z pół miliona ludzi odejdzie ta ta podstarzała domina w skórzanych galotkach straci pewność siebie.

  • marych

    Oceniono 6 razy 6

    kto pozwolił na takie połączenie? w tej chwili mamy duopol, jedyną konkurencją jest Polsat, który ze swoją, nazwijmy to wprost: mało ambitną ofertą programową nie jest żadną konkurencją. Cześć interesujących programów jest dostępna tylko w nc+ i kablowkach, a niestety nie każdy ma dostęp do kablowki...

  • ellyllon

    Oceniono 9 razy 9

    Niestety bardzo mi przykro to pisać, ale platforma NC+ robi z ludzi idiotów. Ponieważ mąż jest abonentem, ale nie ma go w kraju każą pisać upoważnienia do dysponowania kontem abonenckim osobę trzecią czyli żonę.Wydzwaniam, wiszę na infolinii po pól godziny, już prawie zmieniona umowa, już podsumowują- a czas leci- i potem, mówią, ze niestety mogą zmieniać warunki umowy tylko z rzeczywistymi abonentami. A pisma, które sami kazali wysłać nie respektują No to po co ta cała szopka? Mają tam straszny bałagan, każdy konsultant mówi coś innego, Mało tego co chwilke podają inny numer i inny dział w którym NA PEWNO załatwię sprawę. I za każdym razem to samo "osoba nie jest upoważniona do podejmowania decyzji". Masakra!

  • raster10

    Oceniono 5 razy 5

    Myśli pan Julek, że ugłaszcze właściciela profilu bo fundnie mu podróż i zaprosi do dobrego hotelu? Oby się mylił. Dupol.

  • wk-58

    Oceniono 13 razy 13

    Wniosek jest tylko jeden - WYPOWIADAĆ UMOWY - "skomląc" przyjdą sami.
    A szczytem bezczelności pana prezesa Verley jest próba przekupienia
    twórcy profilu anty nC+. Panem prezesem winno zainteresować się CBA.

  • hanpolo

    Oceniono 10 razy 10

    Arogancja tej firmy jest nie do zaakceptowania. Jestem wieloletnim klientem platformy N i dotąd nie brałem pod uwagę rezygnacji z ich usług.

    Niestety okazuje się, że po powstaniu NC+ muszę płacić miesięcznie o 40 zł więcej za zmieniony pakiet kanałów, który nie do końca mi odpowiada. Spowodowane jest to brakiem pakietu na kwotę jaką płaciłem do tej pory, co oznacza konieczność przejścia na droższy pakiet (zaznaczam, że obecnie nie ma możliwości wyboru pakietu tańszego).
    W dodatku trzeba uiścić dodatkową opłatę za dzierżawę dekodera w moim przypadku to 20 zł/miesiąc, podczas gdy w N-ce było to wliczone w abonament i nie wiązało się z dodatkowymi kosztami.

    Miałem umowę na 69 zł teraz miałbym płacić 109 zł miesięcznie za produkt, który nie do końca mi odpowiada.

    Niestety ale jestem zmuszony zrezygnować z oferty ponieważ alternatywa jaką daje mi NC+ to akceptacja znacznie wyższych opłat (wzrost o 63% !!!!) albo wypowiedzenie umowy.

  • eisbergh

    Oceniono 12 razy 12

    zamiast szefa marketingu nalezaloby pogonic debila prezesa i analfabetke - pania viceprezes (co zdania po polski poprawnie nie jest w stanie sklecic)

  • raster10

    Oceniono 9 razy 9

    Zawsze gnojstwo znajdzie kozła ofiarnego. ALe to zasrańcy prezesiny powinni na zbity ryj wylecieć. TO nie dyrektor marketingu uwłaczał abonentom, miał ich za idiotów. Robił co debilne szefostwo mu kazało.

  • signal

    Oceniono 13 razy 13

    Przegięli . Jestem od lat ich abonentem ale to już koniec. Oferta programowa co rok gorsza. Premiery filmowe jak na lekarstwo. Hity filmowe w ciągu roku to można policzyć na placu jednej ręki. A teraz chcą znowu kasę wyrwać. Wystarczy.

  • smilingluck

    Oceniono 9 razy 9

    Właśnie zerwałem swoją umowę. Od kilku lat byłem abonentem N-ki.
    Teraz nie wziąłbym od nich telewizji nawet jakby mi chcieli dać za 5 zł !
    Nienawidzę jak ktoś próbuje mną manipulować i celowo wprowadza mnie w błąd.
    UWAGA wszyscy abonenci !!! Gdy otrzymacie "przesyłkę handlową" od NC+ zapoznajcie się dokładnie z tym co piszą, a zwłaszcza na ODWROCIE OSTATNIEJ KARTKI ! Cwaniaki wysyłają nowy cyrograf na 18 miesięcy ze znaczną podwyżką cen, który imituje niewinnie wyglądającą przesyłkę reklamową.
    Bezwzględnie należy w takim przypadku wysłać im wypowiedzenie listem poleconym z potwierdzeniem odbioru. Wypowiedzenie musi zostać im dostarczone przed 19 kwietnia !!!

  • maciek-komentator

    Oceniono 1 raz 1

    chorzy kraj chorzy ludzie

  • irreality.net

    Oceniono 10 razy 10

    Ten sam numer zrobiła Cyfra+ gdy przejmowała Wizję TV. Do dotychczasowych klientów Wizji wysłali listem zwykłym jakieś ulotki reklamowe wśród których była karteczka. Nieodesłanie tej karteczki w wymyślonym terminie oznaczało akceptację nowej umowy C+ oraz pakietu "najbardziej zbliżonego" przydzielonego na podstawie aktualnie udostępnionych kanałów.

    Następnie włączyli na 3 miesiące pakiety premium i HBO. Tym samym z najtańszego pakietu Wizji zostałem "automagicznie" usługobiorcą jednego z droższych Cyfry+ o czym dowiedziałem się z pierwszej faktury.

    Później wzorzec ten co zwykle, klient protestuje, C+ wystawia faktury, protesty olewamy. Do infolinii godzina czekania i konsultant który nie wie. Jak się uzbiera paczuszka faktur za 600-700 zł - sprzedajemy "dług" do firmy krukopoodbnej i problem z głowy.

  • makial

    Oceniono 7 razy -3

    Na dole jazgot, na górze kasa za reklamę nc+. Wilk syty, owca cała i do przodu.

  • mac_colabor

    Oceniono 2 razy 0

    Dostałem listownie propozycję pakietu NC+ Gold za jeżeli się nie mylę 89zł. Dotychczas miałem prawie całą N (INFORMACJA, HITY FILMOWE, NPREMIUM HD/NSHOW 3D, KULTURA NAUKA ŚWIAT, DZIECI, SPORT I MOTORYZACJA, STYLE MODA MUZYKA - w tym świetny HD HISTORY oraz VOD Premium) za 70,99zł. To co w pakiecie GOLD proponuje nowy operator za wyższą cenę do żenada... HD HISTORY widzę na stronie dopiero w pakiecie za ... 199zł. :(

  • kalinihtaa

    Oceniono 4 razy 4

    płacić za telewizję? kiedyś gdy tv była jedynym dostępnym medium - oknem na świat - jeszcze było to zrozumiałe, lecz dziś gdy stacje telewizyjne mają potężne pieniądze z reklam? to ja mam płacić za oglądanie reklam? tak uczciwie - cieszy was przerywanie wszystkich programów reklamami? mnie przestało pięć lat temu, mam tylko internet, program blokujący reklamy i sam wybieram co chcę obejrzeć lub przeczytać.

  • tytanowa_mrowka

    Oceniono 7 razy -5

    " Któregoś dnia budzę się rano, włączam telewizor, a tam wszystko jest inaczej - mówi nasza czytelniczka Dorota."

    Jak żyć, pani Doroto. Jak żyć ?

  • szary_user

    Oceniono 7 razy -5

    "Profil Anty nC+ na Facebooku założyli klienci niezadowoleni ze zmian. Błyskawicznie polubiło go ponad 2,5 tys. osób. Dzisiaj profil ma już 16 tys. fanów. "

    Największy paradoks internetu - lubienie tego że się nie lubi ;) Idioci

  • jasio_magister

    Oceniono 2 razy 2

    Cześć. Jak byliśmy w wojsku z kolegami to przyjechał szef kuchni i na poligonie ćwiczyliśmy operację fałszywej flagi w celu skanalizowania niezadowolenia żołdaków ze starych kotletów które wpierw zabraliśmy żeby potem dawać po dwa. Siema.

  • yyyama

    Oceniono 4 razy 4

    Przecież tam już od paru lat nie ma co oglądać ludziska kochane.Kopnijcie w dupę tą platformę reklamową.

  • jaqbek2

    Oceniono 1 raz -1

    Przyjrzałem się jeszcze raz dokładnie tym świstkom (to nie są dokumenty, bo nie wysłano ich listem poleconym), co mi NC+ podesłała. Jest tam takie zdanie:
    "W RAMACH I NA WARUNKACH NINIEJSZEJ PROMOCJI, dnia 1 maja 2013r. Umowa przekształca się w Umowę na czas oznaczony 18 miesięcy. Bieg czasu oznaczonego rozpoczyna się dnia 1 maja 2013r."

    Czy to znaczy, że jeśli nie przyjmuję tej oferty, to punkt ten nie dotyczy mnie w całości?
    Mam obecnie umowę na czas nieokreślony z N, i chciałbym nadal cieszyć się dobrodziejstwem tego, że nie mam narzuconego okresu trwania umowy. Czy jest możliwe zachowanie tego przywileju po migracji do NC+?

  • leser.1

    Oceniono 6 razy 6

    Musimy zdac sobie sprawę z tego, że właściciele wszystkich platform, kanałów i wszystkiego co związane jest z TV traktują klientów w identyczny sposób, jak producenci żywności, leków, sprzętu AGD -działającego tylko do dnia wygaśnięcia gwarancji, itd.
    Po prostu sprzedają nam PODRÓBKĘ towaru.

    Pewien dyrektor programowy pewnej "pltformy" powiedział niedawno do swoich pracowników, że ch.j go obchodzi co lata miedzy reklamami!
    Ma być oglądalność i wpływy!

    Klienci mają oglądać REKLAMY!
    Żeby chcieli to robić - trzeba ich ogłupić do cna.

    A jeśli przy okazji wpadnie jeszcze trochę grosza przy okazji ?
    No cóż!

    To zwykła kiełbasa z solą wypadową, jajka ze zbuków, wędliny z padliny ...

  • calli

    Oceniono 5 razy -3

    Jakim trzeba być debilem, by płacić tvn za telewizję? Ktoś kto posuwa się do takiej głupoty jest zwyczajnie sam sobie winien.

  • noweacta

    Oceniono 6 razy 6

    Pan Prezes nie zrozumiał polskich realiów. Zarabiamy znacznie mniej niż jego rodacy i mamy dosyć dojenia nas na okragło przez żabojadów. Zwolnił dyrektora marketingu, a dyrektor działał na własna rękę i bez zgody zarzadu i prezesa. Takie kity może pan prezes wciskać swoim rodakom, anie nam. Kozioł ofiarny się znalazł.

    Szkoda ,że prezio nie przeprosił za swoje banały i banialuki , które nam opowiadał.
    Ja już dziękuję firmie+nc i życzę z okazji świąt odpływu nabitych w butelkę i zniesmaczonych klientów.
    Sięgneliście dna i wodorostów !!! Żabki pazerne.

  • sebrix

    Oceniono 6 razy 6

    tak jak mówił klasyk: chcieliście wydymac Freda teraz Fred wydyma was!!!

  • wiesscar

    Oceniono 2 razy 2

    w 1996r jak byla promocja zawarlem umowe na Canal+ Polska na czas okreslony z operatorem kablowym, trzeba byo wczesniej o 1 miesiac wypowiedziec umowe zeby sie nie odnowila, tak zrobilem: wyslalem ist polecony i dzwonilem do firmy by sprawdzic czy odebrali i przyjeli wypowiedzenie umowy - zeby nie bylo niedomowien ze listu nie dostali,
    ile sie pozniej nanosilem pudelko do operatora kablowego zeby zdac sprzet to glowa boli, zbywal i zbywal,
    pewnie zakladal ze nie dopne formalnosci z wypowiedzeniem i bede dalej klientem tego kanalu a operator kablowy mial dzialke z tego tytulu, ale bylem cierpliwy i w koncu operator kablowy przyjal pudelko do odbioru Canal+ Polska i rozliczylem sie z umowy,

    wiec sie targujcie klienci, macie FB, nacisk na NC+ zlamie szefostwo tylko musicioe byc solidarni i konsekwentni, niech zarabiaja na was ale w granicach przyzwoitosci a nie na zasadzie chapania,
    taka usluge maja dac zebyscie klienci byli zadowoleni a oni zeby wyszli na plus, a nie taka zeby was zrobic w konia a oni wyszli na plus,

  • mkiewicz666

    Oceniono 2 razy 2

    Ludzie! najlepsza TV jest w internecie! np. Filmbox LiVE, miliony filmow dostepnych odrazu!
    nic tylko klikac ;)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX