Polityka

  • Ten sondaż to ważne ostrzeżenie dla PiS. Ich elektorat popiera weta Dudy [SONDAŻ DLA GAZETA.PL]
  • W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama. Branża internetowa inauguruje kampanię edukacyjną

    W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama. Branża internetowa inauguruje kampanię edukacyjną

    "Dzisiejszym sponsorem treści jest reklama", "W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama"- to przykłady haseł rozpoczynającej się 25 lipca br. kampanii edukacyjnej skierowanej do internautów. Przypomina ona, że bez reklam nie ma "darmowego" internetu i że to dzięki nim użytkownicy mogą korzystać z zasobów sieci bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

  • Donald Trump w Polsce. Oglądaj transmisję z przemówienia prezydenta
  • Urzędnik leżał w kałuży krwi, a z mieszkania zniknął tylko jeden przedmiot. Czy umiesz znaleźć mordercę? [ZAGADKA KRYMINALNA]
  • Piotrek odchodzi... będziemy tęsknić! Nie zapomnimy!

    "40 lat minęło.." - la la la - no nie, nie. Nie aż tyle, ale jednak duuużo lat minęło jak jeden dzień. Chyba nikt się tego nie spodziewał. Każdy myślał, że Piotrek i Portal istnieć będą razem na zawsze. No bo jak to inaczej? A jednak. Napisał to na slacku, więc to musi być prawda. A może slack jest jak telewizja - kłamie?"

  • Social Home Page - nowy, unikalny w skali polskiego internetu produkt reklamowy Gazeta.pl

    Social Home Page - nowy, unikalny w skali polskiego internetu produkt reklamowy Gazeta.pl

    Gazeta.pl to najbardziej angażujący portal na polskim Facebooku*, który jako pierwszy wprowadza do swojej oferty dniówkę reklamową docierającą do jego użytkowników. Social Home Page umożliwia reklamodawcom dodatkowe dotarcie do użytkowników tej platformy dzięki specjalnej wersji strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na Gazeta.pl z Facebooka. Dzięki prostemu layoutowi i ograniczonej liczbie reklam zapewnia ona lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych.

  • Wygrywali wybory na prezydentów miast z miażdżącą przewagą. Teraz PiS może zakończyć ich karierę

    Wygrywali wybory na prezydentów miast z miażdżącą przewagą. Teraz PiS może zakończyć ich karierę

    Wojciech Szczurek z Gdyni, Wadim Tyszkiewicz z Nowej Soli, Michał Zaleski z Torunia - to między innymi tych prezydentów polskich miast mogą dotknąć zmiany dotyczące wprowadzenia limitu dwóch kadencji w wyborach samorządowych.

    - Będziemy próbować - mówi w najnowszym wywiadzie dla Onet.pl prezes PiS Jarosław Kaczyński, odnosząc się do projektu związanego z dwukadencyjnością.

    Wcześniej polityk deklarował, że chciałby, by zmiany weszły od przyszłorocznych wyborów. Oznaczałoby to, że wielu obecnych prezydentów, burmistrzów i wójtów nie mogłoby kandydować, jeśli miałoby za sobą co najmniej 8 lat rządzenia. Dotyczyłoby to też tych polityków, którzy sprawowali urząd przez kilka kadencji i odnotowali rekordowe poparcie w ostatnich wyborach, jak np. prezydent Gdyni lub Nowej Soli.

    Wojciech Szczurek jest prezydentem Gdyni od pięciu kadencji. W 2014 r. uzyskał poparcie na poziomie 79,01% (główny konkurent - 12,13%). Jak poinformował nas rzecznik Urzędu Miasta, Wojciech Szczurek nie będzie komentował pomysłu dot. dwukadencyjności, nie zamierza też na razie zdradzać swoich politycznych planów.